Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke at det spiller så stor rolle hva du synes, men det er jo alltid irriterende å bli tillagt ting fordi folk koker suppe av ting de selv tenker på :)

Veldig, veldig enig

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Spiderman

Ikke at det spiller så stor rolle hva du synes, men det er jo alltid irriterende å bli tillagt ting fordi folk koker suppe av ting de selv tenker på :)

Aner ikke hvordan jeg skal tolke det siste her.

Bitterhet innebærer jo at jeg er sur og misfornøyd med kroppen min og derfor bruker tullebilde..

Her tolket  du feil.:laugh:

Endret av Plaskebrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvordan jeg skal tolke det siste her.

Her tolket  du feil.:laugh:

Da må du forklare hva du tror bitter betyr...

Det var  et humoristisk innlegg med fotballfrue i tankene.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange flotte folk her.  Okay, her er meg, for sånn ca tre uker siden. 

Slettes nok ganske snart :)

Endret av Annaleigh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderman

Litt dårlig lys, men la gå.

Vel. Trodde det var en parodi på Charmander-brukeren. Lurer på hvordan i all verden jeg kunne tro det? :dry: Kanskje jeg burde lese meg opp på fotballfuer før jeg deltar i noen videre diskusjoner. Sikker kult:fnise:

Bittherhet? Slå det opp. Det er ikke ensbetydene, og du tolket det feil her. Ikke rart siden jeg missforstod innlegget ditt til å begynne med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mange folk inne her på KG som er helt blåst i topplokket. :tongue:

Vel. Trodde det var en parodi på Charmander-brukeren. Lurer på hvordan i all verden jeg kunne tro det? :dry: Kanskje jeg burde lese meg opp på fotballfuer før jeg deltar i noen videre diskusjoner. Sikker kult:fnise:

Bittherhet? Slå det opp. Det er ikke ensbetydene, og du tolket det feil her. Ikke rart siden jeg missforstod innlegget ditt til å begynne med ;)

Klart hun er bitter, eller et dårlig forsøk på ironi. Med teksten vedkomne hadde lagt til så er det jo nesten umulig å ikke tolke det som noe annet. Hun sitter sikkert med en feit mann i sofaen hjemme hun skulle ønske kom seg opp av sofaen og gjorde noe fornuftig med livet sitt istedet for å bare glo på tven. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderman

Klart hun er bitter, eller et dårlig forsøk på ironi. Med teksten vedkomne hadde lagt til så er det jo nesten umulig å ikke tolke det som noe annet. Hun sitter sikkert med en feit mann i sofaen hjemme hun skulle ønske kom seg opp av sofaen og gjorde noe fornuftig med livet sitt istedet for å bare glo på tven. 

Ja, hun fremstår som bitter. Det at hun ikke ser det selv mtp. på det hun skrev før bildet forteller alt jeg trenger å vite om frk. Rotemor. Bortsett fra det faktum at hun ikke ville gi meg en forklaring på hva hun mente jeg tenkte på. Noe jeg også tolket som et bittert utsagn.:biggrin:

Men ingen kan bevise det.  Rotemor redder seg selv her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at man må være bitter for ikke å finne deg attraktiv, for ikke å like slike kropper generelt eller er det bare når folk ytrer noe du finner negativt mot deg at de er bitre?  Eller er alle som foretrekker  noe du finner lite attraktivt bitre? 

Jeg sliter med å skjønne bitterhetsargumentet like mye som jeg sliter med å skjønne at folk må kommentere hver gang de finner noe feil.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må jo tro hva det dere vil, men dette var ikke ment å gjøre narr av noen kropp!

Det ville jeg aldri gjort. Det var rent humoristisk ment.

Endret av Rotemor
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at du ikke ser bitterheten, det er jo ikke bare jeg som har lagt merke til det.

Jeg forventer ingenting av KG, det eneste jeg forventer er å få dritt når det postes "eyecandy". Jeg kommenterer aldri bilder her inne i negativ forstand, og det er det er det en god grunn til. Jeg harsellerer heller ikke med andres bilder av kropp. Det er det også en god grunn til. Hadde Silfen og Rotmor eid to hjerneceller og litt sosialintelligens så hadde dere begge forstått at det ikke er tilfeldig.

På KG er det:

Greit å tråkke på folk som står oppreist, vi må jo sørge for å få de ned på vårt nivå.

Dere mp jo ro hva det dere vil, men dette var ikke ment å gjøre narr av noen kropp!

Bare å poste bilde i denne tråden nå. Anbefaler deg virkelig å prøve det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du kommenterer ikke kropp, men du kommenterer altså uten videre intelligens. Ikke svarer du på deg jeg oppriktig spør deg om heller. Ikke har jeg noensinne kommentert kroppen din for den del heller, men likevel anser du det som helt kurant å slenge drit til meg ene og alene fordi jeg spør deg om en ting du skriver. Merkelig.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du kommenterer ikke kropp, men du kommenterer altså uten videre intelligens. Ikke svarer du på deg jeg oppriktig spør deg om heller. Ikke har jeg noensinne kommentert kroppen din for den del heller, men likevel anser du det som helt kurant å slenge drit til meg ene og alene fordi jeg spør deg om en ting du skriver. Merkelig.

Siden du må ha det inn med te-skje: Mener du at man må være bitter for ikke å finne deg attraktiv: 

Du slenger ikke dritt, men du er den type som man finner i skolegården som støtter de som kommer med kommentarer som de kunne holdt seg for gode for. Du er jo sosialt tilbakestående i min bok etter de innleggene dine.

Folk er forskjellige og har forskjellige preferanser, men liker man ikke noe av det er man neppe straight. Det er uansett siste gang jeg poster et bilde her inne og det Rotemor og Silfen som fikk begeret til å renne akkurat over kanten, så om noen av dere vil savne bildene så vet dere hvem dere kan skylde på.

Endret av Charmander
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles ikke hva jeg spør om. Fordi Rotemor er altså BITTER fra ditt syn, mens jeg så på posten hennes som humoristisk og humret i skjegget. Jeg tok fortballfluereferansen med en gang og tolket det deretter. Så igjen: hvorfor er Rotemor bitter?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_Idja

Ja, hun fremstår som bitter. Det at hun ikke ser det selv mtp. på det hun skrev før bildet forteller alt jeg trenger å vite om frk. Rotemor. Bortsett fra det faktum at hun ikke ville gi meg en forklaring på hva hun mente jeg tenkte på. Noe jeg også tolket som et bittert utsagn.:biggrin:

Men ingen kan bevise det.  Rotemor redder seg selv her.

Altså, ja, det er mye bitterhet og rart i denne tråden, og mye nedrakking på kropp. Men her tror jeg dere har misforstått ganske kraftig. Enhver som har fått med seg fotballfrues "etter-fødsel"-bilde (som ble omtalt i media i hele landet) bør jo se at det er det hun "gjør narr av". Rotemors innlegg har ingenting med bitterhet eller flotte mannekropper å gjøre. Ro ned hormonene litt, da, alt i denne tråden handler ikke om dere. ;)

(Beklager merkelige sitater)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg jeg så med det innlegget å gjøre? Jeg har forstått en ting inne på denne delen av forumet og dere at noen av dere tror dere kan gjøre som dere vil. Dere sitter for alt jeg vet å tar på dere selv samtidig som dere skriver dritt. Hvorfor jeg tolket det som jeg gjorde har jeg skrevet ovenfor og det er også blitt sitert. Dette er mitt siste innlegg i denne tråden. Sayonara, bitches.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderman

Dere må jo tro hva det dere vil, men dette var ikke ment å gjøre narr av noen kropp!

Du ser fortsatt ikke koblingen mellom ditt og charmanders bilde? En hvillken som helst voksen person kunne sagt" Det var kanskje ikke det lureste og praktisk talt sitere charmanders innlegg når jeg poster et parodibilde om noe helt annet?" Innlegget var jo skrevet så lenge siden som " et par dager siden".

Slifen er også helt på gjorde her.

Istedet velger du taktikken ved å ikke svare på det jeg spør deg om, kritisere min tolkning av det og påstå at jeg koker suppe av noe jeg tenker selv (var det om meg selv du mente?)

Wow.:laugh:

Endret av Plaskebrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes, kan noen redde meg før jeg mister besinnelsen helt. Jeg syntes det barbie-bildet var ufattelig artig, med en klar fotballfrue-referanse. Virkelig tatt på kornet.

Også er det folk som mener at det stammer av bitterhet fra denne personen sin side?

Er dere virkelig så usikre på dere selv?

Jeg orker nesten ikke å lese det du skriver en gang, Plaskebrus. Jeg skjønner faktisk ikke bæret av hva du forsøker å få frem.

Anonymkode: 62ee0...2ff

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...