Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Herregud så jævlig barnslig du er. Er du 10 år eller?

Når man til tider har fått så mye pes her inne som FruKG har fått så skjønner jeg utmerket godt at hun spør med et slikt bilde. Du beviser jo nettopp hvorfor hun gjør det.

Kan du ikke bare slutte med å være en sånn liten drittunge? Liker du henne ikke, så ikke post da! Makan. :glare:

Anonymous poster hash: 4c283...64a

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Gjest Godjente
Skrevet

Når man til tider har fått så mye pes her inne som FruKG har fått så skjønner jeg utmerket godt at hun spør med et slikt bilde. Du beviser jo nettopp hvorfor hun gjør det.

Kan du ikke bare slutte med å være en sånn liten drittunge? Liker du henne ikke, så ikke post da! Makan. :glare:

Anonymous poster hash: 4c283...64a

Helt enig:)

Skrevet (endret)

Et lite protestinnlegg fra min side. Dersom jeg skal legge ut bilder her så tror jeg de må være slik som dette. Ellers blir de vel for seksualisert. Det er ei blomst og lårene mine som er påkledd!

Tusen takk for alle de utrolig hyggelige kommentarene og meldingene jeg fikk sist gang jeg la ut bilde her. Det varmet meg veldig mye. Så en stor takk til dere :blomst:

Det er selvfølgelig ikke greit at folk slenger dritt til deg, bare fordi du legger ut bilder hvor man kan se puppene og fitta di gjennom klærne, men samtidig må du jo forstå at bildene dine faktisk er seksualiserte.

Du har jo selv skrevet at du er glad i den typen opmerksomhet, så å antyde, eller late som at du ikke gjør dette med vilje, for så å komme med sånne demonstrasjoner, blir litt sært... Andre bilder som legges ut her, er ikke av samme type som bildene dine(noe du veit godt selv), og det er derfor disse mennesken reagerer som de gjør på deg, men ikke på andre som legger ut.

Mobbing er ikke greit, men nå har du sett at det finnes mennesker som er så tafatte at de er mobbere i voksen alder, så da kan du enten bare akseptere at du får den typen kommentarer på bildene dine, og overse dem, eller så får du bare la være å legge ut.

Endret av Yme
  • Liker 12
Skrevet

Det er selvfølgelig ikke greit at folk slenger dritt til deg, bare fordi du legger ut bilder hvor man kan se puppene og fitta di gjennom klærne, men samtidig må du jo forstå at bildene dine faktisk er seksualiserte.

Du har jo selv skrevet at du er glad i den typen opmerksomhet, så å antyde, eller late som at du ikke gjør dette med vilje, for så å komme med sånne demonstrasjoner, blir litt sært... Andre bilder som legges ut her, er ikke av samme type som bildene dine(noe du veit godt selv), og det er derfor disse mennesken reagerer som de gjør på deg, men ikke på andre som legger ut.

Mobbing er ikke greit, men nå har du sett at det finnes mennesker som er så tafatte at de er mobbere i voksen alder, så da kan du enten bare akseptere at du får den typen kommentarer på bildene dine, og overse dem, eller så får du bare la være å legge ut.

Jeg vet at noen av bildene mine har vært det, men jeg har også lagt ut bilder som ikke har vært det, men har blitt stemplet som det uansett, med begrunnelse at jeg har lagt ut noe som var seksualisert før. Derfor min kanskje litt barnslige reaksjon, som faktisk er litt mer en fortvilelse enn noe annet.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg håper ikke noen tror at jeg er ei sur kjerring som bare bitcher nå, for slik er jeg egentlig ikke i det hele tatt.

Endret av FruKG
  • Liker 3
Gjest anonym2233
Skrevet

Jeg håper ikke noen tror at jeg er ei sur kjerring som bare bitcher nå, for slik er jeg egentlig ikke i det hele tatt.

Støtter deg ! :)

For selv når bilder du har lagt ut som ikke har vært på kanten, også da har du fått pes.

Du har egentlig fått pes uansett hva du har har sagt, noe som ikke er greit.

Nå når du legger ut et innlegg, så blir du allerede kalt en 10 åring. Det er ikke greit.

Du har egentlig vært veldig snill og behersket mot all drittslenging du har fått. Et sted går grensen :)

Skrevet (endret)

Jeg vet at noen av bildene mine har vært det, men jeg har også lagt ut bilder som ikke har vært det, men har blitt stemplet som det uansett, med begrunnelse at jeg har lagt ut noe som var seksualisert før. Derfor min kanskje litt barnslige reaksjon, som faktisk er litt mer en fortvilelse enn noe annet.

Jeg har sett at ikke alle bildene dine er seksualiserte, men oppfatningen min er at de fleste av dem har vært det, så det er det disse folka reagerer på.

Nå er det jo sånn at denne tråden handler om å vise kropp, så da skal det være greit å gjøre det, uten at folk imploderer av barnslighet (som mange gjør her), men mange av bildene ser jo ut til å handle om at du vil provosere de som oppfører seg dårlig mot deg, og da forverrer du jo bare saken, om du ikke syns det er noe kult å få de negative svarene.

Legg ut hva du vil, og overse de som slenger dritt, eller la være å legge ut.

Lar du være å legge ut, slipper du frustrasjonen, så det hadde jeg gjort... På den andre siden er det ikke noe kult å la mobbere "vinne". Det de gjør er jo faktisk å komme med en slags sanksjon, hvor de slenger dritt for å få deg til å oppføre deg etter dems ønsker, og det er en sykelig tankegang å ha, spør du meg... "Hun oppfører seg ikke etter mine ønsker, så da blir jeg sint og må utagere"... Det er utrolig barnslig av dem. Du får velge om du vil protestere mot det, eller om du vil gi deg, men husk at det viktigste i ditt liv, er å slippe å føle deg dårlig, noe jeg er ganske sikker på at du gjør når folk er såpas duste.

Endret av Yme
  • Liker 1
Skrevet

Hvis du ikke ønsker å bli fortvilet, synes jeg du skal la være å legge ut bilder av deg selv her FruKG.

Jeg synes Yme har mange gode poenger i det han skriver.

Nå kan jeg ikke svare for hvorfor så mange gir deg pes for bildene dine, seksualiserte eller ei, men for min egen del reagerer jeg negativt på mengden informasjon du gir om deg selv.

Vi vet at du er mor til to barn og at i hvertfall et av dem er i tenåringsalder samt at tilgangen til KG er åpen for alle...

Når du så viser sexy halvnakne bilder av deg selv, MED ansikt og i tillegg legger ut informasjon i diverse tråder om hvor kåt du er osv, så blir du bare altfor mye for meg.

Jeg er ikke så veldig prippen av meg, men det byr meg i mot at du utsetter barna dine for det du gjør her.

Forøvrig virker du som en hyggelig dame, men dog noe tankeløs når det kommer til bruk av et åpent forum som KG er.

• Liker 15
Skrevet

Dere har alle gode poeng, og jeg er nok kanskje litt for ærlig i svarene jeg gir. Slik er jeg nok i det virkelige liv også. Jeg forteller om ting slik jeg ser det, og hva jeg mener og har opplevd. Det vet også alle rundt meg. Men det har aldri blitt brukt mot meg på den måten jeg har opplevd her.

Jeg tror vi setter et punktum nå for meg.

Skrevet

Dere har alle gode poeng, og jeg er nok kanskje litt for ærlig i svarene jeg gir. Slik er jeg nok i det virkelige liv også. Jeg forteller om ting slik jeg ser det, og hva jeg mener og har opplevd. Det vet også alle rundt meg. Men det har aldri blitt brukt mot meg på den måten jeg har opplevd her.

Jeg tror vi setter et punktum nå for meg.

Jeg vil bare påpeke at jeg ikke er enig i dette som nevnes om at du utleverer deg for mye.

Man er den man er, og det skal man ikke skamme seg over, og det er ikke noe galt i å fremstille seg likt på nettet, som man gjør i den virkelige verden.

Skrevet

Tråden ryddet for spekulasjoner og personangrep, samt mengde svar til disse regelbrudd.

Bond, forumansvarlig

Skrevet (endret)

ny her, men dette virker som en spennende tråd. jeg er spent på hva dere synes om meg

Endret av skylady
Gjest anonym2233
Skrevet

ny her, men dette virker som en spennende tråd. jeg er spent på hva dere synes om meg

Fine former :)

Skrevet

attachicon.gifDSCN0239.JPGattachicon.gifDSCN0240.JPG

Trusa er vel litt høyt opp? :P

Anonymous poster hash: d00ef...4cf

• Liker 3
Skrevet

Ny og ny... :plystre:

Anonymous poster hash: ea354...051
  • Liker 6
Skrevet

attachicon.gifDSCN0239.JPGattachicon.gifDSCN0240.JPG

Undertøy skal være UNDER tøyet.

Anonymous poster hash: 23638...f60

• Liker 4
Skrevet

Denne tråden begynner å bli en parodi. Og nei, det handler ikke om problemer med at andre mennesker velger annerledes enn jeg gjør. Det handler om at noen tydeligvis har gjort det til sin livsoppgave å gjøre seg til martyr for retten til å poste kjønnsleppene sine, på et diskusjonsforum, for å få kun positive kommentarer, under dekke av, nei, jeg vet egentlig ikke.

Anonymous poster hash: ddb2d...0f7
  • Liker 6
Skrevet

Ny?

ja ny på kvinneguiden. ikke ny i verden. hehe

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...