Gjest Jacklost Skrevet 1. desember 2016 #15061 Del Skrevet 1. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får ta eldre menn sjæl om de er så fantastiske. Anonymkode: 60d0d...25c Hva er det du babler om? 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke dra inn kvinner når han åpenbart liker menn. Og kvinner har ingen felles interesse for eldre menn. Anonymkode: 8b030...ac4 De fleste damer liker menn som er eldre enn dem, det er en grunn til at så mange damer ikke er interessert i å date yngre menn men gidder ikke denne diskusjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #15062 Del Skrevet 1. desember 2016 Akkurat nå, Emperor Jacklost Ⅻ skrev: Hva er det du babler om? De fleste damer liker menn som er eldre enn dem, det er en grunn til at så mange damer ikke er interessert i å date yngre menn men gidder ikke denne diskusjonen Jevnaldrende menn eksisterer altså ikke. Greit å vite. Godt du kan så mye om kvinner. Anonymkode: 8b030...ac4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 1. desember 2016 #15063 Del Skrevet 1. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jevnaldrende menn eksisterer altså ikke. Greit å vite. Godt du kan så mye om kvinner. Anonymkode: 8b030...ac4 God morgen til deg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #15064 Del Skrevet 1. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jevnaldrende menn eksisterer altså ikke. Greit å vite. Godt du kan så mye om kvinner. Anonymkode: 8b030...ac4 Typisk KG-menn å tro at kvinner elsker eldre menn. Selv kjenner jeg ingen som er sammen med eldre menn, jevnaldrende er hva det går i. Anonymkode: 60d0d...25c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 1. desember 2016 #15065 Del Skrevet 1. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Typisk KG-menn å tro at kvinner elsker eldre menn. Selv kjenner jeg ingen som er sammen med eldre menn, jevnaldrende er hva det går i. Anonymkode: 60d0d...25c Det er ikke noe typisk, det er slik det er med mange damer. Hvorfor ellers er der så mange damer som er sammen med for eksempel 4 år eldre menn framfor 4 år yngre menn? Helt utrolig hva man kan lage en sak ut av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragnar89 Skrevet 1. desember 2016 #15066 Del Skrevet 1. desember 2016 3 minutter siden, Emperor Jacklost Ⅻ skrev: Det er ikke noe typisk, det er slik det er med mange damer. Hvorfor ellers er der så mange damer som er sammen med for eksempel 4 år eldre menn framfor 4 år yngre menn? Helt utrolig hva man kan lage en sak ut av... 4 år eldre er å regnes for jevnaldrede 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 1. desember 2016 #15067 Del Skrevet 1. desember 2016 Akkurat nå, Ragnar89 skrev: 4 år eldre er å regnes for jevnaldrede Men det er eldre Utrolig hva folk skal lage en sak ut av, kg i et nøtteskall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #15068 Del Skrevet 1. desember 2016 4 minutter siden, Emperor Jacklost Ⅻ skrev: Det er ikke noe typisk, det er slik det er med mange damer. Hvorfor ellers er der så mange damer som er sammen med for eksempel 4 år eldre menn framfor 4 år yngre menn? Helt utrolig hva man kan lage en sak ut av... Tror du AB som spør om menn om de liker "eldre menn" er spesielt ung? Tror du han er 4 år eldre enn mannen han kommenterte innlegg til? Nei, det er han neppe. Og helt utrolig at du tror at såpass slibrige menn står høyt i kurs blant kvinner. Og om du ikke ønsker at det skal gjøres sak av så kan du slutte å svare meg, det er ikke verre enn det. Og ønsker du ikke å få kommentarer i fremtiden så ikke post ting som at kvinner som oftest liker eldre menn eller be slibrige menn om å starte å sende meldinger til kvinner. Kvinner får mer enn nok slibrige meldinger fra eldre menn uten din "hjelp". Anonymkode: 60d0d...25c 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 1. desember 2016 #15069 Del Skrevet 1. desember 2016 (endret) . Endret 1. desember 2016 av Emperor Jacklost Ⅻ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #15070 Del Skrevet 1. desember 2016 11 minutter siden, Emperor Jacklost Ⅻ skrev: Men det er eldre Utrolig hva folk skal lage en sak ut av, kg i et nøtteskall Det er du som starter avsporingen. Men blir sint når noen er uenig med deg. Og hvorfor dra kvinner inn i det? Anonymkode: 8b030...ac4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #15071 Del Skrevet 1. desember 2016 14 minutter siden, Ragnar89 skrev: 4 år eldre er å regnes for jevnaldrede Nettopp! Anonymkode: 8b030...ac4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 1. desember 2016 #15072 Del Skrevet 1. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er du som starter avsporingen. Men blir sint når noen er uenig med deg. Og hvorfor dra kvinner inn i det? Anonymkode: 8b030...ac4 Jeg tok feil da, unnskyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #15073 Del Skrevet 1. desember 2016 9 minutter siden, Emperor Jacklost Ⅻ skrev: Jeg gidder ikke å bry meg om dere anonymbrukere lenger som bare skal være ufin, ha en riktig fin dag! Ingen som er ufin mot deg. Anonymkode: 60d0d...25c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 1. desember 2016 #15074 Del Skrevet 1. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ingen som er ufin mot deg. Anonymkode: 60d0d...25c Vet, derfor jeg fjernet kommentaren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #15075 Del Skrevet 1. desember 2016 Akkurat nå, Emperor Jacklost Ⅻ skrev: Vet, derfor jeg fjernet kommentaren Så bra. Anonymkode: 60d0d...25c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragnar89 Skrevet 1. desember 2016 #15076 Del Skrevet 1. desember 2016 57 minutter siden, Emperor Jacklost Ⅻ skrev: Men det er eldre Utrolig hva folk skal lage en sak ut av, kg i et nøtteskall Nei jeg bare ville forklare at med eldre, er det nok betydelig aldersforskjell. Ikke bare -+ 5 år. 😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #15077 Del Skrevet 1. desember 2016 Akkurat nå, Ragnar89 skrev: Nei jeg bare ville forklare at med eldre, er det nok betydelig aldersforskjell. Ikke bare -+ 5 år. 😊 Tror jacklost har skjønt det nå.. Anonymkode: b1ae5...698 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #15078 Del Skrevet 1. desember 2016 3 timer siden, Emperor Jacklost Ⅻ skrev: Hva er det du babler om? De fleste damer liker menn som er eldre enn dem, det er en grunn til at så mange damer ikke er interessert i å date yngre menn men gidder ikke denne diskusjonen Det stemmer hvertfall for meg greit nok at jeg har blitt eldre jeg også, men for hver partner blir aldersforskjellen større. Anonymkode: 5eb88...207 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #15079 Del Skrevet 1. desember 2016 Bli ferdig med avsporing nå da. Anonymkode: 19395...a21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
engleving Skrevet 2. desember 2016 #15080 Del Skrevet 2. desember 2016 (endret) Oops Endret 3. desember 2016 av engleving 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg