Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne tråden begynner å bli en parodi. Og nei, det handler ikke om problemer med at andre mennesker velger annerledes enn jeg gjør. Det handler om at noen tydeligvis har gjort det til sin livsoppgave å gjøre seg til martyr for retten til å poste kjønnsleppene sine, på et diskusjonsforum, for å få kun positive kommentarer, under dekke av, nei, jeg vet egentlig ikke.

Anonymous poster hash: ddb2d...0f7

var dette til meg eller noen andre?

Skrevet

Det var helt sikkert rettet mot meg. Ikke bry deg om hva de skriver. Jeg synes du hadde noen flotte bilder :)

• Liker 2
Gjest anonym2233
Skrevet

Bare ignorer :-)

Skrevet

:ler:

Anonymous poster hash: ea354...051
  • Liker 1
Skrevet

Hot ;-)

takk for det :laugh: du så ganske hot ut selv om det er bilde av deg :fnise:

Skrevet

takk for det :laugh: du så ganske hot ut selv om det er bilde av deg :fnise:

Takk, er nok det ja =)

Skrevet

Takk, er nok det ja =)

da er du seriøst sexy. ble litt yr nå :fnise:

Skrevet (endret)

Denne tråden begynner å bli en parodi. Og nei, det handler ikke om problemer med at andre mennesker velger annerledes enn jeg gjør. Det handler om at noen tydeligvis har gjort det til sin livsoppgave å gjøre seg til martyr for retten til å poste kjønnsleppene sine, på et diskusjonsforum, for å få kun positive kommentarer, under dekke av, nei, jeg vet egentlig ikke.

Anonymous poster hash: ddb2d...0f7

Og grunnen til at det skjedde, var pga de som reagerte så forferdelig på de 5 første bildene... Det er morsomt å se hvor dårlig enkelte mennesker er på å lære konsekvesner av handlingene sine. Til og med hunder greier å lære konsekvensene av hvordan de oppfører seg, så det er merkelig hvordan en drøss med brukere her ikke greier å se at det er dems egne kommentarer som fremprovoserer bildene som postes.

Hadde folk holdt kjeft, og bladd over tingene de ikke liker, hadde ikke tråden vært utsatt for den samme kameltåen, om og om igjen.

Endret av Yme
  • Liker 2
Skrevet

da er du seriøst sexy. ble litt yr nå :fnise:

Hoho, så bra da, bonus at jeg kan spre litt glede =) Samme som du gjorde med dine bilder ;-)

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Hoho, så bra da, bonus at jeg kan spre litt glede =) Samme som du gjorde med dine bilder ;-)

Vi kvinner vil jo også ha noe pent og fristende å se på. Så jeg foreslår at du stiller opp i en dristig positur, bar overkropp og pinetrang jeans med gylfen halvveis åpen, slik at vi riktig kan nyte synet av bulen i buksen og kjenne kribling i underlivet.

• Liker 9
Skrevet

Men jeg ville jo se kameltåen til FruKG :(

Tullinger som ikke bare kan klappe igjen hvis det er noe de ikke liker.

• Liker 3
Gjest anonym2233
Skrevet

Vi kvinner vil jo også ha noe pent og fristende å se på. Så jeg foreslår at du stiller opp i en dristig positur, bar overkropp og pinetrang jeans med gylfen halvveis åpen, slik at vi riktig kan nyte synet av bulen i buksen og kjenne kribling i underlivet.

Signerer :fnise:

Skrevet

Kameltå er fy-fy der du ofte er frekt innpå, mens det å ha pikken halvveis ute av gylfen samt at man skal kunne se konturene av den så mye som mulig er helt i orden forstår jeg. :P

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Kameltå er fy-fy der du ofte er frekt innpå, mens det å ha pikken halvveis ute av gylfen samt at man skal kunne se konturene av den så mye som mulig er helt i orden forstår jeg. :P

Like for like, vet du :). Jeg har ikke uttalt meg noe særlig om fruKG, det jeg kan huske.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Signerer :fnise:

Haha, åletrange jeans er for kvinner. Og i mannfolkbokser er det godt gjort å få frem noen bule, den kommer bare frem når man skal p*** :P

Får bøye meg for gruppepresset, men med husrent bilde med drittsekk blikket :P

16027953373_14022c4758.jpg

Endret av For the ladies
  • Liker 10
Skrevet

Like for like, vet du :). Jeg har ikke uttalt meg noe særlig om fruKG, det jeg kan huske.

Liker at du bruker ordet "særlig" som betyr at du ikke nekter for at du har gjort det. :)

Dog, litt dobbeltmoralsk å komme med lignende ønsker i ettertid.

Gjest Eurodice
Skrevet

Haha, åletrange jeans er for kvinner. Og i mannfolkbokser er det godt gjort å få frem noen bule, den kommer bare frem når man skal p*** :P

Finnes det trange boxere eller noe sånt? Jeg lever så jomfruelig så jeg vet snart ikke hvordan en mann ser ut uten klær :(.

Gjest Eurodice
Skrevet

Liker at du bruker ordet "særlig" som betyr at du ikke nekter for at du har gjort det. :)

Dog, litt dobbeltmoralsk å komme med lignende ønsker i ettertid.

Meningen var mer at jeg ikke husker om jeg i det hele tatt har uttalt meg om fruens (mangel på) antrekk.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...