Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

34 minutter siden, Yme skrev:

Kjære AB, min vakre valmue! Jeg har ingen helt nye bilder av kroppen min, hvor jeg ikke har på klær, så du får nøye deg med dette, som er sånn omtrentlig en uke gammelt. Har ikke noe som viser mer kropp enn dette, men jeg mener klærne er tettsittende nok til at man ser hvordan jeg ser ut :ler:

ymflxfrd.jpg

Altså... damn:ohmy: du ser egentlig skikkelig bra ut :laugh:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når vi er inne på ben: 

Jeg har mer mammutlegger. Passe lange og kraftige fotballegger. Og hårete. Sommeren er ikke kommet helt enda :skratte: 

Har lange og slanke tær da. De liker jeg. Og antifotfetisjkjæresten min har faktisk sansen for de. Så er ikke så gæærnt at det ikke er godt for noe? 

Jeg bruker seriøst for mye tid på kg... 

20160630_231854.jpg

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Yme skrev:

Kjære AB, min vakre valmue! Jeg har ingen helt nye bilder av kroppen min, hvor jeg ikke har på klær, så du får nøye deg med dette, som er sånn omtrentlig en uke gammelt. Har ikke noe som viser mer kropp enn dette, men jeg mener klærne er tettsittende nok til at man ser hvordan jeg ser ut :ler:

Wow!:hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 minutter siden, LoryBrooks skrev:

Egentlig? :P

Anonymkode: c7b22...05b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Northernlight
59 minutter siden, Yme skrev:Kjære AB, min vakre valmue! Jeg har ingen helt nye bilder av kroppen min, hvor jeg ikke har på klær, så du får nøye deg med dette, som er sånn omtrentlig en uke gammelt. Har ikke noe som viser mer kropp enn dette, men jeg mener klærne er tettsittende nok til at man ser hvordan jeg ser ut :ler:

ymflxfrd.jpg

Åh hei du! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mysticgirl
1 time siden, Yme skrev:

ymflxfrd.jpg

:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Mysticgirl skrev:

Lara Croft? Tomb rider.?? Iallefall så er du kjempefin. Ååååeee, jeg vil og være så fin :fnise:

Takk! Noe i den duren @Mysticgirl :fnise:  Og hva fabler du om?? Har jo sett bilde av deg og du er jo 10+++ :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Yme skrev:

MMA, thai-boksing, submission wrestling og brasiliansk jiu jitsu. Sistnevnte har man egen drakt til, så der er det jo ikke noe problem, men i submission wrestling og MMA, blir det litt kjipt innimellom, når jeg står i dusjen etter trening, og har en rød stripe rundt hele kroppen, som består av blod som ligger under huden :ler:

Har du prøvd tights fra Skins? Tror de kompresjonstightsene er hakket høyere i livet enn 2XU. F.eks DNAmic long tights ser ut til å ha en bred strikk i stedet for snøring. Skulle ha vært mid-rise til menn også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den 28.6.2016 at 19.18, Runforit skrev:

image.jpgimage.jpg

Slikket litt sol idag :) 

Det ser så rart ut når syltynne damer har svære silikonpupper. Skikkelig mismatch.

Anonymkode: 3f22b...213

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ser så rart ut når syltynne damer har svære silikonpupper. Skikkelig mismatch.

Det skjønner jeg veldig godt at du måtte fortelle henne, hvordan skulle du ellers få fred? :troest:

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juami
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det ser rart ut når andre har behov for å rakke ned på andres kropp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er nok et flott menneske. Fornøyd med deg selv?

Anonymkode: 33027...800

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
17 timer siden, Nordavind skrev:

😮

Alle på gymmen er veldig snille da! Til og med han fjotten som røyk lårmuskelen min. Bang sa det, så funka ikke beinet mitt så bra mer :ler:

17 timer siden, LoryBrooks skrev:

Takk, takk! Bare å forsyne seg. Jeg er en billig tøs :laugh:

17 timer siden, Ferny skrev:

Wow!:hakeslepp:

Wow sjæl, surpromp. Du har jo skikkelig digg kropp!

17 timer siden, Northernlight skrev:

Åh hei du! 

Hei hei! Alt bra med deg?

16 timer siden, Mysticgirl skrev:

:rodmer:

:kyss2:

15 timer siden, Mayumie skrev:

Har du prøvd tights fra Skins? Tror de kompresjonstightsene er hakket høyere i livet enn 2XU. F.eks DNAmic long tights ser ut til å ha en bred strikk i stedet for snøring. Skulle ha vært mid-rise til menn også!

Så litt på dem, men syns fortsatt ikke det er bra nok. Er mer sånn som mid-rise jeg vil ha. Vurderte å kjøpe jente-tights, helt til jeg oppdaga at det er en sånn ekkel søm mellom beina der, som sikkert hadde punktert testiklene mine... Uten at jeg mener man trenger testikler til noe. Jeg har i hvert fall aldri forstått hva de er til... De henger jo bare der, og ser nydelige ut :(

Får vel heller satse på å slanke vekk sideflesket mitt, tenker jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidig hvordan man ser folk for seg, du har vært tynnere i mitt hode yme. Ser bra ut. 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...