Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

41 minutter siden, Arabella skrev:

Gjør du? Det er faktisk sannheten at disse jentene med tydelig silikoninnlagte pupper får siklende, seksuelle kommentarer.

Hvorfor i all verden plager det deg så mye at jeg får positive kommentarer egentlig? Så siden jeg har silikon så skal folk bare gi faen i å kommentere kroppen min på en fin og positiv måte?  Skjønner ikke hva problemet ditt er.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Back on track!

Framgangsbilde både når det kommer til tatovering og love handles!

13606743_10154164610975631_8195211667414

Nice :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

@Katten.2.0 Tøff tatovering! 

Avsporing: Så jævlig tett og latterlig med slike kommentarer, blir seriøst kvalm av folk som lager kvalme! Det er bare  å gi fullstendig blanke i å kommentere noe, om en skal prøve å gi kompliment full av spydighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit
1 minutt siden, smalls skrev:

Hvorfor i all verden plager det deg så mye at jeg får positive kommentarer egentlig? Så siden jeg har silikon så skal folk bare gi faen i å kommentere kroppen min på en fin og positiv måte?  Skjønner ikke hva problemet ditt er.

Drit i henne. Og silikon eller ikke; selve kroppen er uansett som den er og er den flott så er den det uavhengig av silikon eller ei ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, smalls skrev:

Det plager meg ikke. Jeg observerer bare. Tror du at kommentarene hadde vært like mange om du ikke var så brystfager?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Arabella skrev:

Det plager meg ikke. Jeg observerer bare. Tror du at kommentarene hadde vært like mange om du ikke var så brystfager?

Ja, det tror jeg :) 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Arabella skrev:

:haar:

Ærlig talt. Skjerp deg! 

Hun er kjempeflott! Og det er de andre som har postet her og, silikon eller ikke, fine er de uansett! 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imponert av at noen i det hele tatt dedusere silikonboobies ut fra det crappy bildet (altså, fin kropp, men det er jo skikkelig uklart i puppeområdet). Snakk om å forstørre opp ting og sitte med lupe. Men jeg antar at det er hobbyen til enkelte.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Fotballflue skrev:

Ærlig talt. Skjerp deg! 

Hun er kjempeflott! Og det er de andre som har postet her og, silikon eller ikke, fine er de uansett! 

Jada, det er mange flotte jenter her. Jeg har ikke sagt et stygt ord om noen. Kan du vise meg om så bare ett eneste innlegg hvor jeg har kritisert kroppen til noen? Jeg ser det ikke som kritikk å påpeke at silikon kan ha noe å si med hensyn til populariteten. Men jeg blir tråkket sønder og sammen,  drit i henne, hun er bare sjalu, osv osv. ... Ingen av dere vet hvordan jeg ser ut.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig

Silikon har blitt så normalisert idag at om noen påpeker det så er det jo fullstendig ramaskrik og rabalder. Og jadajada, dere har alle flotte kropper, det er ikke poenget her for min del, med eller uten silikon. Men jeg antar det har blitt så vanlig fordi samfunnet har et ekstremt press og fokus på kropp. En gang i tiden var plastisk kirurgi noe som var mer normalt for de som hadde større avvikende skavanker. Idag er det nesten på linje med å farve håret eller sminke seg. Og på en måte er det faktisk noe trist med det, at det "unaturlige" har blitt naturlig, og stiller man spørsmålstegn med det er man jo helt på viddene, altså en diskusjon som er åpenlyst ømfintlig for mange. @Arabella har jo tråkket i et vepsebol med kommentaren sin, som man kan lese ut ifra svarene hun får. Personlig driter jeg i hver enkelt av dere sine boobs, med eller uten fyll, men det er absolutt er tema på generelt nivå som er verdt å tenke over. Sånn, det var mine five cent on tema.. da får dere bare carry on med eksebisjonismen deres :nigo:

Endret av noe tilfeldig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 minutter siden, Guffen skrev:

nn8scx.jpg

Fin WubWub

Anonymkode: e9549...fa9

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
7 minutter siden, Arabella skrev:

Jada, det er mange flotte jenter her. Jeg har ikke sagt et stygt ord om noen. Kan du vise meg om så bare ett eneste innlegg hvor jeg har kritisert kroppen til noen? Jeg ser det ikke som kritikk å påpeke at silikon kan ha noe å si med hensyn til populariteten. Men jeg blir tråkket sønder og sammen,  drit i henne, hun er bare sjalu, osv osv. ... Ingen av dere vet hvordan jeg ser ut.

Veit ikke ass... Til og med jeg, som har aspargissyndrom, greier å se at sånne kommentarer er frekke. Hva er poenget i å påpeke at du mener damer med store pupper får flere likes? Hvorfor tror du det er relevant på noen som helst måte, og hvorfor tror du din veldig subjektive mening om det har noen som helst verdi?

Jeg er ganske sikker på at de brystfagre damene hadde fått like mange pluss og kommentarer, om de ikke hadde store pupper. Forskjellen hadde bare vært at de hadde kommet fra oss som syns små pupper er best.

Hvis du syns det er så grusomt at folk tar deg, når du kommer med frekke kommentarer, kan du jo kanskje bare drite i å kommentere... Det er forresten flere av oss som veit hvordan du ser ut, da du har lagt ut bilder tidligere. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Fotballflue skrev:

Ærlig talt. Skjerp deg! 

Takk :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Arabella skrev:

For det første; jeg vet hvordan du ser ut, og du er ei flott dame! 

49 minutter siden, Arabella skrev:

Tror du at kommentarene hadde vært like mange om du ikke var så brystfager?

Men dette synes jeg faktisk var ganske frekt sagt! sånn jeg tolker det, så sier du at kroppen hennes ikke hadde fått komplimenter, hadde det ikke vært for at hun har silikon. Hun har jo en kjempefin kropp, både med og uten silikon. Ser du virkelig ikke at det du skriver kan oppfattes som frekt? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nordavind skrev:

Fine @Belbus 😊

Takk  :rodmer:

1 time siden, Arabella skrev:

Du har en flott kropp uten kunstige "tilsetninger". :)

Takk Arabella! :blomst:

1 time siden, Enhjørning skrev:

Herregud for en fin kropp du har! 

Tusen takk! :smilorange:

1 time siden, Runforit skrev:

Ikke noe skummelt med en sånn digg kropp 😊💖

:kyss2: Vi får være digge begge to! 

1 time siden, Pjokkeline skrev:

Fine og deilige kropper på dere jenter! @smalls @Belbus, og selvfølgelig deg @Runforit  ❤

Tusen takk, pjokkeline! Må få legge til at du har en helt utrolig fantastisk kropp! :hjerter:

Det spiller ingen rolle om man har silikon eller ikke, jeg så ikke en gang at noen av de siste som postet nå hadde det. Men synes det ble litt mange ufine kommentarer mot Arabella, kommentaren angående silikon var ikke akkurat nødvendig, men folk fortsetter jo å bli provosert. Det holder vel med et par saklige kommentarer... 

Endret av Belbus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...