Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Liker at du bruker ordet "særlig" som betyr at du ikke nekter for at du har gjort det. :)

Dog, litt dobbeltmoralsk å komme med lignende ønsker i ettertid.

Men skjønner du ikke at hun skrev det ironisk da?? Det var hvert fall min første tanke. At han skrev at han likte de bildene av henne med buksen trukket langt oppi, så skriver arabella at hun ville se det samme av han, på tull. En slags "satire" om du vil.

Anonymous poster hash: 4bd1d...686

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men skjønner du ikke at hun skrev det ironisk da?? Det var hvert fall min første tanke. At han skrev at han likte de bildene av henne med buksen trukket langt oppi, så skriver arabella at hun ville se det samme av han, på tull. En slags "satire" om du vil.

Ja, det var sånn som dette jeg også oppfatta det.

• Liker 2
Gjest anonym2233
Skrevet

^^ Er det noe vits å føre den diskusjonen videre?

Skrevet

:bond:

Kjekk kar, ja. Minner meg om Dominic Purcell (spiller broren til Michael i Prison Break).

Seriøst. Du er helt fantastisk kjekk! :rodmer:

Anonymous poster hash: d00ef...4cf

Takk for fine ord frøkner =)

Skrevet (endret)

Men skjønner du ikke at hun skrev det ironisk da?? Det var hvert fall min første tanke.

Hvis budskapet må tolkes fra leserens side, så står feilen på skribenten.

"Du er smart" :sarkasme: <--- Eksempel på det å vise ironi på som ingen ville misstolket.

At han skrev at han likte de bildene av henne med buksen trukket langt oppi, så skriver arabella at hun ville se det samme av han, på tull. En slags "satire" om du vil.

Men dette er jo ikke sant. Gå tilbake og se hva han skrev samt hvilket sitat hun tok opp og svarte på fra hans side.

For the ladies la ut et bilde hvorpå skylady kommenterte:

skylady:

"da er du seriøst sexy. ble litt yr nå :fnise:"

Hvor han takket:

For the ladies:

"Hoho, så bra da, bonus at jeg kan spre litt glede =) Samme som du gjorde med dine bilder ;-)"

Arabella kom inn midt i en samtale som ikke omhandler FruKG engang med:

Arabella:

"Vi kvinner vil jo også ha noe pent og fristende å se på. Så jeg foreslår at du stiller opp i en dristig positur, bar overkropp og pinetrang jeans med gylfen halvveis åpen, slik at vi riktig kan nyte synet av bulen i buksen og kjenne kribling i underlivet."

Med andre ord. Hvor mener du ironien står frem her? Ironien og dobbeltmoralen i dette er jo hennes uttalelser tidligere mot dette.

Endret av Timza
  • Liker 3
Skrevet

Veldig flink! Er litt i "samme" båt selv Har fått ned 1 mil fra 78:30 til nøyaktig 60 min nå.

Tusen takk :) Og gratulerer :)

Oi! Kjempe tøft og modig av deg å legge ut før og etter bildet :)

For et resultat også!

Du har i alle fall all grunn til å være fornøyd med kroppen din nå :)

Tusen takk :) Jeg synes selv det er helt forferdelig å se på før bildet, men kunne jo kanskje gi litt motivasjon eller no til noen andre tenkte jeg. Jeg er vel mest fornøyd med å ha klart å holde meg som etterbildet i tre år nå :)

Lizliz: du er min heltinne! :)

Tusen takk, utrolig hyggelig sagt :blomst:

Så flink du har vært. Du ser kjempebra ut :)

Tusen takk :)

Skrevet

Hva skjedde med han som skulle lage et program som automatisk lastet ned alle bilder fra tråden og republiserte de som ble slettet igjen på et annet nettsted?

• Liker 1
Skrevet

frøkner =)

Nei, faen, så ille er det ikke.

Skrevet

Nei, faen, så ille er det ikke.

Ille?

Skrevet

Ille?

Jeg er mann og du kalte meg frøken. :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg er mann og du kalte meg frøken. :)

whoops, sorry, var på vei ut døra når jeg siterte der :P

• Liker 5
Gjest anonym2233
Skrevet

Tusen takk :) Jeg synes selv det er helt forferdelig å se på før bildet, men kunne jo kanskje gi litt motivasjon eller no til noen andre tenkte jeg. Jeg er vel mest fornøyd med å ha klart å holde meg som etterbildet i tre år nå :)

Som du selv sier, flott motivasjon for andre, ikke minst for deg selv som du har i bakhodet. Det er ikke noe som er umulig, en må bare jobbe for det, og det viser du ganske klart og tydelig at det er nemlig mulig!

Bruker deg selv litt i hodet, og ser at jeg også kan oppnå mine mål :)

Tross målet mitt er å gå OPP i vekt :fnise:

Keep it up 😘

Skrevet

Haha, åletrange jeans er for kvinner. Og i mannfolkbokser er det godt gjort å få frem noen bule, den kommer bare frem når man skal p*** :P

Får bøye meg for gruppepresset, men med husrent bilde med drittsekk blikket :P

16027953373_14022c4758.jpg

Du er seriøst deilig. :rodmer:

Anonymous poster hash: d4eaa...4eb

• Liker 5
Skrevet

Haha, åletrange jeans er for kvinner. Og i mannfolkbokser er det godt gjort å få frem noen bule, den kommer bare frem når man skal p*** :P

Får bøye meg for gruppepresset, men med husrent bilde med drittsekk blikket :P

Oioi... For en kjekking!

Skrevet

Men det er jo ikke forferdelig. Supert at du har kommet dit du ønsker å være, virkelig godt jobbet, men samtidig trist at du syns en helt bra kropp er forferdelig.

• Liker 5
Skrevet

Oioi... For en kjekking!

Takk frøken :D

Du er seriøst deilig. :rodmer:

Anonymous poster hash: d4eaa...4eb

Takk udefinert kjønn ;)

• Liker 3
Skrevet

Men det er jo ikke forferdelig. Supert at du har kommet dit du ønsker å være, virkelig godt jobbet, men samtidig trist at du syns en helt bra kropp er forferdelig.

Mulig det ser ut som en helt bra kropp for noen, men med nesten 100 kg på 173 cm så var det på ingen som helst måte en sunn kropp. Jeg var på ingen som helst måte missfornøyd med meg selv før jeg gikk på vekten nettopp fordi jeg ikke var klar over at det var så " ille " som det var. Da jeg ikke hadde veid meg på maaaaange år. Nå er ikke vekt så viktig i seg selv, men en liten pekepinn gir det likevel.

I retrospekt kan jeg nok se at jeg nok ikke var så happy oppi eget hode som jeg trodde jeg var, og har det mye bedre med meg selv nå mentalt :)

• Liker 2
Gjest Gjest_Idja
Skrevet

Enig, du var langt fra forferdelig før! Men godt jobba!

• Liker 2
Skrevet

Mulig det ser ut som en helt bra kropp for noen, men med nesten 100 kg på 173 cm så var det på ingen som helst måte en sunn kropp. Jeg var på ingen som helst måte missfornøyd med meg selv før jeg gikk på vekten nettopp fordi jeg ikke var klar over at det var så " ille " som det var. Da jeg ikke hadde veid meg på maaaaange år. Nå er ikke vekt så viktig i seg selv, men en liten pekepinn gir det likevel.

I retrospekt kan jeg nok se at jeg nok ikke var så happy oppi eget hode som jeg trodde jeg var, og har det mye bedre med meg selv nå mentalt :)

Du vet nå like godt som meg at det ikke nødvendigvis er vekten som tilsier om man er sunn eller ikke. Men uansett, det blir en digresjon. Du var fin før og du er fin nå. Så det så.

• Liker 3
Skrevet

Du vet nå like godt som meg at det ikke nødvendigvis er vekten som tilsier om man er sunn eller ikke. Men uansett, det blir en digresjon. Du var fin før og du er fin nå. Så det så.

96 kg på en utrent kropp på 173 cm er og forblir usunt, samme hvordan man vrir og vender på det.

Takk skal du ha :)

• Liker 9
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...