Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Cyrus skrev:

Ja der kan du se hvor langt enkelte er villige til å reise for å få tatt et godt tottelottbilde 😂

Haha, ja :) Nesten så jeg vurderer en ny tur....bare kjipt at jeg starter på jobb igjen på mandag.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, skruf skrev:

Haha, ja :) Nesten så jeg vurderer en ny tur....bare kjipt at jeg starter på jobb igjen på mandag.. 

Jobber du som fotograf? 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Cyrus skrev:

Jobber du som fotograf? 😄

Absolutt ikke :) 

Blir nok håret i flette, av med ringer og neglelakk og på med hvite klær og joggesko på mandag... *helsevesenet*

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, skruf skrev:

Absolutt ikke :) 

Blir nok håret i flette, av med ringer og neglelakk og på med hvite klær og joggesko på mandag... *helsevesenet*

Du får vise frem kretabildet ditt og spørre om å få jobbe i sandaler av estetiske årsaker 😄 Hva slags flette lager du på håret da da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Cyrus skrev:

Du får vise frem kretabildet ditt og spørre om å få jobbe i sandaler av estetiske årsaker 😄 Hva slags flette lager du på håret da da? 

Som oftest fiskebeinsflette/kinaflette. Sånn fra toppen av hodet og ned til korsryggen (altså, utifra lengden på mitt hår). Eller vanlig flette fra nakken av og ned.

Nei, nå skal jeg køye. Skal på treningsenteret klokka 11 i morgen, så bør vel straks finne senga. Koselig å skravle :)  Fin stim for tiden med tredemølleløping på ei mil mandag, onsdag og fredag, og styrketrening tirsdag, torsdag og søndag. Og lørdag er hviledag.

Ha ei fin natt :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Pjokkeline skrev:

Bare å lukke øynene og drømme vått :fnise: Står over utfordringen i denne omgang :)

@Belbus Latterlig søt og knall flotte bilder :hoppendeglad: og fin rumpe :ph34r:

Tusen takk pjokk :hjerter:

3 timer siden, Cyrus skrev:

Så fin som du er så skal det nok ikke særlig mer til enn det der for å "fyre av en kanon" 😉

haha 😂

2 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

"kanonbra"! :nigo:

:kghjerte::5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest anonym2233
12 timer siden, skruf skrev:

Til ab som har lyst til å se føtter, selv om det ikke er mine du spurte om, men her er da mine :) Ikke de største føttene akkurat, hele str 36.. 

IMG_0778.JPG

Oooh, for et flott bildet!! :hoppendeglad: Heldig med lyset og stemning i bildet, ned sanden og sandaler..  :)

Søte tånegler, jeg vil også mine sånn :fnise:

Forresten, hvis det er en trøst bruker jeg str 35(er jeg heldig, kan jeg finne sko i str 36) ! Og vet du hva? Små føtter er best (selv om jeg også i blant ønsker de var par str større..  -.-) :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Pjokkeline skrev:

Oooh, for et flott bildet!! :hoppendeglad: Heldig med lyset og stemning i bildet, ned sanden og sandaler..  :)

Søte tånegler, jeg vil også mine sånn :fnise:

Forresten, hvis det er en trøst bruker jeg str 35(er jeg heldig, kan jeg finne sko i str 36) ! Og vet du hva? Små føtter er best (selv om jeg også i blant ønsker de var par str større..  -.-) :blomst:

Bra vi er flere småfotinger her :) Jeg tror egentlig jeg er mellom 35 og 36...av og til glipper nemlig sko i str 36 så jeg må legge i ekstra såle!

Jeg har ei venninne som driver et Spa, så jeg var til henne før ferien og fikk lagt shellac med fransk manikyr på både fingernegler og tånegler før ferien. Synes det er fint når jeg går i sandaler hele tiden (nekter å ta på meg sko og sokker, det er jo sommer! Selv om det regner..)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 timer siden, skruf skrev:

Til ab som har lyst til å se føtter, selv om det ikke er mine du spurte om, men her er da mine :) Ikke de største føttene akkurat, hele str 36.. 

IMG_0778.JPG

Vil kysse og massere! :wow:

Anonymkode: 4e74e...7de

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233
28 minutter siden, skruf skrev:

Bra vi er flere småfotinger her :) Jeg tror egentlig jeg er mellom 35 og 36...av og til glipper nemlig sko i str 36 så jeg må legge i ekstra såle!

Jeg har ei venninne som driver et Spa, så jeg var til henne før ferien og fikk lagt shellac med fransk manikyr på både fingernegler og tånegler før ferien. Synes det er fint når jeg går i sandaler hele tiden (nekter å ta på meg sko og sokker, det er jo sommer! Selv om det regner..)

Det er så store forskjell i blant mellom sko størrelser for joggesko/sandaler/tursko.. Osv. Frustrerende! Opplevde engang at str 35ble for smått og 36 for stort. Jeg har smale føtter hele veien, så sliter litt med å finne sko som sitter "perfekt". 

Ser du har stelt de, ble veldig fint og naturlig resultatet! Det er så viktig mener jeg at en steller føttene på sommeren, spesielt når en god mye åpen tå/sandaler :blomst: De på bildet er kjempe fine :) Hadde tenkt å legge shellac selv på mine i år, men siden jeg var så flink og klønete i vår, mistet jeg en 18kg hantel rett over høyre stortå, at neglen ser bare så kokkelimonki ut, så den behandlingen måtte utelukkes :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har "hoppet etter Wirkola" før i tråden her, og jeg overlevde. Tar sjansen en gang til...

feet.jpg 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah

Tror det nylig har gått ett år siden jeg tok opp styrketrening, haiking og jogging i livet mitt igjen, så jeg har lyst til å dele litt progress pictures i håp om å kanskje inspirere noen der ute som er hvor jeg var for ett år siden.

Har alltid vært fysisk aktiv, drevet med styrke fra jeg var 15-19 år (av og på, var aldri helt seriøs med dietten), kampsport osv. Begynte på universitetet og mistet helt kontroll over dietten og mistet gleden av å trene. Jeg ble mindre aktiv, men kostholdet mitt endret ikke på seg, da jeg elsker mat og særlig nugatti (jada nutella er nomnom det også). I løpet av to år gikk jeg fra 80-98ish kg (hovedsaklig fett) og etter å ha fullført bachelorgraden min bestemte jeg meg for at jeg var drittlei av å bli sliten ved å jogge i fem sekunder og generelt sett misfornøyd med utseendet (tro meg, det sier mye, vi norsk-pakistanere har GOD selvtillit).

Fordelen for meg er at selv om jeg var feit, hadde jeg litt muskelmasse under fettet, som dere kan se her:

progressssspicccz.png

Musclememory er flott, det som er enda bedre er all kunnskapen jeg hadde fått i meg gjennom årene angående diett og kosthold, så jeg bestemte meg for å slutte å komme med unnskyldninger og bare gjøre det. Og JEG ELSKER DET. Ikke bare styrke altså, men det å jogge for å berolige hodet, ta en flere timers haike-tur til helt ukjente steder og generelt være aktiv hver dag, uansett om jeg jobber 0. 8 eller 12 timer.

Her er ca 9 måneders forskjell på frontsiden og det første kropps bildet jeg noen gang postet i denne tråden (Startvekt: 97-98kg, vekt nå: 79-80kg)

sharjjjjfatttttyy.jpg

skinnysharj.jpg

Poenget med dette innlegget er ikke for å skryte, jeg har fremdeles en lang vei å gå, men jeg har så mye mer energi, føler meg bedre på innsiden og utsiden og jeg kan nå jogge i mer enn fem sekunder uten å føle at det kommer en hjertestans.

Så: til alle dere som har et ønske om forandring - ikke vent til nyttår, neste uke eller neste måned. Start idag. Bli den versjonen av deg selv som du alltid har ønsket. Det finnes ingen magiske piller som får deg til å miste vekt. Du må rett og slett spise mindre kalorier enn kroppen forbrenner. Finn ut hvor mye kalorier du trenger å få i deg hver dag her:

http://www.calculator.net/calorie-calculator.html?ctype=metric&cage=25&csex=m&cheightfeet=5&cheightinch=10&cpound=160&cheightmeter=180&ckg=60&cactivity=1.375&printit=0

Send meg gjerne PM om det er noe jeg kan hjelpe deg (trenings plan, diett, råd osv). Også sees vi på denne tråden igjen om noen måneder, når jeg ser all absa mine. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Uchiha Madbrah
21 minutter siden, Nordavind skrev:

Veldig bra jobba, @Uchiha Madbrah

Tusen takk Norda! Du har vært ekstremt flink du også! :D

19 minutter siden, Teriyaki skrev:

Bra jobba ja! 

Tusen takk! <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beste er at du føler deg bra med deg selv. Jeg syns dog også førkroppen var nommenom.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
58 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev:

Tror det nylig har gått ett år siden jeg tok opp styrketrening, haiking og jogging i livet mitt igjen, så jeg har lyst til å dele litt progress pictures i håp om å kanskje inspirere noen der ute som er hvor jeg var for ett år siden.

Har alltid vært fysisk aktiv, drevet med styrke fra jeg var 15-19 år (av og på, var aldri helt seriøs med dietten), kampsport osv. Begynte på universitetet og mistet helt kontroll over dietten og mistet gleden av å trene. Jeg ble mindre aktiv, men kostholdet mitt endret ikke på seg, da jeg elsker mat og særlig nugatti (jada nutella er nomnom det også). I løpet av to år gikk jeg fra 80-98ish kg (hovedsaklig fett) og etter å ha fullført bachelorgraden min bestemte jeg meg for at jeg var drittlei av å bli sliten ved å jogge i fem sekunder og generelt sett misfornøyd med utseendet (tro meg, det sier mye, vi norsk-pakistanere har GOD selvtillit).

Fordelen for meg er at selv om jeg var feit, hadde jeg litt muskelmasse under fettet, som dere kan se her:

progressssspicccz.png

Musclememory er flott, det som er enda bedre er all kunnskapen jeg hadde fått i meg gjennom årene angående diett og kosthold, så jeg bestemte meg for å slutte å komme med unnskyldninger og bare gjøre det. Og JEG ELSKER DET. Ikke bare styrke altså, men det å jogge for å berolige hodet, ta en flere timers haike-tur til helt ukjente steder og generelt være aktiv hver dag, uansett om jeg jobber 0. 8 eller 12 timer.

Her er ca 9 måneders forskjell på frontsiden og det første kropps bildet jeg noen gang postet i denne tråden (Startvekt: 97-98kg, vekt nå: 79-80kg)

sharjjjjfatttttyy.jpg

skinnysharj.jpg

Poenget med dette innlegget er ikke for å skryte, jeg har fremdeles en lang vei å gå, men jeg har så mye mer energi, føler meg bedre på innsiden og utsiden og jeg kan nå jogge i mer enn fem sekunder uten å føle at det kommer en hjertestans.

Så: til alle dere som har et ønske om forandring - ikke vent til nyttår, neste uke eller neste måned. Start idag. Bli den versjonen av deg selv som du alltid har ønsket. Det finnes ingen magiske piller som får deg til å miste vekt. Du må rett og slett spise mindre kalorier enn kroppen forbrenner. Finn ut hvor mye kalorier du trenger å få i deg hver dag her:

http://www.calculator.net/calorie-calculator.html?ctype=metric&cage=25&csex=m&cheightfeet=5&cheightinch=10&cpound=160&cheightmeter=180&ckg=60&cactivity=1.375&printit=0

Send meg gjerne PM om det er noe jeg kan hjelpe deg (trenings plan, diett, råd osv). Også sees vi på denne tråden igjen om noen måneder, når jeg ser all absa mine. :)

Du er kjempefin både før og etter :kghjerte: Men kjempegodt jobba! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...