Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Takk alle dere flotte, vakre og heite kvinneguiden-damer, for at jeg slipper å besøke nakenprat mer :hoppendeglad::blomst:

Anonymkode: 62ee0...2ff

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mysticgirl
3 timer siden, Hjärtat skrev:

Slår et slag med filter for de over 100 kg.

image.jpeg

Du likner litt på meg :fnise: Trodde først du hadde knabbet et bilde fra meg:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Silfen skrev:

Ser ikke ut som en hundrekiloskropp ut fra det bildet iallfall.Ser bra ut.

Det er nok det, godt over 100, er på vei nedover, da.:-) Lot være å ta med mage, armer, legger og lår. Takk, forresten!

20 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Du likner litt på meg :fnise: Trodde først du hadde knabbet et bilde fra meg:fnise:

Hoho, er nok meg, gitt🙊

Endret av Hjärtat
Skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er det du sikter til? Den eneste jeg har sett med silikon er FruKG 

Anonymkode: e79d6...db2

Runforit, KaDust og Smalls har i alle fall. 

Anonymkode: 70d22...408

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
Den 9.7.2016 at 11.04, Hjärtat skrev:

Det er nok det, godt over 100, er på vei nedover, da.:-) Lot være å ta med mage, armer, legger og lår. Takk, forresten!

Hoho, er nok meg, gitt🙊

Du ser likheten? :fnise::fnise: 

Endret av Mysticgirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Mysticgirl skrev:

20160512_08592.jpg

Oi! Haha, gøy! Trodde bare det var jeg som gikk med buksa oppunder arma, jeg🙊 Og føflekken var påfallende lik! Samt kløfta. Skjønner godt at du trodde det var et lite tyveri på gang, ved første øyekast😏

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
1 minutt siden, Hjärtat skrev:

Oi! Haha, gøy! Trodde bare det var jeg som gikk med buksa oppunder arma, jeg🙊 Og føflekken var påfallende lik! Samt kløfta. Skjønner godt at du trodde det var et lite tyveri på gang, ved første øyekast😏

Det er ei high waist bukse da.. må få forsvare meg med det :fnise: Men føflekkene var påfallende ja, ikke rart jeg trodde du stjal bilde mitt :laugh::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Mysticgirl skrev:

Det er ei high waist bukse da.. må få forsvare meg med det :fnise: Men føflekkene var påfallende ja, ikke rart jeg trodde du stjal bilde mitt :laugh::fnise:

Haha, det er det jeg har og, men det er omtrent det eneste jeg bruker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hjärtat skrev:

image.jpeg

8 minutter siden, Mysticgirl skrev:

20160512_08592.jpg

Flotte pupper på dere damer ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
7 minutter siden, Hjärtat skrev:

Haha, det er det jeg har og, men det er omtrent det eneste jeg bruker!

:fnise:

5 minutter siden, Ragnar89 skrev:

Flotte pupper på dere damer ;)

Tusen takk :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Teriyaki skrev:

Har du lagt i mer farge ja? 

Den der tatoveringen er meget fascinerende! 

All fargen i umiddelbar nærheten av brystvortene og ned er nytt, i tillegg til bedre streker. Skal være sagt at fargene ikke gjengis like bra som i virkeligheten - mannen er ikke så gul (litt blekk som ikke ble ordentlig tørket vekk før bildet ble tatt) og gresset på høyre side er ikke så blåaktig.

Satser på at det bare er to meget effektive dager igjen før den er ferdig, og da vil jeg ha brukt fem og en halv dag på den. Gleeeeder meg!

Da er det bare å begynne på half sleeve og full sleeve, hele ryggen og litt smått på beina. Ferdig innen 10 år, håper jeg! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Hjärtat skrev:

image.jpeg

100 kg?! Også har du den stramme, slanke magen? Har du redigert bilde? Du ser ihvertfall flott ut ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
3 minutter siden, wintergirl skrev:

100 kg?! Også har du den stramme, slanke magen? Har du redigert bilde? Du ser ihvertfall flott ut ;)

Tenkte det samme. Jeg er langt under hundre og har lang i fra så fin kropp :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte det samme. Jeg er langt under hundre og har lang i fra så fin kropp :fnise: 

Kanskje det kun er noe du tenker om deg selv ;) Er mange jenter som klager på seg selv, men jeg skjønner stort sett ikke hva de er misfornøyde med. Du er helt sikker flott du også :) Men vi er forskjellige.  Noen kler noen ekstra kilo mer enn andre, mens noen av oss er på sitt flotteste når vi er tynnere. Jeg er en av dem som virkelig ikke kler noen ekstra kilo, det legger seg helt feil og jeg ser bulkete ut :/ Det har jeg til og med fått bekreftet :tongue: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, wintergirl skrev:

Kanskje det kun er noe du tenker om deg selv ;) Er mange jenter som klager på seg selv, men jeg skjønner stort sett ikke hva de er misfornøyde med. Du er helt sikker flott du også :) Men vi er forskjellige.  Noen kler noen ekstra kilo mer enn andre, mens noen av oss er på sitt flotteste når vi er tynnere. Jeg er en av dem som virkelig ikke kler noen ekstra kilo, det legger seg helt feil og jeg ser bulkete ut :/ Det har jeg til og med fått bekreftet :tongue: 

Bare for å si dette først; det var absolutt ikke negativt det jeg skrev, om det kunne oppfattes sånn :) 

ja, jeg har negative tanker om meg selv, og jeg føler meg ikke bra med noen ekstra kilo (som jeg forøvrig har nå). Og som du sier, så føler jeg meg "bulkete" selv, med disse ekstra kiloene. Pokker meg vanskelig å bli kvitt og :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare for å si dette først; det var absolutt ikke negativt det jeg skrev, om det kunne oppfattes sånn :) 

ja, jeg har negative tanker om meg selv, og jeg føler meg ikke bra med noen ekstra kilo (som jeg forøvrig har nå). Og som du sier, så føler jeg meg "bulkete" selv, med disse ekstra kiloene. Pokker meg vanskelig å bli kvitt og :fnise: 

I know:sprettoy: Ikke rart noen tyr til fettsuging. Jeg heller føler meg virkelig ikke vel med ekstra kilo. Får lett på innside lår, bakside, flanker og litt mage.  Jeg har litt "ekstra" på anklene også, og det går ikke bort selv om jeg er undervektig. Så jeg skal ta en fettsuging der med tiden.  Men det er et sted det er umulig for noen å få slanket bort naturlig, derfor skal jeg gjøre det. Ellers så skal sunn kosthold og skikkelig trim hjelpe på resten ;) Det er ikke alle verdens jeg har da, men føler det vel litt ekstra selv. Trenger ikke å gå ned, men stramme opp mer. Vært litt sløv, men har pisket meg selv igjen nå. Skal til Syden om en måned skjønner du:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...