Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Miss Selfridge

Det er jo du som er en bitter og sjalu her da. Ser du ikke deg selv i speilet eller?

hehe, rengjorde litt på badet så da var det en nødløsning. Må bare passe på å ikke bruke for mye f. eks i badekaret om du ikke er veldig glad i skum.

Dette er ganske morsomt fra et psykologisk ståsted. Mange brukere på KG tillater seg å skrive nedlatende som de gjør mot de som ser godt ut. Akkurat som de vet at de tåler det, mens hylekoret her inne ville gått av hengslende så fort en som hadde vært overvektig hadde postet og fått liknende kommentarer.

Ja det gjør de.  

Haha ja, det er helt sant. Har sett flere tilfeller her der folk som ser bra ut får masse dritt og negative kommentarer. Selvfølgelig er det opp til hver enkelt hva som ser bra ut, men når det går igjen og igjen så er det ikke så vanskelig å regne ut hvordan mønsteret er. Gidder ikke bry meg om det, men tragisk når det alltid er de samme brukere som får den samme dritten om igjen og om igjen, mens enkelte blir hyllet opp i skyene uansett. KG i et nøtteskall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja, det er helt sant. Har sett flere tilfeller her der folk som ser bra ut får masse dritt og negative kommentarer. Selvfølgelig er det opp til hver enkelt hva som ser bra ut, men når det går igjen og igjen så er det ikke så vanskelig å regne ut hvordan mønsteret er. Gidder ikke bry meg om det, men tragisk når det alltid er de samme brukere som får den samme dritten om igjen og om igjen, mens enkelte blir hyllet opp i skyene uansett. KG i et nøtteskall. 

Vel det er synd for jeg kan ikke huske sist f.eks du postet et bilde. :(

Endret av Charmander
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charmander, du er heit som faen, ser ut som du er et villbeist i senga, og alle her ser det. Du har jobbet beinhardt med å få den kroppen du har nå, og man kan ikke gjøre annet enn å bøye seg i støvet. Håper du aldri slutter å poste bilde her inne, vil se mer mer mer ;-)

Anonymous poster hash: 93d04...1dc

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Charmander, du er heit som faen, ser ut som du er et villbeist i senga, og alle her ser det. Du har jobbet beinhardt med å få den kroppen du har nå, og man kan ikke gjøre annet enn å bøye seg i støvet. Håper du aldri slutter å poste bilde her inne, vil se mer mer mer ;-)

Anonymous poster hash: 93d04...1dc

Hvorfor si "Alle her ser det"? Ja, det ser ut som om han jobber hardt for kroppen sin og han bør virkelig være stolt av det. Men det er ikke den typen kropp jeg tenner på selv om andre synes det.

Anonymous poster hash: 177a5...90f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Selfridge

Vel det er synd for jeg kan ikke huske sist f.eks du postet et bilde. :(

Nei, det er jo nesten blitt litt skummelt etter alle småfrekke brukere som lusker rundt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor si "Alle her ser det"? Ja, det ser ut som om han jobber hardt for kroppen sin og han bør virkelig være stolt av det. Men det er ikke den typen kropp jeg tenner på selv om andre synes det.

Det er jo noe ganske annet enn å melde at en bruker ser x-antall bedre ut enn en annen

Folk tenner på mye rart

Nå er det vel bare å vente til en bruker spør om jeg kan poste med AB så de ser hash id'n også.... 

Endret av Charmander
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Selfridge

Det er da forsatt ikke normalt å skrive noe sånt som den kommentaren han fikk 1-2 sider bak. Haha herregud. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da forsatt ikke normalt å skrive noe sånt som den kommentaren han fikk 1-2 sider bak. Haha herregud.

Ikke den kommentaren jeg snakker om. Jeg snakker om "Alle her ser det". Sorry, men jeg ser det ikke

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMPONERENDE!! Hva trener du og hvor mye?  :roser:

Anonymous poster hash: 2a45a...69d

1-2 ganger om dagen, 7 dager i uka. 

Gjør både styrke, egenvekt trening, løper, turer i fjellet, har også prøvd yoga og pilates litt som er ganske gøy.

Endret av Charmander
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Miss Selfridge

Ikke den kommentaren jeg snakker om. Jeg snakker om "Alle her ser det". Sorry, men jeg ser det ikke

Neivel? Det finnes vel en grunn til at det alltid blir en lang diskusjon med masse dritt rundt enkelte brukere som ikke har gjort noe annet enn å legge ut et bilde som alle andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neivel? Det finnes vel en grunn til at det alltid blir en lang diskusjon med masse dritt rundt enkelte brukere som ikke har gjort noe annet enn å legge ut et bilde som alle andre. 

Ja det gjør det: 

hatersgonnahate_05d460_3317189.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør både styrke, egenvekt trening, løper, turer i fjellet, har også prøvd yoga og pilates litt som er ganske gøy.

Jeg forstår ikke hva du mener.

Jeg forstår ikke hva du mener.

Wow, det var enorme mengder Charmander! Du må ha en viljestyrke av stål  :Nikke:

Resultatene dine har ikke latt vente på seg da - veldig godt jobba! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange år/måneder måtte du trene før du fikk de resultatene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange år/måneder måtte du trene før du fikk de resultatene? 

Har trent av og på uten mening i flere år og sett slank og grei ut, uten noe særlig definisjon eller masse. Har først begynt å komme siste måneden med litt strammere kosthold og litt mindre alkohol..

Har alltid hatt en forbrenning som gjør at jeg ikke blir overvektig. Med trening og bra med egg kjøtt fugl fisk salat og regelmessig spising så kommer det ganske fort, men ikke gratis.

Endret av Charmander
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har trent av og på uten mening i flere år og sett slank og grei ut, uten noe særlig definisjon eller masse. Har først begynt å komme siste måneden med litt strammere kosthold og litt mindre alkohol..

Har alltid hatt en forbrenning som gjør at jeg ikke blir overvektig. Med trening og bra med egg kjøtt fugl fisk salat og regelmessig spising så kommer det ganske fort, men ikke gratis.

Du inspirerer. Takk  :dagens-rose:

Anonymous poster hash: 8a450...f04

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...