Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Gjest *Maja*
Skrevet

Meg :)

Godt trent kropp ass :jepp:

Hva trener du for noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt trent kropp ass :jepp:

Hva trener du for noe?

Takk!Det blir mye tung styrketrening, sykling, spinning, jogging og jeg går masse. Elsker å bruke kroppen, det er det den er laget for :hoppe::trene:

Gjest HunterLady
Skrevet

Flere bilder av meg og magen min, og om dere ser godt etter så har jeg faktisk strekkmerker, Oh Joy!! :

Min lenke

• Liker 3
Gjest HunterLady
Skrevet

Fiiin mage det der da :P:)

Takker..:) Fått noen kommentarer om at jeg har slapp kulemage skjønner du, så ville gjerne slenge ut noen som motbeviser akkurat det! :gjeiper:

Greit nok at den ikke er helt flat, men noen slapp kulemage er det absolutt ikke! :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Fått sånne kommentarer her inne??

Skrevet

Takker..:) Fått noen kommentarer om at jeg har slapp kulemage skjønner du, så ville gjerne slenge ut noen som motbeviser akkurat det! :gjeiper:

Greit nok at den ikke er helt flat, men noen slapp kulemage er det absolutt ikke! :gjeiper:

Det beviser jo bare verdien på kritikken. De aller færreste kvinner har helt flat mage. Det ser veldig bra ut, HL! :rodmer:

Gjest HunterLady
Skrevet

Fått sånne kommentarer her inne??

Jepp, men ikke i akkurat denne tråden. En annen tråd.

Gjest HunterLady
Skrevet

Det beviser jo bare verdien på kritikken. De aller færreste kvinner har helt flat mage. Det ser veldig bra ut, HL! :rodmer:

Takk, søtnos. :sjenert:

Jeg husker en gang treningsinstruktøren for aerobic sa at alle kvinner bør ha litt mage. Den skal ikke være pinneflat. Tror samtlige kvinner i rommet ble veldig glad av å høre det! :D

• Liker 1
Skrevet

:D Flott med en liten "tutemage" på damer :) :)

• Liker 1
Gjest *Maja*
Skrevet

Takk!Det blir mye tung styrketrening, sykling, spinning, jogging og jeg går masse. Elsker å bruke kroppen, det er det den er laget for :hoppe::trene:

Ja ikke sant? Deilig å la den få jobbe litt... :jepp:

Skrevet

Dei færraste kvinner har vel mage som er heilt i lodd ;) Dei færraste menn og for den saks skuld ;) Vil likevel seie du har ein rimeleg flat mage, HL.

Gjest HunterLady
Skrevet

Dei færraste kvinner har vel mage som er heilt i lodd ;) Dei færraste menn og for den saks skuld ;) Vil likevel seie du har ein rimeleg flat mage, HL.

Nei, er vel stort sett de som ligger på underskudd av kalorier som er flate. Jeg prøver å spise sunt og variert uten å sulte meg.

Takk, men jeg suger den litt inn da..! :fnise:

Skrevet

Min kropp

Ja, puppene er naturlige. De ser litt større ut her pga vinkelen, men jeg bruker 75i så de er ganske store likevel.. :-)

De puppene der overbeviser meg om at det finnes en gud, eller i det minste intelligent design i naturen.

• Liker 2
Skrevet

*slår et slag for kvinner med trent kropp og flat mage som ikke sulter seg*

• Liker 4
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende utsagn og innlegg med bilder av en annen enn brukeren selv (og tilhørende kommentarer).

Ms. Raggsokk, mod.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

http://i53.tinypic.com/24zvgp5.jpg

Meg :) Nettopp mista 6 kg og jobber med resten ;) Nå får jeg sikkert høre at jeg er tjukk, hehe :P

6 kg er imponerende! :) Syns du ser flott ut! skikkelig misunnelig på brystene dine :jepp:

Får vel være litt tøff jeg også da.... hehe

http://bildr.no/thumb/916490.jpeg

og et med klær, hvor jeg står :fnise:

http://bildr.no/thumb/916492.jpeg

IMG-tagger fjernet,

ninuska_, moderator

Endret av ninuska_
  • Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...