Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Nordavind
6 minutter siden, Silfen skrev:

Du har lagt sidelengs langs en stolpe også, så du er tilgitt alle speilbildene. :nigo:

Ah stemmer. Den har jeg glemt 😅 eneste unntaket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nordavind
1 time siden, Silfen skrev:

Og i et vann på fjellet med snø rundt. 

Har du god hukommelse eller god lagringsplass på PCen? 😶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Nordavind skrev:

Har du god hukommelse eller god lagringsplass på PCen? 😶

Jeg har et kabinettskap dedikert til deg. :evilstalkerbiatch:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
3 timer siden, Nordavind skrev:

Synes ikke tråden blir kleinere eller mindre klein men tiden. Den fortsetter og vil fortsette som før :) de som vil legge ut et bilde av kroppen sin gjør gjerne det og de som vil se på dem ser på dem og de som vil kommentere dem kommenterer dem. Stort sett samme personer som legger ut. Jeg burde være den siste som skulle ha sagt noe der for jeg har selv lagt ut sikkert 100 bilder tatt med samme vinkel i samme speil på samme baderom ;)  

Men du er så deilig at det ikke gjør noe :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
Den Wednesday, June 29, 2016 at 9.21, Mayumie skrev:

Litt kleint bilde siden det er fra shoot, men hadde ingen andre og kropp er kropp! Pang pang :nigo:

2016-06-29 09.14.46.jpg

Lara Croft? Tomb rider.?? Iallefall så er du kjempefin. Ååååeee, jeg vil og være så fin :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Den 28.6.2016 at 19.18, Runforit skrev:

image.jpgimage.jpg

Slikket litt sol idag :) 

Goddamn! Jeg hadde garantert glodd leeenge etter deg på stranda.. :D (Unnskyld.. jeg hører jenter ikke liker sånn oppførsel av oss gutter/menn... At vi glor for mye.. Du opplever det sikkert ofte. Er det greit med litt kikking? Hvor mye er for mye? Hvis jeg ser på deg et par sekunder, og legger merke til at du har oppdaget meg så jeg ser litt brydd vekk og ned i bakken, men så hadde jeg tatt et raskt blikk igjen halvannet sekund etterpå bare for å forsikre meg om at jeg ikke så feil... Hadde du opplevd det som vemmelig/frekt? Eller hadde det vært ok? Er mann på 33 om det er av betydning (altså ingen gammel gris, bare (litt) gris :D)).

Anonymkode: 62ee0...2ff

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den tråden her blir kleinere og kleinere

Anonymkode: 577a3...b02

Om du synes det her er kleint, bare vent til vi skal ha vorte- og føflekkdag 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære AB, min vakre valmue! Jeg har ingen helt nye bilder av kroppen min, hvor jeg ikke har på klær, så du får nøye deg med dette, som er sånn omtrentlig en uke gammelt. Har ikke noe som viser mer kropp enn dette, men jeg mener klærne er tettsittende nok til at man ser hvordan jeg ser ut :ler:

ymflxfrd.jpg

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Yme skrev:

Kjære AB, min vakre valmue! Jeg har ingen helt nye bilder av kroppen min, hvor jeg ikke har på klær, så du får nøye deg med dette, som er sånn omtrentlig en uke gammelt. Har ikke noe som viser mer kropp enn dette, men jeg mener klærne er tettsittende nok til at man ser hvordan jeg ser ut :ler:

ymflxfrd.jpg

Jeg har også slike tights!! Hva synes du om passformen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Yme skrev:

ymflxfrd.jpg

Fin mann😊

Du ser så snill og god ut:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Cyrus skrev:

Jeg har også slike tights!! Hva synes du om passformen?

Veit ikke helt, egentlig. Syns den tynne snora man skal knyte dem med, gnager inn i sideflesket mitt, og det ender ofte med ganske stygge blodutredninger rundt livet, når jeg sparrer... Kunne egentlig tenkt med en "high waist"-variant til menn.

1 minutt siden, *Cassie* skrev:

Fin mann😊

Du ser så snill og god ut:hug:

Det er første gang jeg har fått høre at jeg ser snill ut, når jeg ikke smiler :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Yme skrev:

Veit ikke helt, egentlig. Syns den tynne snora man skal knyte dem med, gnager inn i sideflesket mitt, og det ender ofte med ganske stygge blodutredninger rundt livet, når jeg sparrer... Kunne egentlig tenkt med en "high waist"-variant til

Hva slags kampsport sparrer du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Yme skrev:

Veit ikke helt, egentlig. Syns den tynne snora man skal knyte dem med, gnager inn i sideflesket mitt, og det ender ofte med ganske stygge blodutredninger rundt livet, når jeg sparrer... Kunne egentlig tenkt med en "high waist"-variant til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Cyrus skrev:

MMA, thai-boksing, submission wrestling og brasiliansk jiu jitsu. Sistnevnte har man egen drakt til, så der er det jo ikke noe problem, men i submission wrestling og MMA, blir det litt kjipt innimellom, når jeg står i dusjen etter trening, og har en rød stripe rundt hele kroppen, som består av blod som ligger under huden :ler:

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
22 timer siden, Cyrus skrev:

Screenshot_2016-06-30-01-03-53.png

Legday på KG!!

Må innrømme at fitnesskropper ikke er helt mitt første valg. Men når jeg vet at de leggene har en forunderlig, snodig og interessant hjerne på toppen, så... ;)

Og angående ben. Jeg har omtrent verdens lengste ben, eller ikke det da. Men jeg var faktisk strømpemodell i yngre dager. Lårene er visst ekstra lange og det gjorde seg bra på bilder. Og de er fortsatt lange, og svært svømmedyktige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, Citronella skrev:

Må innrømme at fitnesskropper ikke er helt mitt første valg. Men når jeg vet at de leggene har en forunderlig, snodig og interessant hjerne på toppen, så... ;)

Og angående ben. Jeg har omtrent verdens lengste ben, eller ikke det da. Men jeg var faktisk strømpemodell i yngre dager. Lårene er visst ekstra lange og det gjorde seg bra på bilder. Og de er fortsatt lange, og svært svømmedyktige.

Fun fact!! Mange strømpeprodusenter bruker mannlige reklamemodeller nettopp pga kraftigere legger og lengre lår 😊

Forunderlige, snodige, interessante hjerner er i vinden om dagen skjønner jeg 😄Snille ord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
Et øyeblikk siden, Cyrus skrev:

Fun fact!! Mange strømpeprodusenter bruker mannlige reklamemodeller nettopp pga kraftigere legger og lengre lår 😊

Forunderlige, snodige, interessante hjerner er i vinden om dagen skjønner jeg 😄Snille ord

Jeg har mannelår!!! Jepp, jeg vet det. Og jeg er atletisk bygd og høy, men heldigvis med både pupper og et hjerteformet ansikt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind
9 minutter siden, Yme skrev:

MMA, thai-boksing, submission wrestling og brasiliansk jiu jitsu. Sistnevnte har man egen drakt til, så der er det jo ikke noe problem, men i submission wrestling og MMA, blir det litt kjipt innimellom, når jeg står i dusjen etter trening, og har en rød stripe rundt hele kroppen, som består av blod som ligger under huden :ler:

😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...