Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Runforit
19 minutter siden, Pjokkeline skrev:

@Runforit Digg! Fin mage og absolutt ikke maskulint! :blomst: Den er rett og slett veltrent som resten av kroppen :D 

Tusen takk 😊💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, Yme skrev:

Prøver du å bruke punktsetting...failed...

Det var trist å høre. Livet mitt handler nemlig om å få akkurat deg, et helt fremmed og ukjent menneske, til å le, så meningene dine har utrolig mye verdi for meg.

Håper du fortsetter å si ifra hver eneste gang jeg ikke får deg til å trekke på smilebåndet, siden du helt klart har en slags hovedrolle her i verden... For du har vel det, siden du tydeligvis tror fremmede mennesker bryr seg om hva du mener om sånt?

Den humoren din altså...I rest my case. Tydeligvis ikke lov å ytre meningene sine her, som ikke er av negativ karakter engang...ja da så, bye bye! Du får holde på :hoho: 

Anonymkode: 63794...815

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den humoren din altså...I rest my case. Tydeligvis ikke lov å ytre meningene sine her, som ikke er av negativ karakter engang...ja da så, bye bye! Du får holde på :hoho: 

Som sagt, meningene dine påvirker meg dypt. Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Runforit skrev:

Hehe :) Ser ikke sånn ut etter middag 😜

De fleste konkurranser er tidlig på dagen uansett 😄

Er det slik du ønsker å se ut eller er du på vei opp/ned? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit
1 time siden, Cyrus skrev:

De fleste konkurranser er tidlig på dagen uansett 😄

Er det slik du ønsker å se ut eller er du på vei opp/ned? 

Er bare sånn jeg ser ut. Jeg gjør ikke noe annet enn å løpe 6 km hver morgen. Har ikke noe mål om et spesielt utseende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Runforit skrev:

Er bare sånn jeg ser ut. Jeg gjør ikke noe annet enn å løpe 6 km hver morgen. Har ikke noe mål om et spesielt utseende. 

Du må jo ha et sjukt kalorifattig kosthold.. Blir ikke så ribba av å løpe ei halvmil på morran. No hate altså, syns du er pen! 

Anonymkode: b5e35...8aa

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Runforit skrev:

Fortsett å se sånn ut du, det kler deg 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Runforit skrev:

Mener jeg har lest at du ikke trener styrke. Hva er i så fall grunnen til det?

Anonymkode: 753bc...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor skal slanke folk få så mye dritt? Mens personer over 100 kg blir hyllet. 

Anonymkode: c7b22...05b

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal slanke folk få så mye dritt? Mens personer over 100 kg blir hyllet. 

Fordi man tydeligvis ikke slenger dritt når man kaller damer maskuline, og hvis man kan finne på å mene at det er frekt, er det fordi man har dårlig humor... Logisk nok! :ler: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 minutter siden, Yme skrev:

Fordi man tydeligvis ikke slenger dritt når man kaller damer maskuline, og hvis man kan finne på å mene at det er frekt, er det fordi man har dårlig humor... Logisk nok! :ler: 

Touchy much....gir deg ikke du...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Touchy much....gir deg ikke du...

Det var du som skrev at jeg bare fikk holde på. Ombestemte du deg?

"Den humoren din altså...I rest my case. Tydeligvis ikke lov å ytre meningene sine her, som ikke er av negativ karakter engang...ja da så, bye bye! Du får holde på :hoho: "

Endret av Yme
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, Yme skrev:

Det var du som skrev at jeg bare fikk holde på. Ombestemte du deg?

"Den humoren din altså...I rest my case. Tydeligvis ikke lov å ytre meningene sine her, som ikke er av negativ karakter engang...ja da så, bye bye! Du får holde på :hoho: "

Haha, måtte le litt her :fnise: jau då, bare hold på.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Citronella
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange som mener @Runforit har en flott kropp!  Og der synes jeg også. Imponerende fysikk, her er det sikkert gode gener også. Så akkurat det argumentet faller. Folk som er tykke får både pepper og roser, de også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må jo ha et sjukt kalorifattig kosthold.. Blir ikke så ribba av å løpe ei halvmil på morran. No hate altså, syns du er pen! 

Om peanøttsmør, kokosmelk/olje, nøtter etc er kalorifattig så ja; det spiser jeg mye av. Samt frukt, knekkebrød, egg, brun pasta etc.

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener jeg har lest at du ikke trener styrke. Hva er i så fall grunnen til det?

Synes det er kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, Runforit skrev:

Om peanøttsmør, kokosmelk/olje, nøtter etc er kalorifattig så ja; det spiser jeg mye av. Samt frukt, knekkebrød, egg, brun pasta etc.

Synes det er kjedelig.

Hvorfor den sarkastiske undertonen? Som sagt, jeg syns du ser flott ut, men det krever mer enn ei halvmil for å få en slik kropp. Og da må du enten spise kalorifattig og/eller lite mat. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
10 minutter siden, Runforit skrev:

Synes det er kjedelig.

Ok. Husker jeg ble overrasket da jeg leste det, forventet på en måte at du, som virker opptatt av helse og sterk kropp, ikke hadde styrke som en del av din treningshverdag. Men uansett ikke vanskelig å se at du er ei sprek dame!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Cyrus skrev:

ALLTID uten unntak mer ripped om morran ja 😄

Veldig klumpete?

Anonymkode: 79242...dde

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, nå kommer et spørsmål som sikkert er kjempeteit, men jeg lurer altså. Om dere som er så magre med bare muskler blir nødt til å for eksempel sette sprøyter i mageflesket, hva gjør dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...