Gjest Eurodice Skrevet 25. februar 2015 #9801 Skrevet 25. februar 2015 Liker at du bruker ordet "særlig" som betyr at du ikke nekter for at du har gjort det. Dog, litt dobbeltmoralsk å komme med lignende ønsker i ettertid. Hvorfor synes du det er dobbeltmoralsk? Er det ikke legitimt å ville se en flott mannskropp? Er denne tråden bare for hunkjønn å vise seg frem? 4
Timza Skrevet 25. februar 2015 #9802 Skrevet 25. februar 2015 Meningen var mer at jeg ikke husker om jeg i det hele tatt har uttalt meg om fruens (mangel på) antrekk. Om du var full eller ikke de gangene du har gjort det aner jeg ikke. Det blir uansett feigt å skulle gjemme seg bak en slik unnskyldning. 2
For the ladies Skrevet 25. februar 2015 #9803 Skrevet 25. februar 2015 Finnes det trange boxere eller noe sånt? Jeg lever så jomfruelig så jeg vet snart ikke hvordan en mann ser ut uten klær . Hehe, det finnes, men de bildene havner ikke her 1
Timza Skrevet 25. februar 2015 #9804 Skrevet 25. februar 2015 Hvorfor synes du det er dobbeltmoralsk? Er det ikke legitimt å ville se en flott mannskropp? Er denne tråden bare for hunkjønn å vise seg frem? Må jeg forklare hvorfor det er dobbeltmoralsk? Kan du definere hva selve ordet betyr for deg ettersom du umulig kan vite hva det betyr med dette spørsmålet. Hadde du kun kommentert at du ønsket å se en flott mannskropp så ville det jo vært greit. Det blir noe annet når du beskriver at du vil se mest mulig kontur av pikken, samt at du også ønsker at litt av pikken syns gjennom gylfen som skal være åpen. Da blir det selvfølgelig dobbeltmoralsk av deg å hakke ned på ei dame som har gjort det samme som du etterspør, og særlig siden du faktisk har kommentert henne på forumets regler, samt her etterspør du at noen skal bryte reglene ved å poste noe som åpenbart er seksualisert. 8
Gjest Eurodice Skrevet 25. februar 2015 #9805 Skrevet 25. februar 2015 Må jeg forklare hvorfor det er dobbeltmoralsk? Kan du definere hva selve ordet betyr for deg ettersom du umulig kan vite hva det betyr med dette spørsmålet. Hadde du kun kommentert at du ønsket å se en flott mannskropp så ville det jo vært greit. Det blir noe annet når du beskriver at du vil se mest mulig kontur av pikken, samt at du også ønsker at litt av pikken syns gjennom gylfen som skal være åpen. Da blir det selvfølgelig dobbeltmoralsk av deg å hakke ned på ei dame som har gjort det samme som du etterspør, og særlig siden du faktisk har kommentert henne på forumets regler, samt her etterspør du at noen skal bryte reglene ved å poste noe som åpenbart er seksualisert. Har du hørt om ironi? 5
Timza Skrevet 25. februar 2015 #9806 Skrevet 25. februar 2015 Har du hørt om ironi? Du måtte prøve deg med et par poster før du kom med det kortet altså? 7
Gjest anonym2233 Skrevet 25. februar 2015 #9807 Skrevet 25. februar 2015 Haha, åletrange jeans er for kvinner. Og i mannfolkbokser er det godt gjort å få frem noen bule, den kommer bare frem når man skal p*** Får bøye meg for gruppepresset, men med husrent bilde med drittsekk blikket
Gjest FruKG Skrevet 25. februar 2015 #9808 Skrevet 25. februar 2015 Meningen var mer at jeg ikke husker om jeg i det hele tatt har uttalt meg om fruens (mangel på) antrekk. Arabella Du vet godt at du ikke akkurat har uttalt deg positvit om meg. Det er greit at du har gjort det, men å nekte for det er vel litt teit. 7
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #9809 Skrevet 25. februar 2015 Har du hørt om ironi? Tok deg alvorlig jeg, tenkte litt på å kanskje sende deg noen bilder på PM. Hadde spurt om du ville det først da. Anonymous poster hash: d261b...707
Synapomorphy Skrevet 26. februar 2015 #9810 Skrevet 26. februar 2015 (endret) Haha, åletrange jeans er for kvinner. Og i mannfolkbokser er det godt gjort å få frem noen bule, den kommer bare frem når man skal p*** Får bøye meg for gruppepresset, men med husrent bilde med drittsekk blikket Kjekk kar, ja. Minner meg om Dominic Purcell (spiller broren til Michael i Prison Break). Endret 26. februar 2015 av Synapomorphy
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #9811 Skrevet 26. februar 2015 Haha, åletrange jeans er for kvinner. Og i mannfolkbokser er det godt gjort å få frem noen bule, den kommer bare frem når man skal p*** Får bøye meg for gruppepresset, men med husrent bilde med drittsekk blikket Seriøst. Du er helt fantastisk kjekk! Anonymous poster hash: d00ef...4cf
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #9812 Skrevet 26. februar 2015 Arabella Du vet godt at du ikke akkurat har uttalt deg positvit om meg. Det er greit at du har gjort det, men å nekte for det er vel litt teit. Ja, hun har jo skrevet noen av de verste hetseinnleggene til deg, så jeg skjønner ikke hvorfor hun skal prøve å vri seg unna nå. De lå her en god stund før de ble slettet. Anonymous poster hash: 34a1c...db3 1
NonJuan Skrevet 26. februar 2015 #9813 Skrevet 26. februar 2015 Kjekk kar, ja. Minner meg om Dominic Purcell (spiller broren til Michael i Prison Break). Ja han er en kjekke kar, og godt du skriver "minner om" ikke ligner på For han ligner ikke veldig...
Lizliz Skrevet 26. februar 2015 #9814 Skrevet 26. februar 2015 Jeg har vel lagt ut noe tilsvarende før ( om det ikke var samme bilde... husker ikke) Men tenkte kanskje noen synes sånt er gøy.. Blir ikke liggende lenge, da jeg synes det er ganske fælt å se på ... 8
NonJuan Skrevet 26. februar 2015 #9816 Skrevet 26. februar 2015 Jeg har vel lagt ut noe tilsvarende før ( om det ikke var samme bilde... husker ikke) Men tenkte kanskje noen synes sånt er gøy.. Blir ikke liggende lenge, da jeg synes det er ganske fælt å se på ... Veldig flink! Er litt i "samme" båt selv Har fått ned 1 mil fra 78:30 til nøyaktig 60 min nå. 2
Gjest anonym2233 Skrevet 26. februar 2015 #9817 Skrevet 26. februar 2015 Jeg har vel lagt ut noe tilsvarende før ( om det ikke var samme bilde... husker ikke) Men tenkte kanskje noen synes sånt er gøy.. Blir ikke liggende lenge, da jeg synes det er ganske fælt å se på ... Oi! Kjempe tøft og modig av deg å legge ut før og etter bildet For et resultat også! Du har i alle fall all grunn til å være fornøyd med kroppen din nå ❤
Gjest incognita Skrevet 26. februar 2015 #9818 Skrevet 26. februar 2015 Lizliz: du er min heltinne! 1
Gjest Godjente Skrevet 26. februar 2015 #9820 Skrevet 26. februar 2015 (endret) Jeg har vel lagt ut noe tilsvarende før ( om det ikke var samme bilde... husker ikke) Men tenkte kanskje noen synes sånt er gøy.. Blir ikke liggende lenge, da jeg synes det er ganske fælt å se på ... Så flink du har vært. Du ser kjempebra ut Endret 26. februar 2015 av Godjente
Fremhevede innlegg