Gjest anonym2233 Skrevet 21. februar 2015 #9681 Skrevet 21. februar 2015 Ikke akkurat akt, men nesten innafor temaet med kvinnekroppen og kunst, så bidrar jeg litt (vil angre etter to sek...)
Amable Skrevet 21. februar 2015 #9682 Skrevet 21. februar 2015 Var det jeg ville med det bilde, at blikket skal vandre bort i fra kroppen, slikt at kroppen i bildet blir oversett og man bevist må velge å se på kroppen, da man ellers trekkes mot lyset og tinga mellom lyset og kroppen =) Av og til kan det vakre være det å ikke legge merke til det vakre synes jeg. Og sant sies synes jeg egentlig det er lettere å få fine bilder av "mindre perfekte" kvinner enn de med typisk "picture perfect" kroppe slik som subjektet i bildet der. Lettere å finne skjønnhet i det uperfekte enn å dokumentere det vakre i det perfekte ;-) Synes dybdeskarphet blir over/misbrukt de senere årene innen foto, men innenfor akt, fine arts og artistiske bilder er det nærmest et must. Godt og smart tenkt. Det funker jo. Jeg skjønner at lyskasterne i bildet ikke er en tabbe, men skal ikke diskutere bildet. Det er flott uansett Liker annerledes bilder. Bilder som ikke er direkte rettet mot noe, men som leder oss mot motivet. Og jeg er enig at den typiske "perfekte kroppen" ikke nødvendigvis er den beste modellen. Jeg har lenge hatt lyst til å øve meg på en kvinnekropp, men de to jeg har snakket med har ikke ønsket å være modell. Så da har det gjerne bare blitt med tanken. Men tenker fortsatt på det, så hvis det dukker opp en dame her på forumet som bor i nærheten så takker jeg ja :D Joda, dybdeskarpheten kan bli noe overbrukt. Jeg elsker bruken og bruker den ofte.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #9683 Skrevet 21. februar 2015 Ikke akkurat akt, men nesten innafor temaet med kvinnekroppen og kunst, så bidrar jeg litt (vil angre etter to sek...) Flott bakende! Anonymous poster hash: 70cd3...b37
Amable Skrevet 21. februar 2015 #9684 Skrevet 21. februar 2015 Ikke akkurat akt, men nesten innafor temaet med kvinnekroppen og kunst, så bidrar jeg litt (vil angre etter to sek...) Nydelig, Nephilim! Rett og slett veldig flott! Regner med dette ikke er et bilde som er for drøyt til å dele her Men jeg ser dem gjerne, jeg. Som nevnt tidligere, elsker jeg kvinnekroppen og er veldig fascinert av den.
Gjest Bruce Wayne Skrevet 21. februar 2015 #9685 Skrevet 21. februar 2015 Ikke akkurat akt, men nesten innafor temaet med kvinnekroppen og kunst, så bidrar jeg litt (vil angre etter to sek...) Du blir nydeligere og nydeligere for hvert bilde du legger ut
For the ladies Skrevet 21. februar 2015 #9686 Skrevet 21. februar 2015 (endret) Ikke akkurat akt, men nesten innafor temaet med kvinnekroppen og kunst, så bidrar jeg litt (vil angre etter to sek...) Fint bilde, men for skarp kontrast mellom bakgrunn, så ville hatt en lysere backdrop. Liker å bruke grønn bakgrunn på slike bilder jeg, for da kan jeg fint fotografere både med den som lysegrå og gradert helt ned til sort hvis jeg ønsker =) Er noe magisk med sort/hvit synes jeg, spesielt i forhold til menneske kroppen. Blir litt mer rendyrket og mindre støy. EDIT : Nephilim, trodde det var Amable jeg svarte der Nydelig er du som alltid ;-) Endret 21. februar 2015 av For the ladies
Gjest anonym2233 Skrevet 21. februar 2015 #9687 Skrevet 21. februar 2015 *snip* så hvis det dukker opp en dame her på forumet som bor i nærheten så takker jeg ja :D Kan jeg skryte av at jeg har jobbet som modell(hobby basis) før i 2-3år?
Amable Skrevet 21. februar 2015 #9688 Skrevet 21. februar 2015 Kan jeg skryte av at jeg har jobbet som modell(hobby basis) før i 2-3år? Klart du kan skryte! Jeg kunne sikkert fått en frivillig hit hvis jeg hadde søkt lenge nok, men da er jeg redd hun tror jeg er profesjonell og blir skuffet over utstyret mitt(fotoutstyret ). Jeg trenger "bare" noen å øve meg på. Og det er ikke like interessant å øve seg på meg selv. Det holdt egentlig med det bildet jeg tok av meg. Kvinnekroppen er jo så...fantastisk Hadde gjerne øvd meg på deg Og bare en fordel at du har vært modell, for da kan du noen triks jeg ikke kan :D
For the ladies Skrevet 21. februar 2015 #9689 Skrevet 21. februar 2015 Godt og smart tenkt. Det funker jo. Jeg skjønner at lyskasterne i bildet ikke er en tabbe, men skal ikke diskutere bildet. Det er flott uansett Liker annerledes bilder. Bilder som ikke er direkte rettet mot noe, men som leder oss mot motivet. Og jeg er enig at den typiske "perfekte kroppen" ikke nødvendigvis er den beste modellen. Jeg har lenge hatt lyst til å øve meg på en kvinnekropp, men de to jeg har snakket med har ikke ønsket å være modell. Så da har det gjerne bare blitt med tanken. Men tenker fortsatt på det, så hvis det dukker opp en dame her på forumet som bor i nærheten så takker jeg ja :D Joda, dybdeskarpheten kan bli noe overbrukt. Jeg elsker bruken og bruker den ofte. Hehe, må bare flette det inn i andre photoshoots. Noen av de beste bildene jeg har er fra økter der det har vært helt andre typer bilder det har vært snakk om, så bare "rundet av" med noe annet siden vi først holder på å skyter. Utfordringen da er å få mer enn 2sec til å ta bildene siden subjektet ofte er litt lei av å posere da. Fordelen da er jo at vedkommende er trygg på deg som fotograf og intensjonen med bildene, da det er mange useriøse og tvilsomme mennesker med kamera der ute desverre :-(
lillsunshine Skrevet 21. februar 2015 #9690 Skrevet 21. februar 2015 Ikke akkurat akt, men nesten innafor temaet med kvinnekroppen og kunst, så bidrar jeg litt (vil angre etter to sek...) Nyydleg.
For the ladies Skrevet 21. februar 2015 #9691 Skrevet 21. februar 2015 Kan jeg skryte av at jeg har jobbet som modell(hobby basis) før i 2-3år? Er ikke skrøyt det, er vel snarer en selvfølge frøken ;-)
lillsunshine Skrevet 21. februar 2015 #9692 Skrevet 21. februar 2015 Pyntet og klar til konsert. Se bort fra den hvite sokken The lady in red! Dette kler du! 1
For the ladies Skrevet 21. februar 2015 #9693 Skrevet 21. februar 2015 Klart du kan skryte! Jeg kunne sikkert fått en frivillig hit hvis jeg hadde søkt lenge nok, men da er jeg redd hun tror jeg er profesjonell og blir skuffet over utstyret mitt(fotoutstyret ). Jeg trenger "bare" noen å øve meg på. Og det er ikke like interessant å øve seg på meg selv. Det holdt egentlig med det bildet jeg tok av meg. Kvinnekroppen er jo så...fantastisk Hadde gjerne øvd meg på deg Og bare en fordel at du har vært modell, for da kan du noen triks jeg ikke kan :D Er den ene gangen "utstyret" ikke har noe å si, men fotografen ;-) Og med god kommunikasjon så vet et potensielt subjekt hva hun forventer eller stiller opp på. Selv har jeg faktisk hatt noen av mine beste fotograferinger med kompakt kamera mens jeg har hatt 5D II stående på hylla mens jeg brukte et G11 med en 580EX og bare hvit backdrop, andre ganger et gammelt 350D med 30-40 år gamle linser og naturlig lys og arbeidslamper Modellene har faktisk da også satt litt pris på det, for er litt mindre skummelt med et lite kamera enn stort og tungt ;-)
Gjest Citronella Skrevet 21. februar 2015 #9694 Skrevet 21. februar 2015 Jepp, jeg er hobbyfotograf og eksperimenterer veldig masse Er egentlig en one-man-show-fotograf. Liker å gjøre alt selv Bra! Du fant lyset. Faktisk veldig bra arbeid.
lillsunshine Skrevet 21. februar 2015 #9695 Skrevet 21. februar 2015 Yay. Bildebonanza i kveld, me likie! Får vel bidra igjen jeg også. Jeg har kommet inn i en god treningsrutine nå og synest at det begynner å vise noen resultater på kroppen. 4
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #9696 Skrevet 21. februar 2015 Yay. Bildebonanza i kveld, me likie! Får vel bidra igjen jeg også. Jeg har kommet inn i en god treningsrutine nå og synest at det begynner å vise noen resultater på kroppen. Du ser kjempe bra ut! Anonymous poster hash: 73fe6...472 1
Gjest anonym2233 Skrevet 21. februar 2015 #9697 Skrevet 21. februar 2015 (endret) Flott bakende! Anonymous poster hash: 70cd3...b37 Nydelig, Nephilim! Rett og slett veldig flott! Regner med dette ikke er et bilde som er for drøyt til å dele her Men jeg ser dem gjerne, jeg. Som nevnt tidligere, elsker jeg kvinnekroppen og er veldig fascinert av den. Takk Kan btw sende deg en pm om tips til par Facebook grupper hvor du kan melde deg inn og legge inn dine ønsker Du blir nydeligere og nydeligere for hvert bilde du legger ut Takk *snip* EDIT : Nephilim, trodde det var Amable jeg svarte der Nydelig er du som alltid ;-) Haha, det går bra Original bildet er litt annerledes igjen, fikk dette bildet i flere varianter. Fant denne i farten, så da ble det den Nyydleg.Takk Lekker kropp! Endret 21. februar 2015 av anonym2233
For the ladies Skrevet 21. februar 2015 #9698 Skrevet 21. februar 2015 Yay. Bildebonanza i kveld, me likie! Får vel bidra igjen jeg også. Jeg har kommet inn i en god treningsrutine nå og synest at det begynner å vise noen resultater på kroppen. Pen kropp =) 1
Amable Skrevet 21. februar 2015 #9699 Skrevet 21. februar 2015 Hehe, må bare flette det inn i andre photoshoots. Noen av de beste bildene jeg har er fra økter der det har vært helt andre typer bilder det har vært snakk om, så bare "rundet av" med noe annet siden vi først holder på å skyter. Utfordringen da er å få mer enn 2sec til å ta bildene siden subjektet ofte er litt lei av å posere da. Fordelen da er jo at vedkommende er trygg på deg som fotograf og intensjonen med bildene, da det er mange useriøse og tvilsomme mennesker med kamera der ute desverre :-( Hehe, kanskje det, ja. Jeg la ut et bilde av meg(litt annen vri - photoshop og greier) og av en kompis noen dager senere. Da fikk jeg en melding av en kollega der hun spurte om jeg kunne da bilder av henne, noe jeg selvsagt kunne gjøre. Etter en liten stund får jeg svar tilbake at jeg må vente til hun har gått ned i vekt. Jeg ble plutselig litt usikker på hvilke typer bilder hun ville jeg skulle ta, men jeg antok vel egentlig bare at hun ville bli litt smalere i ansiktet. Jeg sa derfor på spøk at puppene hennes var fine som de var, og da var hun raskt ute med at det var selvsagt ikke nakenbilder hun mente - og så ble det noen morsomme kommentarer. Så vi får se når det er hennes tur - kanskje jeg får puttet inn noen artistiske bilder av kvinnekroppen
Amable Skrevet 21. februar 2015 #9700 Skrevet 21. februar 2015 Bra! Du fant lyset. Faktisk veldig bra arbeid. Hehe, jeg fant det omsider. Tusen takk!
Fremhevede innlegg