AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #14721 Del Skrevet 9. september 2016 1 time siden, Jacklost skrev: Skulle likt å se de med store/lubne kropper poste. Er jo bare de med slanke/normalvektige kropper som legger ut. Ikke så rart at vi med en større kropp ikke tør å poste av kroppen våres når alle her ser så flotte ut Ærlig talt. Jeg har da sett opptil flere "normale/lubne" kropper her. Hvorfor skal noen av dere med større kropp hele tiden synes synd på dere selv? Anonymkode: c7b22...05b 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 9. september 2016 #14722 Del Skrevet 9. september 2016 3 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Istedenfor å syte over hvilke type kropper det er som blir postet bilde av her, så kan en vel poste bilde selv. Hadde det ikke vært for de som poster bilder her, så hadde denne tråden dødd ut. FYI: Jeg har postet et par bilder av min kropp, og jeg er vel strengt tatt lettere overvektig ifølge BMI. Jeg syter ikke. Jeg er realistisk. Dessuten blir damekropper og mannskropper bedømt forskjellig. Du er en flott mann med en fin kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 9. september 2016 #14723 Del Skrevet 9. september 2016 7 minutter siden, Arabella skrev: Selvfølgelig kan alle poste, men hvor inspirerende og morsomt tror du det er å få to-tre medlidenhetspoeng når man ikke har modellkropp som de aller fleste har her, både damer og menn? Jeg pleier ikke få så mange fler poeng enn det jeg heller?? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 9. september 2016 #14724 Del Skrevet 9. september 2016 (endret) 13 minutter siden, Cyrus skrev: Jeg pleier ikke få så mange fler poeng enn det jeg heller?? 😂 Du gjør vel ikke det. Endret 9. september 2016 av Arabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 9. september 2016 #14725 Del Skrevet 9. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ærlig talt. Jeg har da sett opptil flere "normale/lubne" kropper her. Hvorfor skal noen av dere med større kropp hele tiden synes synd på dere selv? Anonymkode: c7b22...05b Jeg synes ikke synd på meg Og min kropp ville nok vært den største som har blitt lagt ut her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 9. september 2016 #14726 Del Skrevet 9. september 2016 2 minutter siden, Arabella skrev: Jeg syter ikke. Jeg er realistisk. Dessuten blir damekropper og mannskropper bedømt forskjellig. Du er en flott mann med en fin kropp. Hvordan gjør de det? Den eneste jeg har sett fått jevnlige negative kommentarer er Runforit, Cyrus og faktisk meg selv (dog stort sett rettet mot min tilbaketrekkende hårlinje). Derimot har jeg utelukkende sett positive kommentarer til enhver person som ikke har hatt mindre enn 10% kroppsfett, så dette stemmer nok ikke. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 9. september 2016 #14727 Del Skrevet 9. september 2016 10 minutter siden, Arabella skrev: Du gjør vel ikke det. Jeg har sett deg på byen, du drar damer i hvert fall. Du har vel ikke sett meg på byen 😂 Og i så fall har jeg ikke dratt damer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 9. september 2016 #14728 Del Skrevet 9. september 2016 Et øyeblikk siden, Cyrus skrev: Du har vel ikke sett meg på byen 😂 Og i så fall har jeg ikke dratt damer.. Jeg slettet den setningen samtidig som du skrev, tenker jeg. Det blir kanskje for nærgående, når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 9. september 2016 #14729 Del Skrevet 9. september 2016 10 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Hvordan gjør de det? Den eneste jeg har sett fått jevnlige negative kommentarer er Runforit, Cyrus og faktisk meg selv (dog stort sett rettet mot min tilbaketrekkende hårlinje). Derimot har jeg utelukkende sett positive kommentarer til enhver person som ikke har hatt mindre enn 10% kroppsfett, så dette stemmer nok ikke. Det her er ganske sant. Hvorfor kan vi ikke bare ta av oss de svarte hattene og gi honnør til alle som har baller til å vise kroppen sin offentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 9. september 2016 #14730 Del Skrevet 9. september 2016 1 minutt siden, Arabella skrev: Jeg slettet den setningen samtidig som du skrev, tenker jeg. Det blir kanskje for nærgående, når jeg tenker meg om. Men 4 real? Har jeg blitt gjenkjent av deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
piaisabella Skrevet 9. september 2016 #14731 Del Skrevet 9. september 2016 (endret) Haha, jeg fikk bare 2 poeng for bildet mitt istad. Men allikevel er jeg fornøyd . Jeg tror ikke man nødvendigvis blir tildelt så mange poeng som man fortjener. Men jeg fikk jo fin oppmerksomhet av 2 alldeles kjekke menn: @Cyrus og @bjone. Så storfornøyd! . Meget bra start på helgen!! Jeg mener at alle som vil det kan poste , uansett fassong. Og de som kritiserer noen fordi de er for tykk eller for tynn eller whatever har et eget problem. Endret 9. september 2016 av piaisabella 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 9. september 2016 #14732 Del Skrevet 9. september 2016 Jeg har i hvert fall bilde av halvparten av kroppen min i en annen tråd. Det er noen år siden, men jeg ser likedan ut idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjone Skrevet 9. september 2016 #14733 Del Skrevet 9. september 2016 1 minutt siden, Arabella skrev: Jeg har i hvert fall bilde av halvparten av kroppen min i en annen tråd. Det er noen år siden, men jeg ser likedan ut idag. Ja og den er fin 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
piaisabella Skrevet 9. september 2016 #14734 Del Skrevet 9. september 2016 (endret) Alle er sexy som de er !. Ingenting å skamme seg og lime inn bildet av kroppen sin! Nyt den. Vi har den bare på lån!!!! Endret 9. september 2016 av piaisabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #14735 Del Skrevet 9. september 2016 43 minutter siden, Arabella skrev: Selvfølgelig kan alle poste, men hvor inspirerende og morsomt tror du det er å få to-tre medlidenhetspoeng når man ikke har modellkropp som de aller fleste har her, både damer og menn? Da får de slanke seg da hvis det er et problem. Så kanskje de får flere plusser Anonymkode: 55038...830 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
piaisabella Skrevet 9. september 2016 #14736 Del Skrevet 9. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da får de slanke seg da hvis det er et problem. Så kanskje de får flere plusser Anonymkode: 55038...830 Jeg tror ikke nødvendigvis antall plusser kommer ann på hvilke kropp de har. Jeg har sett folk som ikke har den fineste kropp få mer poeng enn en med finere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. september 2016 #14737 Del Skrevet 9. september 2016 Et øyeblikk siden, piaisabella skrev: Jeg tror ikke nødvendigvis antall plusser kommer ann på hvilke kropp de har. Jeg har sett folk som ikke har den fineste kropp få mer poeng enn en med finere. Finere er vel strengt tatt veldig subjektivt. Enkelte av de kroppene som hylles er ikke min smak, og ergo syns jeg andre kropper er finere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjone Skrevet 9. september 2016 #14738 Del Skrevet 9. september 2016 Ok da.. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
piaisabella Skrevet 9. september 2016 #14739 Del Skrevet 9. september 2016 (endret) 3 minutter siden, Silfen skrev: Finere er vel strengt tatt veldig subjektivt. Enkelte av de kroppene som hylles er ikke min smak, og ergo syns jeg andre kropper er finere. Det er det innvendige som teller når det kommer til stykke. Så for meg så betyr ikke antall plusser noe. Det verste jeg vet er folk som sitter her inne å kritiserer andres kropper. Det forteller litt om deres personlighet. Endret 9. september 2016 av piaisabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 9. september 2016 #14740 Del Skrevet 9. september 2016 Fuck yeah!! Prepare for thickness!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg