Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke mye pappakropp der. ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Nordavind
Skrevet

Ja, mer bestefarskropp, tatt min alder i betraktning

Skrevet

Haha, gi deg. Du er en mann i din beste alder.

AnonymBruker
Skrevet

Ja takk til Nordavind <3 :-)

Anonymous poster hash: 3bfcb...75f

Gjest anonym2233
Skrevet

DAGENS OUTFIT.

Neida, men det var så stille her :bond:

Fiin kjole 😍

Gjest Nordavind
Skrevet

Ja takk til Nordavind <3 :-)

Men y so anonymous?

AnonymBruker
Skrevet

Men y so anonymous?

Tryggest slik ;-)

Gjest Uchiha Madbrah
Skrevet

Wow! Mange pene og veltrente kvinner og menn på KG. Blir jo nervøs nå, hehe. Har jobbet lenge for å gå opp til 90kg, men mener det er på tide å gå ned til ca 80-82kg nå, samt prøve å opprettholde så mye av muskelmassen som mulig. Tok bildet i går, før trening.

jj1rw1.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, mer bestefarskropp, tatt min alder i betraktning

hvor gammel er du? :-) fin kropp

Anonymous poster hash: 139bf...d02

Gjest Nordavind
Skrevet

hvor gammel er du? :-) fin kropp

Anonymous poster hash: 139bf...d02

Tusen takk :) jeg er 37

Gjest Jacklost
Skrevet

Nei da er du jo en unggutt fortsatt ;) Jeg syns ikke folk er gamle før de er minst 50 Med kroppen din så ser du ut som du er rundt 29/31 :) Håper jeg holder meg like bra om 14 år :D

Gjest Uchiha Madbrah
Skrevet

Tusen takk :) jeg er 37

Må innrømme at jeg er veldig imponert med fremgangen din fra Mars til nå. Du har gått ned en del i fettprosent og fått en stram, fin og veltrent kropp (digger adinos belten)! Kudos og stå på! Du er fremdeles ung som 37, så ikke bekymre deg ovenfor bestefarkropp!

Gjest Nordavind
Skrevet

Må innrømme at jeg er veldig imponert med fremgangen din fra Mars til nå. Du har gått ned en del i fettprosent og fått en stram, fin og veltrent kropp (digger adinos belten)! Kudos og stå på! Du er fremdeles ung som 37, så ikke bekymre deg ovenfor bestefarkropp!

takk :) har jeg postet her i mars? Godt mulig.. Men tror faktisk jeg veier det samme nå som i vinter. Og det bør jeg egentlig være glad for, siden hittil i juli så har jeg kun hatt én økt og det var i dag...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns ikke folk er gamle før de er minst 50 

Hallo!!! Jeg er 50 og jeg er ikke gammel, her er det fortsatt full rulle på alle måter!

Anonymous poster hash: 34a1c...db3

• Liker 3
Gjest Jacklost
Skrevet

Ok 60 da :) Ser jo at ganske mange holder seg bra for alderen i 50 åra. Er det noen medlemmer på kg som er over 59 år?

Skrevet

Hallo!!! Jeg er 50 og jeg er ikke gammel, her er det fortsatt full rulle på alle måter!

Full rulle. Er det kort for full rullestol?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ok 60 da :) Ser jo at ganske mange holder seg bra for alderen i 50 åra. Er det noen medlemmer på kg som er over 59 år?

Ja.

• Liker 2
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Hehehe, Du har så mange morsomsøte og merkeligsnodige utsagt :ler:

Endret av Noz
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...