hulaboer Skrevet 11. juli 2011 #1461 Del Skrevet 11. juli 2011 Fryktelig mye sidesnakk her, synes jeg. Slik ser jeg ut, og har delte meninger. Syns selv når jeg ser på bilde at det ikke ser så ille ut. Men så fort jeg ser i speilet så syns jeg det er for dvaskt og lubbent. Selvtilitt på lik med null Jeg synes faktisk du var litt sexy jeg. Så ut som du hadde noen flotte ben også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Harriet Skrevet 11. juli 2011 #1462 Del Skrevet 11. juli 2011 Disse runne damene får en hel del mer plusser, men de som er slanke får mange flere kommentarer. Jeg er ganske sikker på at ingen hadde reagert noe særlig om det skjedde andre veien... En lubben dame som hadde skrevet "kanskje jeg hadde fått mer kommentarer, om jeg ikke var lubben". Folk er så fantastisk blinde til sin egen dobbelmoral. Du har ikke tenkt tanken at det ikke bare er bildet i seg selv som får plusser, men like mye mennesket bak bildet. Og de fleste mennesker - både menn og kvinner liker faktisk myke kropper med litt kjøtt på istedet for en senete muskelkropp - eller enda verre, noen ben med skinn trukket over. En kvinnekropp skal være myk og ha former for å være pen i mine øyne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 11. juli 2011 #1463 Del Skrevet 11. juli 2011 Du er like anonym som meg. Eller vil du ha oss til å tro at det er deg som er på bildet? Jeg tror ikke jeg har sett et eneste innlegg av deg utenom sex-forumet .. og her fremstår du som "guds gave til mannen" i hvert innlegg. Har droppet å bry meg, men når du legger ut et sånn et vemmelig innlegg like bak bildet av en flott og formfull kvinne så viser det at du faktisk er verre enn jeg trodde. Skulle like å se deg i virkeligheten Jeg fremstår ikke som Guds gave til noen. Jeg er interessert i sex og jeg svarer helt ærlig på alt. Om du ikke takler mine preferanser og seksuelle holdninger, så er det faktisk deg det er noe galt med. Guds gave til menn fordi jeg liker analsex? Eller fordi jeg faktisk liker å suge? Skjerp deg. Synes du forresten Kate Moss er formfull? Wow, den var ny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 11. juli 2011 #1464 Del Skrevet 11. juli 2011 Du har ikke tenkt tanken at det ikke bare er bildet i seg selv som får plusser, men like mye mennesket bak bildet. Og de fleste mennesker - både menn og kvinner liker faktisk myke kropper med litt kjøtt på istedet for en senete muskelkropp - eller enda verre, noen ben med skinn trukket over. En kvinnekropp skal være myk og ha former for å være pen i mine øyne. Jo, men grunnen til at man får plusser eller kommentarer er irrelevant i forhold til poenget mitt, så det var ingen grunn til at jeg skulle skrive og forklare at forskjellige mennesker har forskjellige preferanser. Alle veit at folk er forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 11. juli 2011 #1465 Del Skrevet 11. juli 2011 Disse runne damene får en hel del mer plusser, men de som er slanke får mange flere kommentarer. Jeg er ganske sikker på at ingen hadde reagert noe særlig om det skjedde andre veien... En lubben dame som hadde skrevet "kanskje jeg hadde fått mer kommentarer, om jeg ikke var lubben". Folk er så fantastisk blinde til sin egen dobbelmoral. Thank you. Du sa det bra. Men du får sikkert ikke så mange svar på denne, fordi ingen liker å se sine egne feil. Å stemple meg som drittsekk og overflatisk hurpe er mye enklere. :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stefan Skrevet 11. juli 2011 #1466 Del Skrevet 11. juli 2011 Hvorfor er det kverulerende? Det er ingen ting på bildet som kan fortelle hvordan hu ser ut når hu står oppreist. Hu ligger, og bildet er tatt fra siden... Det er ikke snakk om "øyet som ser" eller noe sånt... Hu ligger, man ser en pupp og litt bein. Det er ikke noe der som kan fortelle om det er en fin kropp. Dette var i høyeste grad kverulerende, Yme... Det var et virkelig flott bilde, og det er det som er hensikten. Hadde vi virkelig ville funnet ut hvilke kropper de har, måtte vi ha sett dem mens de faktisk puster, eller ikke sto i flatterende positurer, er du ikke enig? Et fotografi er der og da. Mange utrolig flotte kvinner her! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #1467 Del Skrevet 11. juli 2011 Jeg fremstår ikke som Guds gave til noen. Jeg er interessert i sex og jeg svarer helt ærlig på alt. Om du ikke takler mine preferanser og seksuelle holdninger, så er det faktisk deg det er noe galt med. Guds gave til menn fordi jeg liker analsex? Eller fordi jeg faktisk liker å suge? Skjerp deg. Synes du forresten Kate Moss er formfull? Wow, den var ny. Siden når ble personen over det du skrev Kate Moss? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 11. juli 2011 #1468 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Siden når ble personen over det du skrev Kate Moss? Jeg trodde du mente avataren min. Og kommentaren var ikke ment til den flotte og formfulle damen som posta før meg. INGEN eller få hadde reagert dersom en tynn person posta og en lignende kommentar kom, men med motsatt holdepunkt. Endret 11. juli 2011 av HunterLady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 11. juli 2011 #1469 Del Skrevet 11. juli 2011 Du er like anonym som meg. Eller vil du ha oss til å tro at det er deg som er på bildet? Jeg tror ikke jeg har sett et eneste innlegg av deg utenom sex-forumet .. og her fremstår du som "guds gave til mannen" i hvert innlegg. Har droppet å bry meg, men når du legger ut et sånn et vemmelig innlegg like bak bildet av en flott og formfull kvinne så viser det at du faktisk er verre enn jeg trodde. Skulle like å se deg i virkeligheten jeg synes faktisk du skal roe deg litt ned, eller fremstå uten AB-knappen! og desuten, om du blar deg noen sider tilbake så ser du bilde av hunterlady, så jeg må nok påstå at du kanskje ikke bør le etter setningen "skulle likt å se deg i virkeligheten" - for hun er faktisk fantstisk :gjeiper: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #1470 Del Skrevet 11. juli 2011 Dette var i høyeste grad kverulerende, Yme... Det var et virkelig flott bilde, og det er det som er hensikten. Hadde vi virkelig ville funnet ut hvilke kropper de har, måtte vi ha sett dem mens de faktisk puster, eller ikke sto i flatterende positurer, er du ikke enig? Et fotografi er der og da. Mange utrolig flotte kvinner her! I tillegg så er det mange som har lagt ut bilder som ikke er av dem selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #1471 Del Skrevet 11. juli 2011 I tillegg så er det mange som har lagt ut bilder som ikke er av dem selv. Bevis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seniorita Skrevet 11. juli 2011 #1472 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Du er like anonym som meg. Eller vil du ha oss til å tro at det er deg som er på bildet? Jeg tror ikke jeg har sett et eneste innlegg av deg utenom sex-forumet .. og her fremstår du som "guds gave til mannen" i hvert innlegg. Har droppet å bry meg, men når du legger ut et sånn et vemmelig innlegg like bak bildet av en flott og formfull kvinne så viser det at du faktisk er verre enn jeg trodde. Skulle like å se deg i virkeligheten Tror du er litt mer anonym enn Hunterlady, AB.. Og hun står ikke frem som "guds gave" i det innlegget, skjerp deg ab! Endret 11. juli 2011 av Seniorita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 11. juli 2011 #1473 Del Skrevet 11. juli 2011 I tillegg så er det mange som har lagt ut bilder som ikke er av dem selv. jasså? er det du som har gjort det da eller? for åssen kan du vite at andre har det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuntzilla Skrevet 11. juli 2011 #1474 Del Skrevet 11. juli 2011 Hvorfor er det kverulerende? Det er ingen ting på bildet som kan fortelle hvordan hu ser ut når hu står oppreist. Hu ligger, og bildet er tatt fra siden... Det er ikke snakk om "øyet som ser" eller noe sånt... Hu ligger, man ser en pupp og litt bein. Det er ikke noe der som kan fortelle om det er en fin kropp. Du har rett Yme, jeg har tatt bilde fra siden fordi kroppen min er to meter bred forfra, litt som Spongebob sin. I tillegg ramler det ut en ølmage og puppene klasker ned på lårene med en gang jeg reiser meg. Beina mine ser også totalt annerledes ut vertikalt enn horisontalt, lårene er minst dobbelt så feite og halvparten så lange da. Hvilken kroppsdel fra hvilken vinkel er det du må se før du kan si noe om en kropp er fin? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 11. juli 2011 #1475 Del Skrevet 11. juli 2011 Thank you. Du sa det bra. Men du får sikkert ikke så mange svar på denne, fordi ingen liker å se sine egne feil. Å stemple meg som drittsekk og overflatisk hurpe er mye enklere. :gjeiper: Men du må jo regne med at folk reagerer sånn, når du skriver et sånt innlegg da Dette var i høyeste grad kverulerende, Yme... Det var et virkelig flott bilde, og det er det som er hensikten. Hadde vi virkelig ville funnet ut hvilke kropper de har, måtte vi ha sett dem mens de faktisk puster, eller ikke sto i flatterende positurer, er du ikke enig? Et fotografi er der og da. Mange utrolig flotte kvinner her! Å kværulere er jo noe man gjør med vilje. Jeg kverulerte ikke da jeg skrev det innlegget. Jeg er enig i at det er et sexy bilde, men man kan faktisk ikke se om det er en fin kropp. Man ser bare at den er slank, og at puppen henger ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #1476 Del Skrevet 11. juli 2011 jeg synes faktisk du skal roe deg litt ned, eller fremstå uten AB-knappen! og desuten, om du blar deg noen sider tilbake så ser du bilde av hunterlady, så jeg må nok påstå at du kanskje ikke bør le etter setningen "skulle likt å se deg i virkeligheten" - for hun er faktisk fantstisk :gjeiper: Nei, sier du det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 11. juli 2011 #1477 Del Skrevet 11. juli 2011 Hvilken kroppsdel fra hvilken vinkel er det du må se før du kan si noe om en kropp er fin? Øynene. Hvorvidt de har sjel eller ei. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Harriet Skrevet 11. juli 2011 #1478 Del Skrevet 11. juli 2011 Men du må jo regne med at folk reagerer sånn, når du skriver et sånt innlegg da Å kværulere er jo noe man gjør med vilje. Jeg kverulerte ikke da jeg skrev det innlegget. Jeg er enig i at det er et sexy bilde, men man kan faktisk ikke se om det er en fin kropp. Man ser bare at den er slank, og at puppen henger ut. Alle naturlige pupper "henger ut" som du så "fint" sier. Til og med venninnen min som har A-cup har det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 11. juli 2011 #1479 Del Skrevet 11. juli 2011 Du har rett Yme, jeg har tatt bilde fra siden fordi kroppen min er to meter bred forfra, litt som Spongebob sin. I tillegg ramler det ut en ølmage og puppene klasker ned på lårene med en gang jeg reiser meg. Beina mine ser også totalt annerledes ut vertikalt enn horisontalt, lårene er minst dobbelt så feite og halvparten så lange da. Hvilken kroppsdel fra hvilken vinkel er det du må se før du kan si noe om en kropp er fin? For alt man veit, kan det jo hende at du ikke har noe form på kroppen... At du er helt flat, der damer vanligvis går inn i livet osv. Jeg skjønner at folk tror jeg syns du så ekkel ut, men det gjør jeg ikke. Jeg likte bildet like mye som alle andre menn ville gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 11. juli 2011 #1480 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Alle naturlige pupper "henger ut" som du så "fint" sier. Til og med venninnen min som har A-cup har det sånn. Henger ut = den vises. Endret 11. juli 2011 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg