KaDust Skrevet 29. mai 2011 #1001 Del Skrevet 29. mai 2011 Og takk alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 29. mai 2011 #1002 Del Skrevet 29. mai 2011 Nydelig du er kadust =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 29. mai 2011 #1003 Del Skrevet 29. mai 2011 Åå, veldig fin kropp, KaDust! Du er dødsdeilig, om jeg får si det på den måten! Kan ikke annet enn å signere denne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 29. mai 2011 #1004 Del Skrevet 29. mai 2011 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stefan Skrevet 29. mai 2011 #1005 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) IIIIIIIIIIIIIIIK Meg. Pluss fra meg, ja! Endret 6. juni 2011 av KaDust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 29. mai 2011 #1006 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Fin du er Ka! Endret 29. mai 2011 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #1007 Del Skrevet 29. mai 2011 Nice. Du så stram ut til å være såpass fyldig. Mer? Hva mener du med "mer"? Hvor er din tiss, liksom. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 29. mai 2011 #1008 Del Skrevet 29. mai 2011 Haha aner ikke hva jeg skal si. Får vel takke mer? Takktakk! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 29. mai 2011 #1009 Del Skrevet 29. mai 2011 Herre du er bare drop dead gorgeous KaDust! Jeg tror faktisk jeg ville ha dødd for å kunne hatt en mage som din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropic Skrevet 29. mai 2011 #1010 Del Skrevet 29. mai 2011 KaDust, jeg må bare si: Wow! Merker jeg er litt misunnelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 29. mai 2011 #1011 Del Skrevet 29. mai 2011 Blir flau jeg, dere. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 29. mai 2011 #1012 Del Skrevet 29. mai 2011 Kjære deg, jeg kan ikke skjønne hvorfor du skulle være redd for tilbakemeldinger i denne tråden. Ka, du er vakker! Så enig, så enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #1013 Del Skrevet 29. mai 2011 Huff, jeg får dårlig selvtillitt av denne tråden. Har liksom innbilt meg og trøstet meg med at "folk flest" ikke har flat mage, spretne pupper, nydelige former, er slanke osv. Men her er nesten alle så fine Jeg er ingen dundre selv, men er ingen undertøysmodell. Og det kunne godt over halvparten av de som har postet her vært. Jeg trøster meg bestandig med at "det er de færreste som ser plettfrie ut nesten nakne", men nå ble det motbevist. Huff, ikke meningen å ødelegge denne ellers positive og flotte tråden. Beklager 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 29. mai 2011 #1014 Del Skrevet 29. mai 2011 Haha aner ikke hva jeg skal si. Får vel takke mer? Takktakk! Ikke takk for en selvfølge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 29. mai 2011 #1015 Del Skrevet 29. mai 2011 Huff, jeg får dårlig selvtillitt av denne tråden. Har liksom innbilt meg og trøstet meg med at "folk flest" ikke har flat mage, spretne pupper, nydelige former, er slanke osv. Men her er nesten alle så fine Jeg er ingen dundre selv, men er ingen undertøysmodell. Og det kunne godt over halvparten av de som har postet her vært. Jeg trøster meg bestandig med at "det er de færreste som ser plettfrie ut nesten nakne", men nå ble det motbevist. Huff, ikke meningen å ødelegge denne ellers positive og flotte tråden. Beklager De fleste av jentene som har postet bilde tenker nok helt likt som deg. Det har vært flere unnskyldninger ala "jeg ser ikke like bra ut som dere, men poster allikevel ". Videre kan vi sikkert regne med at mange holder inn magen, retter seg i ryggen, og poserer mest mulig heldig, samt at de legger ut det bildet som er finest - en helt naturlig ting - du legger ikke ut det styggeste bildet du har som profilbilde på facebook heller, liksom. Den flotte forsiden viser tross alt ikke at baksiden er full av de velkjente cellulittene, og en BH skjuler enkelt at brystene henger litt. Nå beskylder jeg ikke folk i tråden for juks og fanteri, eller mener at alle har "skavanker", men jeg synes det er viktig å huske på at vi bare ser en liten, nøye utvalgt bit av virkeligheten. Poenget mitt er egentlig at folk flest er altfor kritiske mot seg selv. Det er pene tynne jenter her inne, pene veltrente jenter og pene jenter med mer kjøtt på beina. At du synes f.eks den mest veltrente er penere enn deg er bare smak og behag. Mange vil synes at hun med de runde formene er penere, men det er faktisk ingen konkurranse. "Folk flest" kommer i mange forskjellige varianter, og det de fleste trenger å jobbe med er ikke slapp rumpe eller hengende mage, men sitt eget selvbilde 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 30. mai 2011 #1016 Del Skrevet 30. mai 2011 Bra sagt Antlers. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 30. mai 2011 #1017 Del Skrevet 30. mai 2011 Huff, ikke meningen å ødelegge denne ellers positive og flotte tråden. Beklager Post din kropp da om du mener det gir motvekt. Tidligere har mødre og runde kropper vert lagt ut. Hva er det du er redd for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #1018 Del Skrevet 31. mai 2011 Post din kropp da om du mener det gir motvekt. Tidligere har mødre og runde kropper vert lagt ut. Hva er det du er redd for? Jeg har allerede postet min kropp her i denne tråden. Jeg er verken rund eller mor, har vel en BMI på 20. Likevel syns jeg alle andre er tynnere og finere enn meg. Selvkritikken lenge leve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 31. mai 2011 #1019 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg har allerede postet min kropp her i denne tråden. Jeg er verken rund eller mor, har vel en BMI på 20. Likevel syns jeg alle andre er tynnere og finere enn meg. Selvkritikken lenge leve. Post igjen, eller lenk til bildet av din kropp er du snill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 31. mai 2011 #1020 Del Skrevet 31. mai 2011 BMI'en min er på 28, jeg har rett til å klage litt i såfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg