Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samme bildet ligger ute i underforaet seksualitet, den tråden om "vis dine store pupper" (eller noe i den duren).

Lurer litt på hva enkelte får ut av å blotte seg sånn for fremmede på et stort forum..

Anonymous poster hash: a1d01...26a

De fikk aldri oppmerksomhet som barn og vet de ikke ser bra ut.

Anonymous poster hash: 69840...625

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tom for runkemateriale?  Prøv nakenprat.

Ja for satan, legg ut et lettkledd bilde

Anonymous poster hash: 7f7fa...fa7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Taystee

Ok. Etter å ha sett dette så tør jeg ikke poste noe her på noen mnd.. ;)

Fordi? Ingenting lekkert med det der. Har 100 ganger finere kropp du.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

<3

Anonymous poster hash: a2f11...92c

Faen, der klarte jeg å sitere bildet. Kan noen moderatorer fikse det? Sorry Charmander :) 

Anonymous poster hash: a2f11...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen, der klarte jeg å sitere bildet. Kan noen moderatorer fikse det? Sorry Charmander :)  Anonymous poster hash: a2f11...92c

Bildet forsvinner fra sitatet når han fjerner det fra innhold i profilen sin :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk har forskjellig smak. Derfor man ikke skal ta seg nær av slike kommentarer.

Det er greit, men ingen ville turt å si noe liknende om en person ikke ser bra ut poster som er halv dvask og har en kropp som ikke klarer 10 pushups eller ikke klarer å løfte kona si.. Det finner jeg ganske morsomt, jeg er ikke lei, jeg visste akkurat hva som kom. FruKG og Miss Selfridge som ser klasse ut får det samme. Janteloven lever i beste velgående på KG.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er greit, men ingen ville turt å si noe liknende om en person ikke ser bra ut poster som er halv dvask og har en kropp som ikke klarer 10 pushups eller ikke klarer å løfte kona si.. Det finner jeg ganske morsomt, jeg er ikke lei, jeg visste akkurat hva som kom. FruKG og Miss Selfridge som ser klasse ut får det samme. Janteloven lever i beste velgående på KG.

De ser kanskje klasse ut for deg, men gjør nok ikke det for alle her inne :P Derav forskjellig smak. Men nei, folk regner med du har god selvtillit og derfor tør de kommentere på den måten.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og nå fikk jeg enda en grunn til å ikke legge ut mer

I say go for it. Hva er det verste som kan skje? At en person under AB ikke liker din kroppsfasong? Så lenge du er fornøyd og din eventuelle kjære er fornøyd bør vel det være nok.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...