Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var nesten 16 her, da. Var nylig blitt uskrevet fra sykehus etter å ha vært nær døden av anoreksi eller uspesifisert spiseforstyrrelse.

respekt for at du er der du er idag. chest thump 1 luv brother
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liten og søt :hug:

Klarte du se det gjennom den shortsen? :sjokkert::lur:

:fnise:

• Liker 3
Gjest anonym2233
Skrevet

Klarte du se det gjennom den shortsen? :sjokkert::lur:

:fnise:

😂😂😂😂
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor mobber dere Synapomorphy fordi at han er liten penis!? Selv om man ikke har en stor kuk, så har man fortsatt verdi som menneske!

Hev deg over dem Synapomorphy, du som person er viktigere enn hva du har mellom bena!

Klem

Anonymous poster hash: 6f444...ada
Skrevet

Hvorfor mobber dere Synapomorphy fordi at han er liten penis!? Selv om man ikke har en stor kuk, så har man fortsatt verdi som menneske! Hev deg over dem Synapomorphy, du som person er viktigere enn hva du har mellom bena! Klem Anonymous poster hash: 6f444...ada

sterkt innlegg, tårer spilt
  • Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Hvorfor mobber dere Synapomorphy fordi at han er liten penis!? Selv om man ikke har en stor kuk, så har man fortsatt verdi som menneske!

Hev deg over dem Synapomorphy, du som person er viktigere enn hva du har mellom bena!

Klem

Hva er dette for noe? Hvor kommer penisen inn i bildet? Det er vel ingen som har kommentert noe om penisen til Synapomorphy, den ser vi da ikke gjennom den romslige shortsen.

Les hva han forteller, og skam dere!

Endret av Arabella
  • Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Hva er dette for noe? Hvor kommer penisen inn i bildet? Det er vel ingen som har kommentert noe om penisen til Synapomorphy, den ser vi da ikke gjennom den romslige shortsen.

Det bygger nok på innlegget postet kl 21.25 hvor Nephilim kommenterer "liten og søt" ,

en skikkelig dusteteit og *KlaskeSegIPanna* -spøk...

• Liker 3
Skrevet

roe ned noen hakkere her no, situasjonen er feilvurdert, ingen problemer

AnonymBruker
Skrevet

Lær deg å lese please.

• Liker 3
Gjest Eurodice
Skrevet

Lær deg å lese please.

Jeg har lest. Har jeg misforstått noe?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lest. Har jeg misforstått noe?

Jeg har ikke tid til å være tolk for mennesker som ikke klarer å plukke opp ting andre skriver i trådene.

• Liker 3
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg har ikke tid til å være tolk for mennesker som ikke klarer å plukke opp ting andre skriver i trådene.

Hva er det du har det så travelt med nå da?

• Liker 2
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Hva er det du har det så travelt med nå da?

Nephilim skrev at han var liten og søt på det bildet, så da ble det

tolket av AB at det var penisen hans som Nephili mente var liten og søt..

Det er jo bare sånn man sier på tull "Hva er verst, liten og søt eller stor og stygg?"

Endret av Noz
Skrevet

Flott kropp, puh

Tusen takk :blomst:

Synes du har finere kropp nå jeg enn det bildet du la ut. For all del, du er fin på det bildet også, men jeg synes du er finere nå som du er mere trent og har markerte muskler. Du har veldig fin rygg f.eks nå.

Anonymous poster hash: a1d01...26a

Takk, det synes jeg også. Musklene mine er mer markert nå, og jeg er mer fornøyd med ryggtavla :)

Gjest Godjente
Skrevet

Har man ikke sol hjemme, må man ty til andre løsninger ;)

• Liker 4
Skrevet

Sommer for et par år siden

attachicon.giffksommer.jpg

Får vi se deg ETTER en tur i bassenget også? :danse::sikle: :sikle:

Skrevet

Jøsses!

For ordens skyld: Synapomorphy - du er en kjernekar og har mye flottere kropp enn jeg noengang kommer til å få (igjen...)

Klem

Jeg dro en spøk basert på Nephilims kommentar. Det er ingen her som har kommentert utstyret til Synapomorphy.

Jeg går uten videre utifra at Nephilim mente mannen og ikke utstyret I kommentaren hennes.

Skrevet

Har man ikke sol hjemme, må man ty til andre løsninger ;)

My, my, me oh my.
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...