Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Trening skrev:

Meget pen!! Så ikke gammel ut👍😊

Takk takk :rodme:!  Jeg er på slutten av tredvetallet. Føler meg ikke noe gammel. Men er jo gammel i forhold til alle de unge flotte ungdommene her inne. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minesveiper
21 minutter siden, piaisabella skrev:

Takk takk :rodme:!  Jeg er på slutten av tredvetallet. Føler meg ikke noe gammel. Men er jo gammel i forhold til alle de unge flotte ungdommene her inne. :) 

Du ser flott ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart helg og på tide å komme seg ut å trene og stramme seg opp litt :) . ( bildet - borte vekk ;)

Endret av piaisabella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, piaisabella skrev:

Snart helg og på tide å komme seg ut å trene og stramme seg opp litt :) . 

Flott kropp!!

Flott kropp 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, bjone skrev:

Flott kropp 

Tusen takk, Bjone :):blomst:.

Håper det er flere som vil poste bilder. Men det må man gjøre som man føler for. Er nok ingen som kjenner meg igjen på bildet, så velger å poste et diskre ett ( uten hode). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, piaisabella skrev:

Snart helg og på tide å komme seg ut å trene og stramme seg opp litt :) . 

20160909_150939-1[3216439].jpg

Blir gjerne med deg på trening jeg 😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Cyrus skrev:

Blir gjerne med deg på trening jeg 😉😉

Det hadde vært koselig @Cyrus. ;) :blomst:. Du er en utrolig pen mann!. 

Endret av piaisabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, piaisabella skrev:

Jepp :blomst:@Cyrus . Jeg har nok smugsett på bildene av deg her inne. Og du er en flott pen mann!. :P:fnise:

Og jeg som ikke finnes fotogen 😂 Uansett veldig hyggelig med komplimenter 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Cyrus skrev:

Og jeg som ikke finnes fotogen 😂 Uansett veldig hyggelig med komplimenter 😘

@Cyrus! Jo du er fotogen, har et sporty utseende og kropp, og er veldig pen!. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, piaisabella skrev:

@Cyrus! Jo du er fotogen, har et sporty utseende og kropp, og er veldig pen!. :) 

Sikker på at Cyrus hadde satt veldig pris på noen fler bilder av den flotte kroppen din! Pliiiiis.. For hans skyld! :rodmer:

Anonymkode: 62ee0...2ff

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikker på at Cyrus hadde satt veldig pris på noen fler bilder av den flotte kroppen din! Pliiiiis.. For hans skyld! :rodmer:

Anonymkode: 62ee0...2ff

:skratte:hahaha du tror det? ;) Maybe. Han er så søt atte. :hjerter:. jeg håper at @Cyrus poster noen snart. Kanskje du vil poste og. 

Endret av piaisabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Skulle likt å se de med store/lubne kropper poste. Er jo bare de med slanke/normalvektige kropper som legger ut. Ikke så rart at vi med en større kropp ikke tør å poste av kroppen våres når alle her ser så flotte ut 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Jacklost skrev:

Skulle likt å se de med store/lubne kropper poste. Er jo bare de med slanke/normalvektige kropper som legger ut. Ikke så rart at vi med en større kropp ikke tør å poste av kroppen våres når alle her ser så flotte ut 

Ikke start den der igjen æ 😂 Alle kan poste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Jacklost skrev:

Jeg synes alt fra slank til litt lubne kropper er fint. Det fins mange pene lubne kropper. :). Alle har pen kropp på sin måte. Skjønnheten kommer innenfra. Håper det er flere som poster.

Endret av piaisabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cyrus skrev:

Ikke start den der igjen æ 😂 Alle kan poste!!

Selvfølgelig kan alle poste, men hvor inspirerende og morsomt tror du det er å få to-tre medlidenhetspoeng når man ikke har modellkropp som de aller fleste har her, både damer og menn?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istedenfor å syte over hvilke type kropper det er som blir postet bilde av her, så kan en vel poste bilde selv. Hadde det ikke vært for de som poster bilder her, så hadde denne tråden dødd ut.

FYI: Jeg har postet et par bilder av min kropp, og jeg er vel strengt tatt lettere overvektig ifølge BMI.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...