Gjest HunterLady Skrevet 14. juli 2011 #1561 Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg tenkte det var situasjonsbestemte kommentarer i real life som lys skrev om. Det ser fortsatt slik ut når jeg leser innlegget. Jeg er heller aldri anonym samtidig som jeg er veldig ærlig og ofte konfronterer andre. Uten at jeg har fått noen stygge personlige meldinger. Men så har ikke jeg skrevet så mange innlegg som deg og det dukker opp mye dritt i de aktuelle diskusjonene. Når du skriver at du ikke har angrepet folk som person lyver du. Du har jo gjort det mot meg når du kalte meg dramatisk og sur uten at dette var tilfellet. Alvorlig talt??! Det er ikke personangrep å kalle noen for grinete og sur! :gjeiper: Mulig vi definerer det ulikt, men jeg angriper jo ikke deg som menneske når jeg én gang nevner at du er en dramaqueen (som forresten var spøkete ment), men om jeg alltid hadde sakt at du er sur og grinete og hadde betvilt dine evner som mor, søster, kjæreste osv, så går det i retning personangrep. Eller om jeg hadde sagt at du er et dårlig menneske fordi du er sur, feit, stygg osv (dette var bare eksempler!). Jeg dømte et innlegg skrevet av deg, ikke deg som person. Men når noen begynner å drite i innlegget du skriver, men heller konsentrerer seg om å slenge dritt til deg, DA kan du begynne å snakke om personangrep. Og om du følte at jeg dømte deg som sur og grinete, så beklager jeg. Det jeg mente var at du kanskje tok innlegget mitt litt mer seriøst enn det jeg mente med det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 14. juli 2011 #1562 Del Skrevet 14. juli 2011 Aaaalt for mye diskusjon... frem med de vakre kvinnekroppene :) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #1563 Del Skrevet 14. juli 2011 jeg vil påstå at 95% av de som legger ut bilder i denne tråden gjør det for å få en eller annen bekreftelse på hvordan de ser ut. Hear, hear!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lys Skrevet 14. juli 2011 #1564 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) ... Endret 15. juli 2011 av lys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 14. juli 2011 #1565 Del Skrevet 14. juli 2011 Tror dessverre at det er sånn at uansett hvem som legger ut hva så sitter det alltid noen klare til å komme med en eller annen kommentar... og dessverre så er det jo og sånn at om man får 100 positive og 1 negativ... så er det den negative man henger seg opp i... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #1566 Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg var en av de 5% da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
turtle Skrevet 14. juli 2011 #1567 Del Skrevet 14. juli 2011 skulle vært en egen tråd for bildene, så kunne komentarene vært på en annen tråd, er jo umulig å finne frem til bildene her, hehe:) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulaboer Skrevet 14. juli 2011 #1568 Del Skrevet 14. juli 2011 nja, skeptisk. det er godt mulig jeg tar feil men jeg ser ikke for meg det er så mange som ville innledet forhold til både jente1 og jente2. det nok mange som ville sagt damer i begge størrelser ser bra ut men som kjæresteene..? Nå er det mer enn bare litt runde kanter på jente 1, men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulaboer Skrevet 14. juli 2011 #1569 Del Skrevet 14. juli 2011 Hear, hear!! Men så stikk for helvete av fra tråden da. Ingen tvinger deg til å sitte her og syte over at andre legger ut bilder. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 14. juli 2011 #1570 Del Skrevet 14. juli 2011 Men så stikk for helvete av fra tråden da. Ingen tvinger deg til å sitte her og syte over at andre legger ut bilder. Hear hear 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 14. juli 2011 #1571 Del Skrevet 14. juli 2011 Jøsses, lever tråden enda! Jeg som la ut det første bildet og greier! Glad for at jeg slettet det igjen før brukern min ble slettet ved en feil - ellers hadde jeg aldri fått fjernet det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
raggenluno Skrevet 14. juli 2011 #1572 Del Skrevet 14. juli 2011 Tørr jeg det da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulaboer Skrevet 14. juli 2011 #1573 Del Skrevet 14. juli 2011 Jøsses, lever tråden enda! Jeg som la ut det første bildet og greier! Glad for at jeg slettet det igjen før brukern min ble slettet ved en feil - ellers hadde jeg aldri fått fjernet det... Hva med et "jubileumsbilde"? :D Hvis jeg ikke husker feil, hadde du en ganske snasen kropp! Tørr jeg det da? Selvsagt! Du hadde jo en veldig fin rumpe, så det ville jo vært bortkastet å ikke vise resten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
raggenluno Skrevet 14. juli 2011 #1574 Del Skrevet 14. juli 2011 Selvsagt! Du hadde jo en veldig fin rumpe, så det ville jo vært bortkastet å ikke vise resten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 14. juli 2011 #1575 Del Skrevet 14. juli 2011 Hva med et "jubileumsbilde"? :D Hvis jeg ikke husker feil, hadde du en ganske snasen kropp! Takk Orker ikke ta nytt bilde nå, må redigere bort tatovering og endre str, og jeg husker ikke helt hvordan jeg fikk bildet til å bli normal str og ikke real life str. Husker jeg plundra med det sist gang.. Kanskje i morgen. Da er det fredag og jeg har all verdens tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulaboer Skrevet 14. juli 2011 #1576 Del Skrevet 14. juli 2011 Fredager liker vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HiCog Skrevet 14. juli 2011 #1577 Del Skrevet 14. juli 2011 skulle vært en egen tråd for bildene, så kunne komentarene vært på en annen tråd, er jo umulig å finne frem til bildene her, hehe:) Det er ingen dum ide. Eller så kan første innlegget redigeres med lenke til alle bildene fra tråden. For HL: Alvorlig talt??! Det er ikke personangrep å kalle noen for grinete og sur! :gjeiper: Mulig vi definerer det ulikt, men jeg angriper jo ikke deg som menneske når jeg én gang nevner at du er en dramaqueen (som forresten var spøkete ment), men om jeg alltid hadde sakt at du er sur og grinete og hadde betvilt dine evner som mor, søster, kjæreste osv, så går det i retning personangrep. Eller om jeg hadde sagt at du er et dårlig menneske fordi du er sur, feit, stygg osv (dette var bare eksempler!). Jeg dømte et innlegg skrevet av deg, ikke deg som person. Men når noen begynner å drite i innlegget du skriver, men heller konsentrerer seg om å slenge dritt til deg, DA kan du begynne å snakke om personangrep. Og om du følte at jeg dømte deg som sur og grinete, så beklager jeg. Det jeg mente var at du kanskje tok innlegget mitt litt mer seriøst enn det jeg mente med det. Personangrep er alle angrep som går på person og ikke sak. Om argumentet er saklig i sin natur selv om det går på person har ikke jeg noe problem med det. Det er uttalelser av typen du er rar/stygg uten grunnlag eller du er dum derfor tar du feil, altså ad hominem som er problematisk. Å kalle noen sur og dramatisk er personkarakteristikker om de er generelle eller situasjonelle trenger de fortsatt et grunnlag. Jeg var jo ingen av delene og det hadde vært tåpelig å være det etter min mening. Du trenger ikke å repetere det for at det skal bli personangrep. Repetisjon ville gjort personangrepene til mobbing. Det var ikke det at jeg følte at du dømte meg som sur, du skrev rett frem at jeg var sur, uten hermetegn eller smiley. Teksten har ikke noe poeng der om du ikke mente jeg var sur. Det du skrev etterpå om at du ikke alltid skriver så bokstavelig tjente som forklaring i seg selv. Sur kommentaren virket mer som din forklaring på hvorfor jeg "feiltolket". Men jeg var ikke sur eller feiltolket jeg bare forholdt meg til teksten fordi det er slik en diskuterer best. Problemet ligger i at folk allerede har problemer med forståelsen når de skriver rett frem. Å blande inn lite åpenbar humor, metaforer og uklart språk som kan tolkes i mange retningerforvikler tolkningsprosessen. Samtidig som folk med dårlig moral konstant bruker akkurat denne formen for kommunikasjon som herskerteknikk og bakdør for å slenge inn ad hominems o.l. Når jeg nettopp har kritisert deg og du skriver på samme måte som en drittsekk som skal ta igjen hvordan skal jeg skille dere når jeg ikke kjenner deg godt og dermed har lite grunnlag for å tolke forskjellene. Jeg må tolke det rett frem slik det står og i henhold til hva som vanligvis er meningen bak. Ellers synes jeg det er flott med ærlige brukere her inne som ikke alltid skal kaste seg over AB funksjonen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 14. juli 2011 #1578 Del Skrevet 14. juli 2011 Nå er det mer enn bare litt runde kanter på jente 1, men. er nok det men jeg brukte bildene for å poengtere to fysiske ytterpunker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 14. juli 2011 #1579 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Dei som ikkje tykkjer det er pent med definerte magemusklar på jenter, er "sykelig sjalu"? Det var vel kanskje å ta litt hardt i. Eg tykkjer definerte magemusklar på jenter kan vera pent det, men tykkjer heilt ærleg at ein rimeleg flat mage utan definerte musklar er det aller penaste. På begge kjønn Utan at eg er nevneverdig plaga av sjukeleg sjalusi Endret 14. juli 2011 av imli 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #1580 Del Skrevet 14. juli 2011 Smaken er som baken, men når man sender personlige meldinger til et annet menneske om hvor stygg kroppen dems er, så er det noe som skurrer i hodet til den som gjør det. Jeg har blant annet blitt kalt for både det ene og det andre her inne, jeg er så slem osv, men har faktisk aldri slengt dritt om hvordan andre ser ut direkte til én spesiell bruker, eller angrepet de som person. Men begynner jo å forstå at det er jeg og enkelte andre som blir lagt merke til som slem fordi vi aldri er anonym og sender aldri slemme, personlige meldinger. Var det bare tilfeldig at kommentaren din med at du lurte på om du hadde fått flere plusser dersom du veide mer kom akkurat etter at en flott jente med litt rundere former hadde publisert sitt bilde? Hvem var kommentaren myntet på sånn egentlig? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg