Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tada! this is me:)

Anonymous poster hash: b3525...8ef

Gjest anonym2233
Skrevet

Jeg vil også! :danse: Her er mitt lille tempel:

All grunn til å kalle det for tempel ❤

AnonymBruker
Skrevet

Du og Runforit er de flotteste treningsjentene her inne. :hakeslepp:

Og du har sett alle treningsjentene her inne??

Anonymous poster hash: a1d01...26a

• Liker 3
Skrevet

Og du har sett alle treningsjentene her inne??

Det sier seg selv at det er snakk om de som har lagt ut bilde og som jeg har lagt merke til...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det sier seg selv at det er snakk om de som har lagt ut bilde og som jeg har lagt merke til...

Personlig så synes jeg Lizliz fortjener førsteplassen.

Hun har lagt ut mange bilder av seg, og har virkelig en flott trent kropp.

Den rumpa :rodmer:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

La oss ikke diskutere hvem som er penest. Det er ikke hyggelig for de som ikke blir nevnt.

Anonymous poster hash: b0c4a...4cb
  • Liker 5
Skrevet

La oss ikke diskutere hvem som er penest. Det er ikke hyggelig for de som ikke blir nevnt.

Enig... Satt faktisk her og var på gråten jeg nå! :(

• Liker 5
Skrevet

Enig... Satt faktisk her og var på gråten jeg nå! :(

Jeg og :snurt:

• Liker 3
Skrevet

Enig. Hun la vel ut ansiktsbilde, også. Absolutt en pen dame.

Her er jeg på gymmet for en tre-fire dager siden. A wise man once said: "I'm trying to get me some more gaaaainz."

Makin all kinds of gaiins.

All kinds

• Liker 2
Skrevet

All kinds

Hahaha, de er kule!

• Liker 1
Skrevet

All kinds

Thank you, Mr. Striations. I still got some serious T. Rex action going on, though...

Skrevet

Thank you, Mr. Striations. I still got some serious T. Rex action going on, though...

VelociTRAPtor! Syns det ser bra ut jeg, hvor lenge har du trent?

Skrevet (endret)

Hahaha, de er kule!

Hehe ja, morsomme karer :pp

Endret av King of the North
AnonymBruker
Skrevet

Nettopp.

Derfor bør man ikke fremheve 2 stk når det er flere damer som trener og legger ut bilder her. Tenk deg hvor kjipt der er for de andre 37 damene da!

• Liker 2
Skrevet

VelociTRAPtor! Syns det ser bra ut jeg, hvor lenge har du trent?

Beklager sent svar.

Jeg trener hver dag. To økter per dag, vanligvis (styrke + kardio). Samme muskelgruppa minst tre ganger i uka. Har trent sånn i årevis, omtrent uten å vike fra regelen. Har aldri "treningsfri".

Skrevet

Beklager sent svar.

Jeg trener hver dag. To økter per dag, vanligvis (styrke + kardio). Samme muskelgruppa minst tre ganger i uka. Har trent sånn i årevis, omtrent uten å vike fra regelen. Har aldri "treningsfri".

Gærning! Det viser da:) selv trenger jeg å restituere mellom øktene, så blir bare fullkropp tre ganger i uka på meg.

Men så er jeg ganske ny innen trening, så i første omgang handler det jo bare om å fortsette og gjøre det til en livsstil.

Skrevet

Gærning! Det viser da:) selv trenger jeg å restituere mellom øktene, så blir bare fullkropp tre ganger i uka på meg.

Men så er jeg ganske ny innen trening, så i første omgang handler det jo bare om å fortsette og gjøre det til en livsstil.

Med mindre man tar steroider, har det mest med gener å gjøre. Noen mennesker har kropper som ikke er glad i å bygge muskler, mens andre bygger lett.

Hos de fleste er det ikke en god ide å kombinere kardio og styrke, om man vil ha raskest mulig resultater når det kommer til muskelvekst.

Med untak av steroider (som er så juks at damer relativt enkelt kan bygge kropper som er større og sterkere enn reine, mannlige bodybuildere og styrkeløftere), er det mest gener, så mat, så trening, som har noe å si på resultatene dine.

Gjest Usminket
Skrevet

Takk for den :P hehe

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...