piaisabella Skrevet 6. september 2016 #14701 Del Skrevet 6. september 2016 3 timer siden, Trening skrev: Meget pen!! Så ikke gammel ut👍😊 Takk takk ! Jeg er på slutten av tredvetallet. Føler meg ikke noe gammel. Men er jo gammel i forhold til alle de unge flotte ungdommene her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minesveiper Skrevet 6. september 2016 #14702 Del Skrevet 6. september 2016 21 minutter siden, piaisabella skrev: Takk takk ! Jeg er på slutten av tredvetallet. Føler meg ikke noe gammel. Men er jo gammel i forhold til alle de unge flotte ungdommene her inne. Du ser flott ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
piaisabella Skrevet 6. september 2016 #14703 Del Skrevet 6. september 2016 5 minutter siden, Minesveiper skrev: Du ser flott ut Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
piaisabella Skrevet 9. september 2016 #14704 Del Skrevet 9. september 2016 (endret) Snart helg og på tide å komme seg ut å trene og stramme seg opp litt . ( bildet - borte vekk ) Endret 9. september 2016 av piaisabella 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjone Skrevet 9. september 2016 #14705 Del Skrevet 9. september 2016 5 minutter siden, piaisabella skrev: Snart helg og på tide å komme seg ut å trene og stramme seg opp litt . Flott kropp!! Flott kropp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
piaisabella Skrevet 9. september 2016 #14706 Del Skrevet 9. september 2016 Et øyeblikk siden, bjone skrev: Flott kropp Tusen takk, Bjone . . Håper det er flere som vil poste bilder. Men det må man gjøre som man føler for. Er nok ingen som kjenner meg igjen på bildet, så velger å poste et diskre ett ( uten hode). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 9. september 2016 #14707 Del Skrevet 9. september 2016 7 minutter siden, piaisabella skrev: Snart helg og på tide å komme seg ut å trene og stramme seg opp litt . Blir gjerne med deg på trening jeg 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
piaisabella Skrevet 9. september 2016 #14708 Del Skrevet 9. september 2016 (endret) 4 minutter siden, Cyrus skrev: Blir gjerne med deg på trening jeg 😉😉 Det hadde vært koselig @Cyrus. . Du er en utrolig pen mann!. Endret 9. september 2016 av piaisabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 9. september 2016 #14709 Del Skrevet 9. september 2016 22 minutter siden, piaisabella skrev: Det hadde vært koselig @Cyrus. . Du er en utrolig pen mann!. Oj! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
piaisabella Skrevet 9. september 2016 #14710 Del Skrevet 9. september 2016 1 minutt siden, Cyrus skrev: Oj! Takk Jepp @Cyrus . Jeg har nok smugsett på bildene av deg her inne. Og du er en flott pen mann!. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 9. september 2016 #14711 Del Skrevet 9. september 2016 Et øyeblikk siden, piaisabella skrev: Jepp @Cyrus . Jeg har nok smugsett på bildene av deg her inne. Og du er en flott pen mann!. Og jeg som ikke finnes fotogen 😂 Uansett veldig hyggelig med komplimenter 😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
piaisabella Skrevet 9. september 2016 #14712 Del Skrevet 9. september 2016 2 timer siden, Cyrus skrev: Og jeg som ikke finnes fotogen 😂 Uansett veldig hyggelig med komplimenter 😘 @Cyrus! Jo du er fotogen, har et sporty utseende og kropp, og er veldig pen!. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 9. september 2016 #14713 Del Skrevet 9. september 2016 Kjenner jeg blir veldig misunnelig på dere som har så flotte kropper 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #14714 Del Skrevet 9. september 2016 7 minutter siden, piaisabella skrev: @Cyrus! Jo du er fotogen, har et sporty utseende og kropp, og er veldig pen!. Sikker på at Cyrus hadde satt veldig pris på noen fler bilder av den flotte kroppen din! Pliiiiis.. For hans skyld! Anonymkode: 62ee0...2ff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
piaisabella Skrevet 9. september 2016 #14715 Del Skrevet 9. september 2016 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikker på at Cyrus hadde satt veldig pris på noen fler bilder av den flotte kroppen din! Pliiiiis.. For hans skyld! Anonymkode: 62ee0...2ff hahaha du tror det? Maybe. Han er så søt atte. . jeg håper at @Cyrus poster noen snart. Kanskje du vil poste og. Endret 9. september 2016 av piaisabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 9. september 2016 #14716 Del Skrevet 9. september 2016 Skulle likt å se de med store/lubne kropper poste. Er jo bare de med slanke/normalvektige kropper som legger ut. Ikke så rart at vi med en større kropp ikke tør å poste av kroppen våres når alle her ser så flotte ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 9. september 2016 #14717 Del Skrevet 9. september 2016 2 minutter siden, Jacklost skrev: Skulle likt å se de med store/lubne kropper poste. Er jo bare de med slanke/normalvektige kropper som legger ut. Ikke så rart at vi med en større kropp ikke tør å poste av kroppen våres når alle her ser så flotte ut Ikke start den der igjen æ 😂 Alle kan poste!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
piaisabella Skrevet 9. september 2016 #14718 Del Skrevet 9. september 2016 (endret) 35 minutter siden, Jacklost skrev: Skulle likt å se de med store/lubne kropper poste. Er jo bare de med slanke/normalvektige kropper som legger ut. Ikke så rart at vi med en større kropp ikke tør å poste av kroppen våres når alle her ser så flotte ut Jeg synes alt fra slank til litt lubne kropper er fint. Det fins mange pene lubne kropper. . Alle har pen kropp på sin måte. Skjønnheten kommer innenfra. Håper det er flere som poster. Endret 9. september 2016 av piaisabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 9. september 2016 #14719 Del Skrevet 9. september 2016 1 time siden, Cyrus skrev: Ikke start den der igjen æ 😂 Alle kan poste!! Selvfølgelig kan alle poste, men hvor inspirerende og morsomt tror du det er å få to-tre medlidenhetspoeng når man ikke har modellkropp som de aller fleste har her, både damer og menn? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 9. september 2016 #14720 Del Skrevet 9. september 2016 Istedenfor å syte over hvilke type kropper det er som blir postet bilde av her, så kan en vel poste bilde selv. Hadde det ikke vært for de som poster bilder her, så hadde denne tråden dødd ut. FYI: Jeg har postet et par bilder av min kropp, og jeg er vel strengt tatt lettere overvektig ifølge BMI. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg