Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest anonym2233
Skrevet

Sup

Fin piercing!

Tatt i dag

Flotte begge to

Skrevet

Fin piercing!

Flotte begge to

:klem:

Gjest utoginn
Skrevet (endret)

Litt fot til å begynne med

Endret av utoginn
Skrevet (endret)

Litt fot til å begynne med

FÅ SE!!

Edit: Glæm det

Endret av PepperMøja
Skrevet (endret)

poff

Endret av Nietsoj
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Her er litt av dagens meg

Bra det der.

Anonymous poster hash: 7a268...2cf

• Liker 1
Skrevet

Som noen kanskje har fått med seg så jobber jeg med å gå litt ned i vekt, ved å ha kuttet godteri i ukedagene og ellers spise sunt + trening. En av de tingene jeg har hatt mest komplekser for er ryggen min, et sted som fettet særlig har lagt seg. Men 2,5 kg mindre begynner jeg å se litt resulteter og begynner faktisk å synest at ryggen ikke er så verst lenger. Jeg har jo aldri vist frem ryggen min her før (av nevnte grunn: kompleks). Litt underlig vinkel og den viser nok min beste side, men ja. Gøy å se resultater :)

• Liker 5
Skrevet

Som noen kanskje har fått med seg så jobber jeg med å gå litt ned i vekt, ved å ha kuttet godteri i ukedagene og ellers spise sunt + trening. En av de tingene jeg har hatt mest komplekser for er ryggen min, et sted som fettet særlig har lagt seg. Men 2,5 kg mindre begynner jeg å se litt resulteter og begynner faktisk å synest at ryggen ikke er så verst lenger. Jeg har jo aldri vist frem ryggen min her før (av nevnte grunn: kompleks). Litt underlig vinkel og den viser nok min beste side, men ja. Gøy å se resultater :)

Kjempefin rygg det der!

• Liker 1
Skrevet

Kjempefin rygg det der!

Tusen takk. Det er godt å etter mange år endelig begynne å bli fornøyd med egen rygg. Jeg har litt å gå på enda, men jeg er på riktig vei. Dette er altså min beste vinkel, har litt valker i andre posisjoner. Har vegret meg for å bli sett i bikini bakfra, men jeg tenker det blir en slutt på det i år :)

Gjest anonym2233
Skrevet

Enig med Synap, syns du har en fin rygg!

Og selvfølgelig lykke til på veien til målet :blomst:

Skrevet (endret)

.

Endret av Snufkin
  • Liker 9
Skrevet

Rumpekort er ikke akkurat passende til en slik høytidsdag.

Rumpekort på hvilken måte?

Skrevet

Rumpekort er ikke akkurat passende til en slik høytidsdag.

Man ser jo ikke hvor kort/lang kjolen er?!

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Man ser jo ikke hvor kort/lang kjolen er?!

Er det ikke lårene vi ser, da?

Skrevet

Jeg ser ikke antydning til lår.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...