Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Miss Selfridge

God lørdag.

Thumps up :) 

Fordi? Ingenting lekkert med det der. Har 100 ganger finere kropp du.

Greit nok at det kanskje ikke er din smak da, men hallo? Eier du ikke folkeskikk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Taystee

Det er greit, men ingen ville turt å si noe liknende om en person ikke ser bra ut poster som er halv dvask og har en kropp som ikke klarer 10 pushups eller ikke klarer å løfte kona si.. Det finner jeg ganske morsomt, jeg er ikke lei, jeg visste akkurat hva som kom. FruKG og Miss Selfridge som ser klasse ut får det samme. Janteloven lever i beste velgående på KG.

Frukg ser klasse ut? Jaja, kos deg med det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind

I say go for it. Hva er det verste som kan skje? At en person under AB ikke liker din kroppsfasong? Så lenge du er fornøyd og din eventuelle kjære er fornøyd bør vel det være nok.

jada, jeg selv er ganske fornøyd :) bryr ikke meg like mye om slikt som før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thumps up

come on get your lumps up it's an amputee's night out thumping around in the party bus. got no thumb to say okay but my lump always finds a way to make your day
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Cry me a river

Det er jo du som er en bitter og sjalu her da. Ser du ikke deg selv i speilet eller?

:wow:

Hva bruker du zaloflasken til på badet? Den hører jo hjemme på kjøkkenet? 

hehe, rengjorde litt på badet så da var det en nødløsning. Må bare passe på å ikke bruke for mye f. eks i badekaret om du ikke er veldig glad i skum.

Thumps up  :)

Greit nok at det kanskje ikke er din smak da, men hallo? Eier du ikke folkeskikk? 

Takk! :D.

Dette er ganske morsomt fra et psykologisk ståsted. Mange brukere på KG tillater seg å skrive nedlatende som de gjør mot de som ser godt ut. Akkurat som de vet at de tåler det, mens hylekoret her inne ville gått av hengslende så fort en som hadde vært overvektig hadde postet og fått liknende kommentarer.

De ser kanskje klasse ut for deg, men gjør nok ikke det for alle her inne  :P Derav forskjellig smak. Men nei, folk regner med du har god selvtillit og derfor tør de kommentere på den måten.

Ja det gjør de.  

Når skal vi få se ansiktet ditt?   :briller2:

Anonymous poster hash: a15b8...92e

Når skal du skaffe deg en bruker?

Endret av Charmander
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...