Gjest Sjokoladebolle Skrevet 7. juli 2011 #1381 Del Skrevet 7. juli 2011 Hannee og Nozmonster: Så fint at du turte å vise et bilde av deg selv siden jeg gjorde det, da ble det liksom verdt det, hehe Du er kjempeflott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 7. juli 2011 #1382 Del Skrevet 7. juli 2011 joda, takk søte dere skulle bare gjerne hatt litt mere kvinnelige former da! savner de giiiigantiske puppene jeg hadde før! men ble så sunn og trente masse masse masse, så de bare forsvant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 7. juli 2011 #1383 Del Skrevet 7. juli 2011 Vel jeg er en av de med en god dose selvtillit så den der kan du servere til noen andre Og du kan virkelig ikke si at jeg ble sint, lei meg eller glad i cyberverdenen. For alt det du vet så kan det hende at jeg lo meg skakk mens jeg skrev det Ok. Tullete kommentar til en som ga et kompliment, men det kan kanskje være vanskelig å gjenkjenne et hvis man ikke vet hva det er? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 7. juli 2011 #1384 Del Skrevet 7. juli 2011 nåååh som mange her har fått meg selv, så har jeg veldig lite tilovers for ab`ere som kritiserer hvilket innleggsnr finner jeg bilde av deg larsen?? må si jeg ble litt nyskjerrig på åssen du ser ut! Hehe. Dere damer altså. Nåååhhh.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #1385 Del Skrevet 7. juli 2011 Larsern er vel den gamle mannen som rekker seg etter ei kald øl på stranden om jeg husker rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 7. juli 2011 #1386 Del Skrevet 7. juli 2011 Hehe. Dere damer altså. Nåååhhh.. hahahaaaaa... enig med du.... damer altså! ( ikke ironisk tenk!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stefan Skrevet 7. juli 2011 #1387 Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg skjønner ikke hva du stresser så for, Noz, du har en fantastisk kropp! Enig i den! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsTux Skrevet 7. juli 2011 #1388 Del Skrevet 7. juli 2011 joda, takk søte dere skulle bare gjerne hatt litt mere kvinnelige former da! savner de giiiigantiske puppene jeg hadde før! men ble så sunn og trente masse masse masse, så de bare forsvant Flott du da! Og søt truse! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stefan Skrevet 7. juli 2011 #1389 Del Skrevet 7. juli 2011 joda, takk søte dere skulle bare gjerne hatt litt mere kvinnelige former da! savner de giiiigantiske puppene jeg hadde før! men ble så sunn og trente masse masse masse, så de bare forsvant Størrelsen på puppene har ingenting å si, vet du. Du ser veldig bra ut! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 7. juli 2011 #1390 Del Skrevet 7. juli 2011 Størrelsen på puppene har ingenting å si, vet du. Du ser veldig bra ut! tusen takk for fine komplimenter! det hører mitt hjertet faktisk jeg har faktisk gått 5 plusser!!! det slår ikke xaphan sine snart 7o plusser men med så fine komplimenter, så trenger jeg ikke mere enn 5 plusser heller :D :) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 7. juli 2011 #1391 Del Skrevet 7. juli 2011 tusen takk for fine komplimenter! det hører mitt hjertet faktisk jeg har faktisk gått 5 plusser!!! det slår ikke xaphan sine snart 7o plusser men med så fine komplimenter, så trenger jeg ikke mere enn 5 plusser heller :D :) Det fineste er at du noen ganger blir blå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 7. juli 2011 #1392 Del Skrevet 7. juli 2011 hahahaa...du mobber du yme! men det er helt greit det er derfor jeg liker deg! natta nå skal nozzi sove litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 8. juli 2011 #1393 Del Skrevet 8. juli 2011 Du er kjempefin NozMonster! Nydelig du og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 8. juli 2011 #1394 Del Skrevet 8. juli 2011 Du er kjempefin NozMonster! Nydelig du og! har du lagt ut bilde her hannee?? *nyskjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 8. juli 2011 #1395 Del Skrevet 8. juli 2011 Nei har ikke det, tror ikke jeg tør. Kanskje en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 8. juli 2011 #1396 Del Skrevet 8. juli 2011 Nei har ikke det, tror ikke jeg tør. Kanskje en dag åjooooda jeg turte jooo! heia hannee heia hannee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. juli 2011 #1397 Del Skrevet 8. juli 2011 Seee du er fin du da, Noz! Masse plusser og greier! (nesten så jeg føler for å sjekke hva jeg fikk, men aner ikke hvilken side mitt lå på så gidder ikke sjekke. ) Uansett, du er digg. Og det synes Fimland og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 8. juli 2011 #1398 Del Skrevet 8. juli 2011 Seee du er fin du da, Noz! Masse plusser og greier! (nesten så jeg føler for å sjekke hva jeg fikk, men aner ikke hvilken side mitt lå på så gidder ikke sjekke. ) Uansett, du er digg. Og det synes Fimland og. legg ut på nytt kaaaa så får du helt sikkert nye masse plusser! så får du vite det daaa! Weeeeeeeeee :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. juli 2011 #1399 Del Skrevet 8. juli 2011 Nei, da blar jeg heller 10 sider tilbake. Tror det var på side 49-50 en plass. Men meh, orker ikke. Uansett så har jeg ikke noe lettkledd bilde av meg lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. juli 2011 #1400 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Bilde av rumpa mi! Endret 13. juli 2011 av *appifany* 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg