Charmander Skrevet 20. september 2015 #11361 Skrevet 20. september 2015 (endret) Selvtilliten er hvertfall på plass. Anonymous poster hash: f6705...7b3 Er det noe galt i det? Runforit: Veldig bra! :D Så mye styr og krangel bare pågrunn av en sjalusi /: Bytt ut kropp med sjalusi så får du svaret. Runforit ser dødsbra ut, og hun får ikke kjeft og kjipe kommentarer som visse andre. Så det går nok ikke på om man ser bra ut eller ei, men rett og slett attituden på enkelte som legger ut digge-seg-selv-bilde her inne. Anonymous poster hash: a1d01...26a Endret 20. september 2015 av Charmander
Gjest anonym2233 Skrevet 20. september 2015 #11362 Skrevet 20. september 2015 Wow! Bra jobbet 8 uker etter fødsel. Begynner å komme i form igjen Imponerende!
lillsunshine Skrevet 20. september 2015 #11363 Skrevet 20. september 2015 Face it dopeyhead, ikke alle er sjalu på de ekle musklene dine. Og det er ingen som hater deg pga den "sykt deilige kroppen din", men fordi du oppfører deg kvalmt. Jeg kan ikke si at jeg har oppfattet Charmander som kvalmende her på KG. Dette må du gjerne utdype. Jeg har ikke fulgt kjempegodt med i denne tråden, men mitt inntrykk generelt er han virker reflektert, kan stå for sine meninger og utøver respekt. Det er alt annet en kvalm etter mitt syn. Det må få være lov å uttrykke sitt syn på hva man selv liker (og eventuelt hva man ikke helt liker) og hva man synest er pent, uten at det skal oppfattes som kvalmt. På samme måte som du uttrykker deg at du synest musklene hans er ekle. Jeg er enig med Charmander her, i dette tilfellet er det du som oppfører deg kvalmt. 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #11364 Skrevet 20. september 2015 Man merker ikke at du nylig har født Du har en fantastisk kropp Runforit Runforit har en flott kropp, ingen tvil om det. Men det jeg vil spørre deg om, er hvilke forestillinger eller erfaringer du har om hvordan en kropp blir seende ut etter en fødsel? Anonymous poster hash: cbee8...478 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #11365 Skrevet 20. september 2015 Runforit har en flott kropp, ingen tvil om det. Men det jeg vil spørre deg om, er hvilke forestillinger eller erfaringer du har om hvordan en kropp blir seende ut etter en fødsel?Anonymous poster hash: cbee8...478 Lurer jeg også på. Fødte ca likt som henne og magen min er helt hard og flat, får masse kommentarer at man ikke kan se at jeg har født, og jeg lurer på hvorfor alle tror man får en "ødelagt" kropp etter fødsel Anonymous poster hash: 0b512...330 3
Gjest Godjente Skrevet 20. september 2015 #11366 Skrevet 20. september 2015 Lurer jeg også på. Fødte ca likt som henne og magen min er helt hard og flat, får masse kommentarer at man ikke kan se at jeg har født, og jeg lurer på hvorfor alle tror man får en "ødelagt" kropp etter fødsel Anonymous poster hash: 0b512...330 Det er jo vanlig med litt strekkmerker og litt mer løs hud etter en fødsel. Så man må jobbe hardere for å stramme den opp. Av og til om man har mange strekkmerker eller løs hud, vil ikke trening hjelpe engang. Er vel det folk mener. Men noen har jo mer elastisk hud som trekker seg fint inn igjen. Er forskjell der på kvinner 2
Jolene Skrevet 20. september 2015 #11367 Skrevet 20. september 2015 Tok vekk setningene dine fordi det ikke hadde noe med saken å gjøre. Jeg ville bare ha oppmerksomhet Du har en fantastisk bra trent kropp! Hatten av for den innsatsen du har lagt ned! 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #11368 Skrevet 20. september 2015 Det er jo vanlig med litt strekkmerker og litt mer løs hud etter en fødsel. Så man må jobbe hardere for å stramme den opp. Av og til om man har mange strekkmerker eller løs hud, vil ikke trening hjelpe engang. Er vel det folk mener. Men noen har jo mer elastisk hud som trekker seg fint inn igjen. Er forskjell der på kvinner Ser den, men tenker at utgangspunktet før og under graviditet har mye å si. Jeg har alltid vært naturlig slank og forventet hele tiden at magen skulle se identisk ut noen mnd etter fødsel, alikevel kommenterer både ukjente og bekjente absolutt hele tiden hvor sprøtt det er at magen er så flat og forventet nærmest at den skulle henge langt over buksa. Anonymous poster hash: 0b512...330 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #11369 Skrevet 20. september 2015 Charmander er hottest. Ferdig snakka.Anonymous poster hash: ce68b...68c 2
Gjest Tekola Skrevet 21. september 2015 #11370 Skrevet 21. september 2015 Ryddet for personangrep, hets av brukere som benytter seg av AB-funksjonen og svar til dette. Tekola, admin.
Gjest UngMann1986 Skrevet 21. september 2015 #11371 Skrevet 21. september 2015 Wow! Bra jobbet 8 uker etter fødsel. Begynner å komme i form igjen Gratulerer som mor Og flott kropp! Kult at du er tilbake på forumet Trenger å lese dine motiverende ord her i blant!
Charmander Skrevet 21. september 2015 #11372 Skrevet 21. september 2015 Ser du bra ut får du kjeft på KG, sånn er det bare. Og har du selvtilliten i orden må den iallefall jekkes ned Sikkert mange som ikke har det helt bra med seg selv her inne Crabs in a bucket mentaliteten er det KG lever og ånder. Used to describe a person (or subculture) that does everything in it's power to destroy the ambitions of those among them who wish to improve themselves. It comes from the story of catching crabs in a bucket. When you catch a crab and place him in a bucket, the first thing he'll try to do is escape. Now, if you put two crabs in a bucket (hence the plural form of 'Crabs in a Bucket') and place them in there together, as soon as one tries to climb up out of the bucket the other will grab the escaping crab by the legs and try to escape itself, to which the process gets repeated to the point where NO crabs end up escaping.
Tholmer Skrevet 21. september 2015 #11373 Skrevet 21. september 2015 Kan noen oversette til norsk og forklare meg betydningen av disse krabbene? Og er den gjeldende for de av oss som ikke liker sjømat? 1
Fysikeren Skrevet 26. september 2015 #11374 Skrevet 26. september 2015 (endret) Sender oss on-topic igjen: Endret 28. september 2015 av Fysikeren 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #11375 Skrevet 26. september 2015 Et lite spørsmål. Hva er egentlig poenget med en tråd om dette temaet her, da 90% av alle bildene her inne blir slettet etter ett kvarter. Da er jo hele tråden helt meningsløs, om ikke man sitter å nitrykker på "oppdater"-knappen døgnet rundt da For meg f.eks, som klikker meg inn på denne tråden innimellom når den vises på "nytt innhold" er det bare *hetshetshets* jeg får ut av denne tråden. Og kanskje ett bilde per 10-ende side om jeg er heldig. Hva mener dere andre? Burde ikke denne tråden egentlig foregå privat mellom de mest ihugga bildedropperne? Anonymous poster hash: aa2d0...c3e 9
Gjest Jacklost Skrevet 26. september 2015 #11376 Skrevet 26. september 2015 Et lite spørsmål. Hva er egentlig poenget med en tråd om dette temaet her, da 90% av alle bildene her inne blir slettet etter ett kvarter. Da er jo hele tråden helt meningsløs, om ikke man sitter å nitrykker på "oppdater"-knappen døgnet rundt da For meg f.eks, som klikker meg inn på denne tråden innimellom når den vises på "nytt innhold" er det bare *hetshetshets* jeg får ut av denne tråden. Og kanskje ett bilde per 10-ende side om jeg er heldig. Hva mener dere andre? Burde ikke denne tråden egentlig foregå privat mellom de mest ihugga bildedropperne? Anonymous poster hash: aa2d0...c3e Folk liker ikke å la bilder ligge lenge i frykt av at noen kan misbruke dem eller noe
Arabella Skrevet 26. september 2015 #11377 Skrevet 26. september 2015 Folk liker ikke å la bilder ligge lenge i frykt av at noen kan misbruke dem eller noe Folk kan vel bare lagre bilder hvis de vil.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #11378 Skrevet 26. september 2015 Folk liker ikke å la bilder ligge lenge i frykt av at noen kan misbruke dem eller noe Det forstår jeg jo. Men hva er poenget med en tråd om det da? Anonymous poster hash: aa2d0...c3e 1
Gjest Jacklost Skrevet 26. september 2015 #11379 Skrevet 26. september 2015 Folk kan vel bare lagre bilder hvis de vil.Tror du noen her faktisk gjør det?
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #11380 Skrevet 26. september 2015 Folk kan vel bare lagre bilder hvis de vil. Men det er ferre folk som har muligheten til å lagre hvis man har bildet ute i 30 min vs alltid. Da er det jo bare de som var innom tråden de 30 min som kan lagre og/eller misbruke bildene. Anonymous poster hash: 70b3e...50c
Fremhevede innlegg