Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du synes ikke du legger ut  masse bilder av deg selv? Du føler deg urettmessig behandlet og legger nesten aldri ut noe? 

Anonymkode: b1ae5...698

Klapp igjen! :smoke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flott figur, og fine patter :)

Anonymkode: 0679d...635

12 timer siden, Mr X skrev:

Utført :smoke:

11 timer siden, Nordavind skrev:

..men tilbake til opprinnelig tema: nice tatas, @Liima

Takker og bukker :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest noe tilfeldig

OK, ser tråden er tilbake til normal gjenge igjen så skal vel helst ikke rippe opp i noe, meeeen... @Cyrus og @Runforit: jeg har aldri kommentert deres eller noen andres kropper her negativt, helst kommenterer jeg overhodet ikke, fordi kroppshysteri idag er noe som har tatt av fullstendig, og det er ingen tvil om at gapet mellom "fit or fat" aldri har vært større i den vestlige verden enn nå. Derfor ønsker ikke jeg personlig å glorifisere eller "hylle" verken den ene eller andre kroppen i en slik tråd. Jeg velger heller ikke poste bilder av min kropp, for som tidligere AB nevnte, har heller ikke jeg behov for bekreftelse av hvor fin kroppen min er. Og det er kanskje det som kan fremstå som provoserende, når de "ekstremt veltrente" poster ganske mange bilder av egen kropp. Det kan fremstå som et eksponeringsbehov for å oppnå bekreftelse. Det er også dette dere har fått primært mye kritikk for. Det er ikke nødvendigvis slik dere mener det selv, men det er slik det kanskje kan oppfattes. Som @kisskissbangbang poengterer, så er det mengden,ikke motivet, som folk blir trøtt av. Jeg velger å skrive mye, i mange tråder. Det er mitt eksponeringsbehov. Jeg får også "pepper" for det. Og ikke alle liker innleggene mine. Det mener jeg er helt fair, og kanskje kritikk jeg til tider burde ta til meg. På samme måte kunne det være aktuelt (?) for dere som poster masse bilder her, å "tåle" at det kan føre til at enkelte går lei og gir kritikk. At man skal direkte mobbes  for å ha en bestemt kroppstype er dog selvfølgelig aldri greit., men kritikken som en tidligere AB kommer med om mengden bilder enkelte poster kan bli voldsomt, er faktisk et valid argument. Leser man HI i denne tråden for endel år tilbake, poengterer den nettopp at "mange på KG er harde om hva som er en overvektig kropp", og tanken bak tråden slik jeg forstår det, er heller å vise mange ulike kropper, fra den store til den lille. Veltrent til utrent. Variasjon, for å skape en normalisering av kropp, og dermed forebygge kroppshysteri. Når den plutselig blir dominert av to veldig veltrente og slanke kropper, bryter det endel med den opprinnelige tanken..  Og, eksponerer man seg mye (om det er i tekst slik jeg gjør) eller bilder (som dere har gjort her) - er det ikke rimelig at man må regne med å tåle noe kritikk? Eller forventes det at alle bilder og innlegg man poster skal møtes med klapp og heiarop? Dere må også være bevisst at dere skriver jo endel om både kosthold og trening, kombinert med poseringsbildene. I et samfunn som da allerede er preget av mye fokus på kropp (en veltrent kropp er en sosial kapital på samme måte som en høy utdanning, inntekt osv er) - så fremmer dere et budskap eller et "ideal" om du vil, som underbygger mye av kroppsfokuset som allerede dominerer ellers rundtom i samfunnet. En teori om at man får en økende forskjell i "fit or fat" gapet, er at når fokuset på en fin kropp eller "ekstreme" sportslige "bragder" blir så voldsomt, så faller mange av hverdagstrimmerne og hverdagskropper fra. Som eksempel så er det jo lett å forstå at om man drar på et treningsstudio hvor de mest synlige og dominerende er lettkledde, ekstremt veltrente mennesker, så vil de utrente og kanskje sykelig overvektige lett føle seg utilstrekkelig og utilpass. Ergo de holder seg stort sett unna, med unntak av noen få vågale sjeler). Det samme er vel det som da kan forekomme i tråden her. 

Endret av noe tilfeldig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, smalls skrev:

Vet ikke hvorfor, men ribbeinet stakk noe veldig ut på bilde her, men uansett....

PhotoEditor_1387229496946.jpg

Det var noe annet som også stakk noe veldig ut etter å ha sett det bildet der 😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

OK, ser tråden er tilbake til normal gjenge igjen så skal vel helst ikke rippe opp i noe, meeeen... @Cyrus og @Runforit: jeg har aldri kommentert deres eller noen andres kropper her negativt, helst kommenterer jeg overhodet ikke, fordi kroppshysteri idag er noe som har tatt av fullstendig, og det er ingen tvil om at gapet mellom "fit or fat" aldri har vært større i den vestlige verden enn nå. Derfor ønsker ikke jeg personlig å glorifisere eller "hylle" verken den ene eller andre kroppen i en slik tråd. Jeg velger heller ikke poste bilder av min kropp, for som tidligere AB nevnte, har heller ikke jeg behov for bekreftelse av hvor fin kroppen min er. Og det er kanskje det som kan fremstå som provoserende, når de "ekstremt veltrente" poster ganske mange bilder av egen kropp. Det kan fremstå som et eksponeringsbehov for å oppnå bekreftelse. Det er også dette dere har fått primært mye kritikk for. Det er ikke nødvendigvis slik dere mener det selv, men det er slik det kanskje kan oppfattes. Som @kisskissbangbang poengterer, så er det mengden,ikke motivet, som folk blir trøtt av. Jeg velger å skrive mye, i mange tråder. Det er mitt eksponeringsbehov. Jeg får også "pepper" for det. Og ikke alle liker innleggene mine. Det mener jeg er helt fair, og kanskje kritikk jeg til tider burde ta til meg. På samme måte kunne det være aktuelt (?) for dere som poster masse bilder her, å "tåle" at det kan føre til at enkelte går lei og gir kritikk. At man skal direkte mobbes  for å ha en bestemt kroppstype er dog selvfølgelig aldri greit., men kritikken som en tidligere AB kommer med om mengden bilder enkelte poster kan bli voldsomt, er faktisk er valid argument. Leser man HI i denne tråden for endel år tilbake, poengterer den nettopp at "mange på KG er harde om hva som er en overvektig kropp", og tanken bak tråden slik jeg forstår det, er heller å vise mange ulike kropper, fra den store til den lille. Veltrent til utrent. Variasjon, for å skape en normalisering av kropp, og dermed forebygge kroppshysteri. Når den plutselig blir dominert av to veldig veltrente og slanke kropper, bryter det endel med den opprinnelige tanken..  Og, eksponerer man seg mye (om det er i tekst slik jeg gjør) eller bilder (som dere har gjort her) - er det ikke rimelig at man må regne med å tåle noe kritikk? Eller forventes det at alle bilder og innlegg man poster skal møtes med klapp og heiarop? Dere må også være bevisst at dere skriver jo endel om både kosthold og trening, kombinert med poseringsbildene. I et samfunn som da allerede er preget av mye fokus på kropp (en veltrent kropp er en sosial kapital på samme måte som en høy utdanning, inntekt osv er) - så fremmer dere et budskap eller et "ideal" om du vil, som underbygger mye av kroppsfokuset som allerede dominerer ellers rundtom i samfunnet. En teori om at man får en økende forskjell i "fit or fat" gapet, er at når fokuset på en fin kropp eller "ekstreme" sportslige "bragder" blir så voldsomt, så faller mange av hverdagstrimmerne og hverdagskropper fra. Som eksempel så er det jo lett å forstå at om man drar på et treningsstudio hvor de mest synlige og dominerende er lettkledde, ekstremt veltrente mennesker, så vil de utrente og kanskje sykelig overvektige lett føle seg utilstrekkelig og utilpass. Ergo de holder seg stort sett unna, med unntak av noen få vågale sjeler). Det samme er vel det som da kan forekomme i tråden her. 

Du kalte meg "ekstremt veltrent" 😎💪

Fuck Yeah!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor være så hårsår? Synes folk kan legge så mange bilder de vil. Og hvis noen synes det blir to much, er det jo å bare holde seg unna. Jeg blir ihvertfall motivert til mer trening når jeg ser de trente kroppene. Well done 👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, sweety pie skrev:

Hvorfor være så hårsår? Synes folk kan legge så mange bilder de vil. Og hvis noen synes det blir to much, er det jo å bare holde seg unna. Jeg blir ihvertfall motivert til mer trening når jeg ser de trente kroppene. Well done 👍

Jeg fikk mitt pass grundig påskrevet da jeg antydet at "falske" bryster, altså silikonopererte, kunne være en medvirkende årsak til ovasjonene jentene/damene fikk. Mennene faller jo aldeles i staver av brystbilder. Det er ingen hemmelighet at de mest populære her i tråden har silikon. Da var jeg selvfølgelig misunnelig, en gammel burugle med gamlispupper. Er det greit å skrive til noen?

Endret av Arabella
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Arabella skrev:

Jeg fikk mitt pass grundig påskrevet da jeg antydet at "falske" bryster, altså silikonopererte, kunne være en medvirkende årsak til ovasjonene jentene/damene fikk. Mennene faller jo aldeles i staver av brystbilder. Det er ingen hemmelighet at de mest populære her i tråden har silikon. Da var jeg selvfølgelig misunnelig, en gammel burugle med gamlispupper. Er det greit å skrive til noen?

Ja, det er jo feil å kalle deg det. Jeg kan jo ikke stå for meningene til de som har skrevet slik til deg, bare min egen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Raven.WritingDesk skrev:

OK, ser tråden er tilbake til normal gjenge igjen så skal vel helst ikke rippe opp i noe, meeeen... @Cyrus og @Runforit: jeg har aldri kommentert deres eller noen andres kropper her negativt, helst kommenterer jeg overhodet ikke, fordi kroppshysteri idag er noe som har tatt av fullstendig, og det er ingen tvil om at gapet mellom "fit or fat" aldri har vært større i den vestlige verden enn nå. Derfor ønsker ikke jeg personlig å glorifisere eller "hylle" verken den ene eller andre kroppen i en slik tråd. Jeg velger heller ikke poste bilder av min kropp, for som tidligere AB nevnte, har heller ikke jeg behov for bekreftelse av hvor fin kroppen min er. Og det er kanskje det som kan fremstå som provoserende, når de "ekstremt veltrente" poster ganske mange bilder av egen kropp. Det kan fremstå som et eksponeringsbehov for å oppnå bekreftelse. Det er også dette dere har fått primært mye kritikk for. Det er ikke nødvendigvis slik dere mener det selv, men det er slik det kanskje kan oppfattes. Som @kisskissbangbang poengterer, så er det mengden,ikke motivet, som folk blir trøtt av. Jeg velger å skrive mye, i mange tråder. Det er mitt eksponeringsbehov. Jeg får også "pepper" for det. Og ikke alle liker innleggene mine. Det mener jeg er helt fair, og kanskje kritikk jeg til tider burde ta til meg. På samme måte kunne det være aktuelt (?) for dere som poster masse bilder her, å "tåle" at det kan føre til at enkelte går lei og gir kritikk. At man skal direkte mobbes  for å ha en bestemt kroppstype er dog selvfølgelig aldri greit., men kritikken som en tidligere AB kommer med om mengden bilder enkelte poster kan bli voldsomt, er faktisk et valid argument. Leser man HI i denne tråden for endel år tilbake, poengterer den nettopp at "mange på KG er harde om hva som er en overvektig kropp", og tanken bak tråden slik jeg forstår det, er heller å vise mange ulike kropper, fra den store til den lille. Veltrent til utrent. Variasjon, for å skape en normalisering av kropp, og dermed forebygge kroppshysteri. Når den plutselig blir dominert av to veldig veltrente og slanke kropper, bryter det endel med den opprinnelige tanken..  Og, eksponerer man seg mye (om det er i tekst slik jeg gjør) eller bilder (som dere har gjort her) - er det ikke rimelig at man må regne med å tåle noe kritikk? Eller forventes det at alle bilder og innlegg man poster skal møtes med klapp og heiarop? Dere må også være bevisst at dere skriver jo endel om både kosthold og trening, kombinert med poseringsbildene. I et samfunn som da allerede er preget av mye fokus på kropp (en veltrent kropp er en sosial kapital på samme måte som en høy utdanning, inntekt osv er) - så fremmer dere et budskap eller et "ideal" om du vil, som underbygger mye av kroppsfokuset som allerede dominerer ellers rundtom i samfunnet. En teori om at man får en økende forskjell i "fit or fat" gapet, er at når fokuset på en fin kropp eller "ekstreme" sportslige "bragder" blir så voldsomt, så faller mange av hverdagstrimmerne og hverdagskropper fra. Som eksempel så er det jo lett å forstå at om man drar på et treningsstudio hvor de mest synlige og dominerende er lettkledde, ekstremt veltrente mennesker, så vil de utrente og kanskje sykelig overvektige lett føle seg utilstrekkelig og utilpass. Ergo de holder seg stort sett unna, med unntak av noen få vågale sjeler). Det samme er vel det som da kan forekomme i tråden her. 

hallo har du hørt om avsnitt

Anonymkode: 33027...800

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hallo har du hørt om avsnitt

Hallo, har du hørt om komma, spørsmålstegn og stor bokstav? 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, smalls skrev:

Vet ikke hvorfor, men ribbeinet stakk noe veldig ut på bilde her, men uansett....

PhotoEditor_1387229496946.jpg

Kan jeg være så frekk og spørre hvor mye du har i hver pupper :) ? Utrolig fin kropp. Å de puppa da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, RompeRusk skrev:

:ohmy: ble dissa der ja... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 minutter siden, RompeRusk skrev:

Hallo, har du hørt om å vaske rumpa?

Anonymkode: 81217...31a

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind
30 minutter siden, Linnpinn9 skrev:

Kan jeg være så frekk og spørre hvor mye du har i hver pupper :) ? Utrolig fin kropp. Å de puppa da.

Men er det silikon? Jeg ville kanskje tippet at det ikke var det? Nei, jeg har ikke peiling på sånt..  😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...