Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Arabella skrev:

Jeg har hverken bitchet eller klaget, bare påpekt helt opplagte ting. Komplimenter er hyggelig å få, men om jeg la ut bilde av min bulkete mage som er full av hematomer etter alvorlig sykdom og som buler ut under huden, og pupper uten silikon, tror jeg dere skulle fått problemer med å finne troverdige komplimenter. :ler:

Det er bare ikke alltid nødvendig å påpeke helt opplagte ting heller.

Litt rart at du ikke skjønner det :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
26 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Det lover jeg deg er et heller uspektakulært syn. 

Hvilken skostr?

Anonymkode: e1033...be5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat føtter, til ab oppi der, men et par bilder fra min gøyale dag i dag. Visste ikke hva jeg skulle gjøre for å få det til å se ut som jeg fyrer av en kanon :fnise: tør ikke ha bildene så lenge siden ansikt er med da

Endret av Belbus
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mysticgirl
Den 12.7.2016 at 15.10, Uchiha Madbrah skrev:

Gud, du ser fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ut!! 

Tusen takk, søte du :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til ab som har lyst til å se føtter, selv om det ikke er mine du spurte om, men her er da mine :) Ikke de største føttene akkurat, hele str 36.. 

IMG_0778.JPG

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, skruf skrev:

Til ab som har lyst til å se føtter, selv om det ikke er mine du spurte om, men her er da mine :) Ikke de største føttene akkurat, hele str 36.. 

IMG_0778.JPG

Wow! Jeg bryr meg egentlig aldri om føtter, men de der var utrolig fine. :) 

Anonymkode: 732c4...142

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
7 minutter siden, skruf skrev:

Fine føtter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Belbus skrev:

Ikke akkurat føtter, til ab oppi der, men et par bilder fra min gøyale dag i dag. Visste ikke hva jeg skulle gjøre for å få det til å se ut som jeg fyrer av en kanon :fnise: tør ikke ha bildene så lenge siden ansikt er med da

image.jpgimage.jpg

Så fin som du er så skal det nok ikke særlig mer til enn det der for å "fyre av en kanon" 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow! Jeg bryr meg egentlig aldri om føtter, men de der var utrolig fine. :) 

Anonymkode: 732c4...142

Takk! Har alltid hatt komplekser for at jeg har så innmari små føtter og tær :) Minitær. Dessuten er jeg altfor lite flink til fotkrem og filing og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Fine føtter :)

Takk :) Kunne ønske jeg hadde hatt to størrelser større! 

(fordelen er at jeg alltid finner fine sko på salg!)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, skruf skrev:

IMG_0778.JPG

Hvor mange bilder tok du før du ble fornøyd? Ser ut som om du har trippet noen runder i sanda der 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Cyrus skrev:

Hvor mange bilder tok du før du ble fornøyd? Ser ut som om du har trippet noen runder i sanda der 😂

Haha, tok bare ett :)

Ser de fotsporene der er litt større enn mine.. hvis du ser hælsporet til venstre liksom. Er ikke spor under flippfloppere, de er glatte som fy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, skruf skrev:

Haha, tok bare ett :)

Ser de fotsporene der er litt større enn mine.. hvis du ser hælsporet til venstre liksom. Er ikke spor under flippfloppere, de er glatte som fy. 

Jeg ser på tlf så det blir vanskelig å skille på skostørrelser 😄 Godt fotografert 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Belbus skrev:

"kanonbra"! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cyrus skrev:

Jeg ser på tlf så det blir vanskelig å skille på skostørrelser 😄 Godt fotografert 👍

Bildet er forøverig tatt på Kreta.. så derfor den fine sanden og de lett solbrente beina :) Ikke akkurat skjærgården her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, skruf skrev:

Bildet er forøverig tatt på Kreta.. så derfor den fine sanden og de lett solbrente beina :) Ikke akkurat skjærgården her. 

Ja der kan du se hvor langt enkelte er villige til å reise for å få tatt et godt tottelottbilde 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...