AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #1361 Del Skrevet 7. juli 2011 Foreslår Larsen poster et bilde av sin kropp jeg... Måten du kommenterer på, så innbiller jeg meg at du ser ut som et troll. LOL! Stygge folk er ofte litt haters :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 7. juli 2011 #1362 Del Skrevet 7. juli 2011 Foreslår Larsen poster et bilde av sin kropp jeg... Måten du kommenterer på, så innbiller jeg meg at du ser ut som et troll. LOL! Stygge folk er ofte litt haters :D Han har postet i mannetråden! Synes ikke det så dårlig ut i det hele tatt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 7. juli 2011 #1363 Del Skrevet 7. juli 2011 Foreslår Larsen poster et bilde av sin kropp jeg... Måten du kommenterer på, så innbiller jeg meg at du ser ut som et troll. LOL! Stygge folk er ofte litt haters :D Gå å se i mannetråden. Tror du får deg en liten overraskelse :gjeiper: 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #1364 Del Skrevet 7. juli 2011 Gå å se i mannetråden. Tror du får deg en liten overraskelse :gjeiper: Nei det var ikke noe overraskende i det hele tatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 7. juli 2011 #1365 Del Skrevet 7. juli 2011 Nei det var ikke noe overraskende i det hele tatt.. Du er ikke noe fæn av maskuline kropper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #1366 Del Skrevet 7. juli 2011 Gå å se i mannetråden. Tror du får deg en liten overraskelse :gjeiper: gay... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 7. juli 2011 #1367 Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg tar selvkritikk på den. Jeg trodde altså at det var et tullebilde postet av en tynn mann, basert på at det så ut som at puppene sto omtrent dobbelt så langt ut fra kroppen som tykkelsen på midjen. Det har mye med proporsjoner å gjøre altså, og litt med at jeg ikke skjønner hvorfor noen gjør noe så drastisk og lite praktisk med kroppen sin. jeg har ikke sagt meg uenig med deg larsern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 7. juli 2011 #1368 Del Skrevet 7. juli 2011 gay... jeg tror du bare sier det fordi du ikke vil innrømme at du tok feil... du bestemte deg først for at larsern så ut som et troll, så når du så bilde av han, og enkli synes han så digg ut, så kunne du jo ikke innrømme at han ikke så ut som en troll men du tørr jo ikke å skrive "du ser ut som en troll" eller "gay" uten å være en feig AB da! ... så du har vel ikke så mye du skulle sagt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 7. juli 2011 #1369 Del Skrevet 7. juli 2011 jeg tror du bare sier det fordi du ikke vil innrømme at du tok feil... du bestemte deg først for at larsern så ut som et troll, så når du så bilde av han, og enkli synes han så digg ut, så kunne du jo ikke innrømme at han ikke så ut som en troll men du tørr jo ikke å skrive "du ser ut som en troll" eller "gay" uten å være en feig AB da! ... så du har vel ikke så mye du skulle sagt Så søt du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 7. juli 2011 #1370 Del Skrevet 7. juli 2011 Så søt du er nåååh som mange her har fått meg selv, så har jeg veldig lite tilovers for ab`ere som kritiserer hvilket innleggsnr finner jeg bilde av deg larsen?? må si jeg ble litt nyskjerrig på åssen du ser ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest krystallen Skrevet 7. juli 2011 #1371 Del Skrevet 7. juli 2011 Oi da. Hvorfor så sint for et kompliment? Fordi det ikke var myntet på deg? Vel jeg er en av de med en god dose selvtillit så den der kan du servere til noen andre Og du kan virkelig ikke si at jeg ble sint, lei meg eller glad i cyberverdenen. For alt det du vet så kan det hende at jeg lo meg skakk mens jeg skrev det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 7. juli 2011 #1372 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Noen som vil se hvordan en Sjokoladebollekropp ser ut? En som liker søtsaker litt for godt ihvertfall Endret 22. februar 2013 av Sjokoladebolle 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. juli 2011 #1373 Del Skrevet 7. juli 2011 Noen som vil se hvordan en Sjokoladebollekropp ser ut? En som liker søtsaker litt for godt ihvertfall Det synes ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 7. juli 2011 #1374 Del Skrevet 7. juli 2011 Det synes ikke. Jeg var heldig med bildet, men jeg har nok håndtak de luxe på sidene der :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløftfrid Skrevet 7. juli 2011 #1375 Del Skrevet 7. juli 2011 Nei det var ikke noe overraskende i det hele tatt.. Eg har sett gjennom tråden èin gong, og inntrykket eg sit igjen med er at Larsern var ganske så flott! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 7. juli 2011 #1376 Del Skrevet 7. juli 2011 Noen som vil se hvordan en Sjokoladebollekropp ser ut? En som liker søtsaker litt for godt ihvertfall NYDELIG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 7. juli 2011 #1377 Del Skrevet 7. juli 2011 flotte flotte former sjokoladebolle! *missunerlig* kjempefin er du!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 7. juli 2011 #1378 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Noen som vil se hvordan en Sjokoladebollekropp ser ut? En som liker søtsaker litt for godt ihvertfall jeg hadde aldri trodd jeg skulle tørre, men dæven dåite, det er jo bare for artighetens skyld. siden du turte sjokoladebolle, så tørr fader meg jeg også! nej, faderrullan det blei svært! Endret 4. september 2011 av NozMonster 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 7. juli 2011 #1379 Del Skrevet 7. juli 2011 NozMonster: God damn!! Fin kropp! :D Glad for at du turte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 7. juli 2011 #1380 Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg skjønner ikke hva du stresser så for, Noz, du har en fantastisk kropp! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg