Gjest AnonGangerTo Skrevet 4. april 2016 #12321 Del Skrevet 4. april 2016 2 minutter siden, Mysticgirl skrev: Uff, hvilken ulykke har du vært i ? Hva skjedde? Kræsjet i 100 km/t med bilen, ikke jeg som kjørte. Sjåføren fikk ingen skader mens jeg fikk mange og nesten mistet livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 4. april 2016 #12322 Del Skrevet 4. april 2016 3 minutter siden, AnonGangerTo skrev: Kræsjet i 100 km/t med bilen, ikke jeg som kjørte. Sjåføren fikk ingen skader mens jeg fikk mange og nesten mistet livet. Herregud så forferdelig Godt du berget livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonGangerTo Skrevet 4. april 2016 #12323 Del Skrevet 4. april 2016 Et øyeblikk siden, Mysticgirl skrev: Herregud så forferdelig Godt du berget livet Jeg er ikke enig med deg, sorry. Bortsett fra et par lyspunkter har jeg bare hatt nedturer og motgang siden ulykken. Disse fortsetter enda i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #12324 Del Skrevet 4. april 2016 3 minutter siden, AnonGangerTo skrev: Jeg er ikke enig med deg, sorry. Bortsett fra et par lyspunkter har jeg bare hatt nedturer og motgang siden ulykken. Disse fortsetter enda i dag. Kjære deg, får vondt i meg Slike ulykker kan virkelig ødelegge, ja.. Min mor ble påkjørt for lenge siden og sliter fortsatt fysisk. Håper du får god oppfølging! Arrene gror tilsynelatende fint. Er det lenge siden? Anonymkode: e1033...be5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 4. april 2016 #12325 Del Skrevet 4. april 2016 9 minutter siden, AnonGangerTo skrev: Jeg er ikke enig med deg, sorry. Bortsett fra et par lyspunkter har jeg bare hatt nedturer og motgang siden ulykken. Disse fortsetter enda i dag. Uffda, høres ikke bra ut. Har du mange plager etter ulykken? Arrene ser iallefall lyse og fine ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonGangerTo Skrevet 4. april 2016 #12326 Del Skrevet 4. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjære deg, får vondt i meg Slike ulykker kan virkelig ødelegge, ja.. Min mor ble påkjørt for lenge siden og sliter fortsatt fysisk. Håper du får god oppfølging! Arrene gror tilsynelatende fint. Er det lenge siden? Anonymkode: e1033...be5 Takk for omtanken og fine ord. Jeg har aldri fått noe oppfølging ila de siste 6,5 årene. Har aldri oppsøkt psykolog og kommer aldri til å gjøre det heller. Men nok avsporing, tilbake til bilder av din kropp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #12327 Del Skrevet 4. april 2016 7 minutter siden, AnonGangerTo skrev: Takk for omtanken og fine ord. Jeg har aldri fått noe oppfølging ila de siste 6,5 årene. Har aldri oppsøkt psykolog og kommer aldri til å gjøre det heller. Men nok avsporing, tilbake til bilder av din kropp! Kanskje du skulle vurdere psykolog. Fordi måten du sier det på: " Jeg har aldri fått noe oppfølging ila de siste 6,5 årene ", høres ut som du selv synes du bør få noe form for oppfølging. Anonymkode: 2e544...bfa 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonGangerTo Skrevet 4. april 2016 #12328 Del Skrevet 4. april 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du skulle vurdere psykolog. Fordi måten du sier det på: " Jeg har aldri fått noe oppfølging ila de siste 6,5 årene ", høres ut som du selv synes du bør få noe form for oppfølging. Anonymkode: 2e544...bfa Beklager hvis du oppfattet det slik. Jeg trenger ikke psykolog. Det jeg trenger er en jobb og et stabilt familieliv. Ingen psykolog kan skaffe meg de to tingene. Kunne tenkt meg flere lyspunkter i livet men det er kanskje reservert for andre enn meg. Vet da søren hvorfor det er slik men må bare venne meg til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #12329 Del Skrevet 4. april 2016 13 minutter siden, AnonGangerTo skrev: Beklager hvis du oppfattet det slik. Jeg trenger ikke psykolog. Det jeg trenger er en jobb og et stabilt familieliv. Ingen psykolog kan skaffe meg de to tingene. Kunne tenkt meg flere lyspunkter i livet men det er kanskje reservert for andre enn meg. Vet da søren hvorfor det er slik men må bare venne meg til det. Den er grei. Jeg håper ting blir bedre for deg. Anonymkode: 2e544...bfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonGangerTo Skrevet 4. april 2016 #12330 Del Skrevet 4. april 2016 Jeg har smerter 24/7 og kan ikke lenger løpe eller ta berg og dalbane. Drømmen om å hoppe i fallskjerm og paraglide må jeg bare glemme. @Mysticgirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #12331 Del Skrevet 4. april 2016 22 minutter siden, AnonGangerTo skrev: Jeg har smerter 24/7 og kan ikke lenger løpe eller ta berg og dalbane. Drømmen om å hoppe i fallskjerm og paraglide må jeg bare glemme. @Mysticgirl Kanskje du skulle ta det i et annet underforum? Anonymkode: 79242...dde 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 4. april 2016 #12332 Del Skrevet 4. april 2016 28 minutter siden, AnonGangerTo skrev: Jeg har smerter 24/7 og kan ikke lenger løpe eller ta berg og dalbane. Drømmen om å hoppe i fallskjerm og paraglide må jeg bare glemme. @Mysticgirl Ja, man vet ikke selv hvor godt man har det og tenker ikke over at ting kan skje og ødelegge for sine drømmer . Føler med deg. Klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 4. april 2016 #12333 Del Skrevet 4. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du skulle ta det i et annet underforum? Anonymkode: 79242...dde Unnskyld. det var jeg som stilte spørsmål . Beklager ,skal ikke avspore mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mittnavn Skrevet 4. april 2016 #12334 Del Skrevet 4. april 2016 1 time siden, AnonGangerTo skrev: Beklager hvis du oppfattet det slik. Jeg trenger ikke psykolog. Det jeg trenger er en jobb og et stabilt familieliv. Ingen psykolog kan skaffe meg de to tingene. Kunne tenkt meg flere lyspunkter i livet men det er kanskje reservert for andre enn meg. Vet da søren hvorfor det er slik men må bare venne meg til det. 38 minutter siden, AnonGangerTo skrev: Jeg har smerter 24/7 og kan ikke lenger løpe eller ta berg og dalbane. Drømmen om å hoppe i fallskjerm og paraglide må jeg bare glemme. @Mysticgirl Beklager om jeg er frekk nå, men tror du må endre innstilling litt om du vil ha jobb og stabilt familieliv og ellers vil du ikke finne lyspunkter i noe om du ser mørkt på alt. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonGangerTo Skrevet 4. april 2016 #12335 Del Skrevet 4. april 2016 15 minutter siden, mittnavn skrev: Beklager om jeg er frekk nå, men tror du må endre innstilling litt om du vil ha jobb og stabilt familieliv og ellers vil du ikke finne lyspunkter i noe om du ser mørkt på alt. Synes ikke du er frekk i det hele tatt og jeg er enig med det du skriver. Å endre innstillingen er vanskelig å gjennomføre og jeg har ikke funnet løsning(er) på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #12336 Del Skrevet 4. april 2016 Skal vi sette en liten strek for denne diskusjonen her, og så heller komme tilbake til trådens tema? Anonymkode: dd76a...531 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #12337 Del Skrevet 6. april 2016 Den 25.3.2016 at 12.55, qwerty123 skrev: Bara för att jag har tråkigt idag så får ni en bild att skratta åt Burde trene litt? Anonymkode: df9ee...147 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #12338 Del Skrevet 6. april 2016 Den 19.3.2016 at 21.01, Mysticgirl skrev: Oisann! Fortsatt fin, men du har blitt rundere med årene? Du har mer rundt midje og lår enn før? Anonymkode: df9ee...147 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 6. april 2016 #12339 Del Skrevet 6. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oisann! Fortsatt fin, men du har blitt rundere med årene? Du har mer rundt midje og lår enn før? Anonymkode: df9ee...147 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Burde trene litt? Anonymkode: df9ee...147 Wtf? Folk, ass. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #12340 Del Skrevet 6. april 2016 herregud for noen kommentarer. Anonymkode: 2e544...bfa 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg