Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Yay. Bildebonanza i kveld, me likie!

Får vel bidra igjen jeg også. Jeg har kommet inn i en god treningsrutine nå og synest at det begynner å vise noen resultater på kroppen.

Flott, sunn og nydelig kropp! :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk :)

Kan btw sende deg en pm om tips til par Facebook grupper hvor du kan melde deg inn og legge inn dine ønsker :)

Gjør det, du. Takk, takk! :)

Så jeg får ikke lov å bruke deg som modell? :)

Skrevet

Hehe, kanskje det, ja.

Jeg la ut et bilde av meg(litt annen vri - photoshop og greier) og av en kompis noen dager senere. Da fikk jeg en melding av en kollega der hun spurte om jeg kunne da bilder av henne, noe jeg selvsagt kunne gjøre. Etter en liten stund får jeg svar tilbake at jeg må vente til hun har gått ned i vekt. Jeg ble plutselig litt usikker på hvilke typer bilder hun ville jeg skulle ta, men jeg antok vel egentlig bare at hun ville bli litt smalere i ansiktet. Jeg sa derfor på spøk at puppene hennes var fine som de var, og da var hun raskt ute med at det var selvsagt ikke nakenbilder hun mente - og så ble det noen morsomme kommentarer. Så vi får se når det er hennes tur - kanskje jeg får puttet inn noen artistiske bilder av kvinnekroppen :)

Man vet aldri ;-) Men skal være litt forsiktig med sånn vitsing ja, kan fort skyte deg i leggen på det. Ofte bedre å snakke litt underveis i shooten, når hun er litt trygg på deg og settingen. Er jo fort noen timer shoots når man holder på hvis tiden tillater det. Appropo det der, en kompis av meg som jeg skolerte litt for noen år siden skulle ta noen bilder av ei vennine for en kalender hun skulle lage til typen. Der gikk det over til litt mer "kunstneristisk" underveis, og før han viste det så hadde det endt opp med greit grove og helst mer vulgære bilder, da hun tydligvis ble litt revet med og inspirert når de begynte å ta litt lettere kledd bilder. Lang historie kort, typen fikk tidenes kalender men da med de litt "ryddigere" bildene. Kompisen min som tok bildene fikk et h***** når forloveden kom over bildene fra shooten som han holdt på å redigerte. Heldigvis forstod hun etterhvert, men viser litt hvor snodig dynamikken unntaksvis er.

Gjest Citronella
Skrevet

Gjør det, du. Takk, takk! :)

Så jeg får ikke lov å bruke deg som modell? :)

Om du vil være en seriøs fotograf, så sjekker du ikke opp modeller på KG past midnight. Jeg skjønner det er fristende, men anbefaler andre kanaler for en fotograf med ditt talent.

• Liker 7
Skrevet

Man vet aldri ;-) Men skal være litt forsiktig med sånn vitsing ja, kan fort skyte deg i leggen på det. Ofte bedre å snakke litt underveis i shooten, når hun er litt trygg på deg og settingen. Er jo fort noen timer shoots når man holder på hvis tiden tillater det. Appropo det der, en kompis av meg som jeg skolerte litt for noen år siden skulle ta noen bilder av ei vennine for en kalender hun skulle lage til typen. Der gikk det over til litt mer "kunstneristisk" underveis, og før han viste det så hadde det endt opp med greit grove og helst mer vulgære bilder, da hun tydligvis ble litt revet med og inspirert når de begynte å ta litt lettere kledd bilder. Lang historie kort, typen fikk tidenes kalender men da med de litt "ryddigere" bildene. Kompisen min som tok bildene fikk et h***** når forloveden kom over bildene fra shooten som han holdt på å redigerte. Heldigvis forstod hun etterhvert, men viser litt hvor snodig dynamikken unntaksvis er.

Nå kjenner jeg hun rimelig godt, så det er ingen fare med at det skal ta overhånd :) Og jeg tviler sterkt på hun blir en modell jeg blir å øve meg på. Men som du skriver, man vet aldri.

Hehe, skjønner kompisen din fikk litt å stri med underveis. Ikke alle det er like enkelt for. Hadde typen vært av den sjalu typen kunne det fort blitt annerledes.

Er du fotograf av yrke eller kun på hobbybasis?

Skrevet

Om du vil være en seriøs fotograf, så sjekker du ikke opp modeller på KG past midnight. Jeg skjønner det er fristende, men anbefaler andre kanaler for en fotograf med ditt talent.

Nå bryr jeg meg strengt tatt ikke hva klokka er, så om det er midnatt eller frokost spiller ingen trille - for min del. Og nå var det også helt tilfeldig at det ble snakk i en modell å øve seg på. Dersom jeg er på seriøs jakt etter en modell og jeg hadde diskutert med mitt fulle navn vil det være av mer seriøs karakter, men når samtalen først ble som den ble, så ble det nå sånn.

Jeg er direkte og legger svært, svært lite i mellom. Jeg er vulgær, humoristisk, tøvete, spøkete og leken. Da blir det ofte slik.

• Liker 1
Skrevet

Nå kjenner jeg hun rimelig godt, så det er ingen fare med at det skal ta overhånd :) Og jeg tviler sterkt på hun blir en modell jeg blir å øve meg på. Men som du skriver, man vet aldri.

Hehe, skjønner kompisen din fikk litt å stri med underveis. Ikke alle det er like enkelt for. Hadde typen vært av den sjalu typen kunne det fort blitt annerledes.

Er du fotograf av yrke eller kun på hobbybasis?

Er/var nok på hobbybasis, men var litt inne i miljøet innenfor film og foto tidligere og har lært opp et par stykker som er blitt det av yrke. For min del så har jeg litt for mange interesser til å satse på en av de, og ikke minst ønsker jeg ikke å ødelegge lidenskapen med å gjøre det fulltid. Derfor litt frustrerende også at det meste av bilder jeg har ikke er frigitt til å publiseres, det som er ulempen med nettopp dette når man ikke jobber kommersielt med det, og mye av bildene er fra før man innså at det kunne være greit med signerte "release forms" da folk har en tendens til å ombestemme seg fra tid til annen desverre. Så er litt skjulte fallgruver i alt.

Skrevet

Ser du etter en modell så er vel uansett ikke denne tråden den rette å spørre i? Her skal det bli postet bilder og så eventuelt komplimentere bildene.

Anonymous poster hash: af9d1...7b8

Skrevet (endret)

Back to topic!!! :P

16420276039_8200d3d351.jpg

På med det strenge ansiktet :P

Endret av For the ladies
  • Liker 8
Skrevet

Ser du etter en modell så er vel uansett ikke denne tråden den rette å spørre i? Her skal det bli postet bilder og så eventuelt komplimentere bildene.

Anonymous poster hash: af9d1...7b8

Som nevnt tidligere utartet diskusjonen seg til modellprat. Mitt bidrag i denne tråden startet med et bildet - av meg.

Gjest Citronella
Skrevet

Nå bryr jeg meg strengt tatt ikke hva klokka er, så om det er midnatt eller frokost spiller ingen trille - for min del. Og nå var det også helt tilfeldig at det ble snakk i en modell å øve seg på. Dersom jeg er på seriøs jakt etter en modell og jeg hadde diskutert med mitt fulle navn vil det være av mer seriøs karakter, men når samtalen først ble som den ble, så ble det nå sånn.

Jeg er direkte og legger svært, svært lite i mellom. Jeg er vulgær, humoristisk, tøvete, spøkete og leken. Da blir det ofte slik.

Greit nok. Men lær deg å skille roller, for det gjør du ikke nå.

Gjest Citronella
Skrevet

Pen mann, men fototeknisk ganske dårlig.

• Liker 2
Skrevet

Er/var nok på hobbybasis, men var litt inne i miljøet innenfor film og foto tidligere og har lært opp et par stykker som er blitt det av yrke. For min del så har jeg litt for mange interesser til å satse på en av de, og ikke minst ønsker jeg ikke å ødelegge lidenskapen med å gjøre det fulltid. Derfor litt frustrerende også at det meste av bilder jeg har ikke er frigitt til å publiseres, det som er ulempen med nettopp dette når man ikke jobber kommersielt med det, og mye av bildene er fra før man innså at det kunne være greit med signerte "release forms" da folk har en tendens til å ombestemme seg fra tid til annen desverre. Så er litt skjulte fallgruver i alt.

Viktig å ha et ryddig forhold til lover og regler når bilder og videoer skal publiseres. Publisering av lettkledde bilder kan fort bety vanskeligheter senere, som du skriver.

Men nå kan kroppslige bilder få overta tråden :)

Hyggelig å skrive med deg :)

• Liker 1
Skrevet

Pen mann, men fototeknisk ganske dårlig.

Blir sånn når jeg hopper foran linsa og modellen knipser noen kjappe bilder av meg i samme slengen ;-)

• Liker 1
Skrevet

Greit nok. Men lær deg å skille roller, for det gjør du ikke nå.

Vær så snill å ikke belær meg om mine roller her inne! Jeg var aldri på seriøs leting etter en modell her inne, hadde jeg vært det hadde jeg forstått ditt argument.

Skrevet

Digger det strenge ansiktet :P

(Og resten og :))

Gjest Citronella
Skrevet

Vær så snill å ikke belær meg om mine roller her inne! Jeg var aldri på seriøs leting etter en modell her inne, hadde jeg vært det hadde jeg forstått ditt argument.

Du fremstod slik at du var på leting etter en modell. Og det er det jeg forholder meg til.

• Liker 2
Skrevet

Here i am

Anonymous poster hash: 5b26e...f99

Skrevet

Here i am

Skrevet

Digger det strenge ansiktet :P

(Og resten og :))

Takk for det, noen må jo være den strenge her inne siden alle er så alvorlige :P

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...