Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Kleint med bilder, come on :danse:

Legg ut et bilde av deg, da ;)

Skrevet

La ut dette bildet i hva-har-du-på-deg-nå-tråden, så kan jo legge det ut her også. Min kropp halvveis i svangerskapet! 20 weeks, yes! :biggrin:

Hunden ble også med.

åååh fin bebbimage!! :rodmer:

Gjest Inggolf
Skrevet

Fantastisk kropp FantasDick!

I tillegg så er det noe ekstra sjarmerende

med gravide kvinner og det gjelder tydeligvis deg også :jepp:

Gjest anonym2233
Skrevet

Må innrømme jeg heletiden har du trodd at du er en mann!! :rodme: 🙈

Skrevet

Snerten du, da :).

Åå, tusen takk! :blomst:

Som Arabella sier: snerten kropp ! Ser absolutt veldig bra ut :)

Tusen takk til deg også! Er egentlig litt usikker på kropp og vekt om dagen, har lagt på meg så mye på kort tid, så er litt.. vanskelig, men hjelper jo selvsagt masse å få slike kommentarer! :danse:

åååh fin bebbimage!! :rodmer:

Taaakk! :blomst:

Fantastisk kropp FantasDick!

I tillegg så er det noe ekstra sjarmerende

med gravide kvinner og det gjelder tydeligvis deg også :jepp:

Haha, takk, Noz! Joja, jeg synes det er litt "søtt" selv av en eller annen grunn! :ler: Magen er vel liten nok enda til den ikke ruver så mye. :)

Må innrømme jeg heletiden har du trodd at du er en mann!! :rodme:

:hoho: Mann, faktisk!

Gjest anonym2233
Skrevet

Åå, tusen takk! :blomst:

Tusen takk til deg også! Er egentlig litt usikker på kropp og vekt om dagen, har lagt på meg så mye på kort tid, så er litt.. vanskelig, men hjelper jo selvsagt masse å få slike kommentarer! :danse:

Skal ikke si jeg forstår deg helt,men jeg forstår, men samtidig så er du jo i en sånn fase hvor en legger på seg?

Syns uansett du hadde en flott kropp, og absolutt fint kledd i tillegg :)

Så du har absolutt ingen grunn til å bekymre deg eller synes at kroppen er kjip :blomst:

Skrevet

Legg ut et bilde av deg, da ;)

Det er bilde av meg veldig tidlig i tråden, det får holde :)

Skrevet

Skal ikke si jeg forstår deg helt,men jeg forstår, men samtidig så er du jo i en sånn fase hvor en legger på seg?

Syns uansett du hadde en flott kropp, og absolutt fint kledd i tillegg :)

Så du har absolutt ingen grunn til å bekymre deg eller synes at kroppen er kjip :blomst:

Man har egentlig ikke lov til å bli tatt litt på senga når kroppen forandrer seg under graviditet, etter det jeg har forstått - så godt at noen forstår litt! Jeg synes jo kroppen min er ok, og jeg vet jo at den forandrer seg for en god(!) grunn, men det har likevel skjedd veldig fort og jeg har aldri vært i nærheten av å veie så mye som jeg gjør nå, så det kjennes litt rart ut. Ikke så lett å kle den heller, men jeg forsøker i alle fall så takk for boost angående klærne også! :blomst:

• Liker 1
Gjest Citronella
Skrevet

Man har egentlig ikke lov til å bli tatt litt på senga når kroppen forandrer seg under graviditet, etter det jeg har forstått - så godt at noen forstår litt! Jeg synes jo kroppen min er ok, og jeg vet jo at den forandrer seg for en god(!) grunn, men det har likevel skjedd veldig fort og jeg har aldri vært i nærheten av å veie så mye som jeg gjør nå, så det kjennes litt rart ut. Ikke så lett å kle den heller, men jeg forsøker i alle fall så takk for boost angående klærne også! :blomst:

Du ser fantastisk bra ut, og ikke minst er du spretten og stram. :)

• Liker 2
Skrevet

Du ser fantastisk bra ut, og ikke minst er du spretten og stram. :)

Åå, tusen takk! Dere aner ikke hvor godt det gjør! :strix:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Se profilbildet.

Edit: Jeg ble nødt til å bytte avatar med hensyn til reglene.

Endret av TheCumDumpster
  • Liker 6
Skrevet (endret)

:blomst:

:twisted:

Endret av TheCumDumpster
Skrevet

For hva? Bildet ditt har vel ikke noe med denne tråden å gjøre?

Det er trenger jo ikke å være fullstedige kroppsbilder; jeg har sett at Fysikeren ofte flasher kløfta si, med brystvortene struttende ut i tillegg.

Skrevet

Fjor sommer ☀️ Vi hadde tropevær på Sørlandet med opp til 30 grader de varmeste dagene. Savn!

post-67322-107265_thumb.jpg

• Liker 7
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...