AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #1 Del Skrevet 12. april 2011 se på den videoen og si at dette er oppspinn? jeg tror ikke på små grønne menn, men annet liv i universet? absolutt! Min teori går ut på at med alt dette som har skjedd de siste årene osv så er det et tegn på at 2012 nærmer seg,men jeg tror ikke det er verdens undergang, jeg tror det er slutt på verden som vi kjenner den. hvordan og hvorfor vet jeg ikke,men noe er på gang! her er forresten en link til hvor FBI bekrefter roswell saken. http://www.tv2nyhetene.no/hemmelig-fbidokument-beviser-tidenes-mest-kjente-ufosak-3465964.html hva mener du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 12. april 2011 #2 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) hva mener du? It's the end of the world as we know it, and I feel fine. Endret 12. april 2011 av Meaty 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #3 Del Skrevet 12. april 2011 Hmm, tror kanskje jeg så denne tidligere i dag. Er den norske spiralen fra i fjor med på videoen? Den var jo iallefall ekte, men med en naturlig forklaring. Jeg er glad i å konspirere og utelekker verken det ene eller det andre, men jeg er vel i grunn fortsatt skeptisk til den teorien du presenterer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karolinn Skrevet 12. april 2011 #4 Del Skrevet 12. april 2011 Du er den første fornuftig "troende" jeg har møtt bortsett fra meg selv. Enten benekter folk det helt, eller så hamstrer de hermetikk med tanke på 2012. God å høre noen som eier litt kløkt ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #5 Del Skrevet 12. april 2011 Hmm, tror kanskje jeg så denne tidligere i dag. Er den norske spiralen fra i fjor med på videoen? Den var jo iallefall ekte, men med en naturlig forklaring. Jeg er glad i å konspirere og utelekker verken det ene eller det andre, men jeg er vel i grunn fortsatt skeptisk til den teorien du presenterer. Hva var den naturlige forklaringen? du må gjerne være skeptisk, alt jeg sier er at verden ikke vil gå under, men endres fra hvordan vi kjente den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #6 Del Skrevet 12. april 2011 Du er den første fornuftig "troende" jeg har møtt bortsett fra meg selv. Enten benekter folk det helt, eller så hamstrer de hermetikk med tanke på 2012. God å høre noen som eier litt kløkt ! Takk for det og godt å høre det er flere med hode på rett plass;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MilliVanilli Skrevet 12. april 2011 #7 Del Skrevet 12. april 2011 Det er så GRUSOMT skummelt.. Kan noen forklare meg dette???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #8 Del Skrevet 12. april 2011 Det er så GRUSOMT skummelt.. Kan noen forklare meg dette???? Forklare hva? det er ingen som VET noe, alle bare tror og mener... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bukett Skrevet 12. april 2011 #9 Del Skrevet 12. april 2011 hva mener du? Helt greit for meg at andre mener det er fakta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 13. april 2011 #10 Del Skrevet 13. april 2011 Hva var den naturlige forklaringen? du må gjerne være skeptisk, alt jeg sier er at verden ikke vil gå under, men endres fra hvordan vi kjente den. Den naturlige forklaringen? Så vidt jeg forstår, en russisk rakettoppskytning som ikke gikk som planlagt. Raketten begynte å rotere i stedet for å gå i en rett bane. Rotasjonen gjorde at avgasser og drivstoff ble utstøtt nesten perpendikulært på fartsretningen i stedet for å bli utstøtt rett bakover som normalt. Avgassene spredte seg i en hastighet betinget av deres fart og treghet, noe som skapte en regelmessig spiral som bredte seg utover, til rakettdrivstoffet var oppbrukt, og spiralen løste seg opp innenfra. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 13. april 2011 #11 Del Skrevet 13. april 2011 Så disse romvesnene tar bare UFOene sine på en liten tur til Jorden av og til, for så å fly tilbake igjen? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hard Ride Skrevet 13. april 2011 #12 Del Skrevet 13. april 2011 "Kan man benekte fakta?" Du har ingen fakta! Du har teorier, spekulasjoner og konspirasjoner, men ingen fakta om romvesener eller at verden vil endres i 2012. Derfor trenger vi ikke benekte fakta, for de glimrer med sitt fravær. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #13 Del Skrevet 13. april 2011 "Kan man benekte fakta?" Du har ingen fakta! Du har teorier, spekulasjoner og konspirasjoner, men ingen fakta om romvesener eller at verden vil endres i 2012. Derfor trenger vi ikke benekte fakta, for de glimrer med sitt fravær. Det jeg mener med fakta er at det er blitt sett såpass mange forskjellige steder rundt om i verden, at vi kan ikke lenger benekte at det er noe mer der, at det IKKE er en naturlig forklaring hver gang. og jeg skrev jo at "jeg har en teori om" dvs spekulasjon osv. og gjesten - drar du feks til tyrkia uten å ha sjekka ut hotellet føst? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
origin Skrevet 13. april 2011 #14 Del Skrevet 13. april 2011 Så disse romvesnene tar bare UFOene sine på en liten tur til Jorden av og til, for så å fly tilbake igjen? kanskje menneske er ufo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 13. april 2011 #15 Del Skrevet 13. april 2011 Så disse romvesnene tar bare UFOene sine på en liten tur til Jorden av og til, for så å fly tilbake igjen? Kanskje de dro en svipptur for å hamstre billig helgebiff på Kiwi. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 13. april 2011 #16 Del Skrevet 13. april 2011 Jeg tror helt ærlig om det finnes skapninger der ute som er i stand til og reise fra planet til planet. Så vil de være så mye mer avanserte en oss at de rett og slett ikke synes vi er viktige nok til og besøke og om de flyr forbi her vel kanskje de gjør det men for en avansert rase er ikke mennesker mer en maur uten betyding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 13. april 2011 #17 Del Skrevet 13. april 2011 Det jeg mener med fakta er at det er blitt sett såpass mange forskjellige steder rundt om i verden, at vi kan ikke lenger benekte at det er noe mer der, at det IKKE er en naturlig forklaring hver gang. Jeg er ikke enig. Jeg ser ikke at det skal være en automatisk sammenheng mellom hvor mange observarsjoner vi har og om det har en naturlig forklaring eller ikke. (Når det er sagt - hvis det skulle vise seg at noen av observasjonene faktisk var romskip med aliens så ville jo det også være en naturlig forklaring). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 13. april 2011 #18 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Det jeg mener med fakta er at det er blitt sett såpass mange forskjellige steder rundt om i verden, at vi kan ikke lenger benekte at det er noe mer der, at det IKKE er en naturlig forklaring hver gang. og jeg skrev jo at "jeg har en teori om" dvs spekulasjon osv. og gjesten - drar du feks til tyrkia uten å ha sjekka ut hotellet føst? ^^ Ganske mange av innslagene i videoen ser ut til å være film av rakettoppskytninger, og det er det IKKE noe mystisk med. Eksempler er den nordnorske spiralen, og alle klippene av totrinnsraketten over moskva. Sekvensen der tuppen på den rørformede skyen sprekker og en ny sky vokser frem med et lyspunkt i front, er tenningen av et nytt rakettrinn. Grunnen til at skyen blir så stor, er at rakettens avgasser ekspanderer kraftig i stor høyde. Se om ikke dere kan finne klipp av oppskytninger av romferger eller lignende. Avgassene starter som en feit, hvit søyle, men etter hvert som raketten kommer høyere, går det over til å bli en vid sky, med rakettens flamme som et lyspunkt i front. Totrinnsrakett i solnedgang, klassisk på grensen til kitsch. Og innimellom så tror jeg vi ser en del standard hoax med mennesker som glaner på himmelen kryssklippet med "mystiske" lyspunkter. Endret 13. april 2011 av Mann 42 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 13. april 2011 #19 Del Skrevet 13. april 2011 Jeg lurer litt på hva det er vi ser i det første innslaget, fra Kina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 13. april 2011 #20 Del Skrevet 13. april 2011 Det jeg mener med fakta er at det er blitt sett såpass mange forskjellige steder rundt om i verden, at vi kan ikke lenger benekte at det er noe mer der, at det IKKE er en naturlig forklaring hver gang. og jeg skrev jo at "jeg har en teori om" dvs spekulasjon osv. og gjesten - drar du feks til tyrkia uten å ha sjekka ut hotellet føst? ^^ Nei, jeg sjekker ut hotellet, men bare en gang. Dessuten kan jeg sjekke det ut via internett, jeg trenger ikke å fly over flere galakser for å hente informasjon. Dessuten, i alle disse klippene, er jo UFOene der bare en liten stund, og de henger jo bare over oss, ingen kommer ned eller noe sånt. Tror de de får overblikket de trenger ved å være mange hundre meter opp i luften og titte ned? Hva skal det være godt for? Jeg tror egentlig at alle disse lyspunktene kan forklares slik: Russland og USA. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå