Gjest anonym2233 Skrevet 21. februar 2015 #9661 Skrevet 21. februar 2015 Sånn avsporing i denne tråden får meg alltid til å legge ut bilder.. slutt med det Du er bare digg. Punktum!
Lizliz Skrevet 21. februar 2015 #9662 Skrevet 21. februar 2015 Du er bare digg. Punktum! Snille menneske! Tusen takk
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #9663 Skrevet 21. februar 2015 Takk Øver meg på kroppsbilder med forskjellig lysklider og -posisjoner (Vet ikke hvorfor mitt svar til deg gikk med i dragsuget så jeg prøver igjen). Bildet ditt viser at det ligger arbeid bak og resultatet er meget vellykket. Et skikkelig flott bilde og en flott kropp, Amable. Anonymous poster hash: 6fc62...89d 1
Synapomorphy Skrevet 21. februar 2015 #9664 Skrevet 21. februar 2015 Ser bra ut, Lizliz. Veldig bra. Dat yolo ass
Gjest Eurodice Skrevet 21. februar 2015 #9665 Skrevet 21. februar 2015 Her er meg... Flott komponert bilde av en flott mann!
Amable Skrevet 21. februar 2015 #9666 Skrevet 21. februar 2015 Veldig flott! Har elsk for slike kunstneriske bilder. Litt akt preget, Nice Takk, takk! Godt planlagt bilde. Rimelig fornøyd selv med komposisjonen 1
Amable Skrevet 21. februar 2015 #9667 Skrevet 21. februar 2015 (Vet ikke hvorfor mitt svar til deg gikk med i dragsuget så jeg prøver igjen). Bildet ditt viser at det ligger arbeid bak og resultatet er meget vellykket. Et skikkelig flott bilde og en flott kropp, Amable. Anonymous poster hash: 6fc62...89d Brukte en del tid på dette, ja. Kamera koblet til PC, tidsutløser og eksternt lys. Ikke så enkelt å få til riktig belysning. Takk for det! 1
Amable Skrevet 21. februar 2015 #9668 Skrevet 21. februar 2015 Flott komponert bilde av en flott mann! Tusen takk for det, Arabella! :D
Gjest Nosoul Skrevet 21. februar 2015 #9669 Skrevet 21. februar 2015 Her er meg... Vakkert rett og slett!
Gjest anonym2233 Skrevet 21. februar 2015 #9670 Skrevet 21. februar 2015 Takk, takk! Godt planlagt bilde. Rimelig fornøyd selv med komposisjonen Leker du med kameraet selv? Minner meg om noen slike bilder jeg selv har (gjennomført av en fotograf), men egner seg ikke helt på forumet her Samme lyssetting og skygge på ditt bildet. Bare litt mer erotisk og lek med perler 😂
Amable Skrevet 21. februar 2015 #9671 Skrevet 21. februar 2015 Vakkert rett og slett! Så hyggelig! Tusen takk!
Amable Skrevet 21. februar 2015 #9672 Skrevet 21. februar 2015 Leker du med kameraet selv? Minner meg om noen slike bilder jeg selv har (gjennomført av en fotograf), men egner seg ikke helt på forumet her Samme lyssetting og skygge på ditt bildet. Bare litt mer erotisk og lek med perler Jepp, jeg er hobbyfotograf og eksperimenterer veldig masse Er egentlig en one-man-show-fotograf. Liker å gjøre alt selv Hehe, kvinner har så mange kroppsdeler å ta bilder av uten at det blir for...seksuelt. Rompa, puppene, leppene, mage og vagina Det tar seg ikke like bra ut hvis jeg tar bilder av penisen min med samme lyssetting. Ser for meg at det blir altfor vulgært :D Kvinnekroppen er så mye mer sexy og penere. Jeg har veldig lyst å ta bilder av en kvinnekropp med samme lyssetting PS: du får sende meg bildene av deg i inboxen :D
For the ladies Skrevet 21. februar 2015 #9673 Skrevet 21. februar 2015 (endret) Jepp, jeg er hobbyfotograf og eksperimenterer veldig masse Er egentlig en one-man-show-fotograf. Liker å gjøre alt selv Hehe, kvinner har så mange kroppsdeler å ta bilder av uten at det blir for...seksuelt. Rompa, puppene, leppene, mage og vagina Det tar seg ikke like bra ut hvis jeg tar bilder av penisen min med samme lyssetting. Ser for meg at det blir altfor vulgært :D Kvinnekroppen er så mye mer sexy og penere. Jeg har veldig lyst å ta bilder av en kvinnekropp med samme lyssetting PS: du får sende meg bildene av deg i inboxen :D Helt enig, kvinnekroppen er et kunststykke i forhold til mannens som er i vesentlig større grad vulgær. Personlig så synes jeg faktisk ryggen er noe av det vakreste på en kvinne, forutsatt den rette definisjonen og svingen. Kvinnekroppen er mystisk og kompleks, vi er bare simple menn med enkle bruksannvisninger... http://shootingtosurvive.blogspot.no/2010/10/fine-arts-nude.html Sensurer om ønskelig, men tror denne er innafor? Endret 21. februar 2015 av For the ladies
Gjest Eurodice Skrevet 21. februar 2015 #9674 Skrevet 21. februar 2015 Jepp, jeg er hobbyfotograf og eksperimenterer veldig masse Er egentlig en one-man-show-fotograf. Liker å gjøre alt selv Hehe, kvinner har så mange kroppsdeler å ta bilder av uten at det blir for...seksuelt. Rompa, puppene, leppene, mage og vagina vulva Det tar seg ikke like bra ut hvis jeg tar bilder av penisen min med samme lyssetting. Ser for meg at det blir altfor vulgært :D Kvinnekroppen er så mye mer sexy og penere. Jeg har veldig lyst å ta bilder av en kvinnekropp med samme lyssetting PS: du får sende meg bildene av deg i inboxen :D Jeg tok meg friheten å justere litt . 4
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #9675 Skrevet 21. februar 2015 Jeg tok meg friheten å justere litt . Elsker at du alltid retter vagina-feilen Anonymous poster hash: 73fe6...472 4
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #9676 Skrevet 21. februar 2015 Her er meg... Fotografisk nær perfeksjon. Motivet var flott det også, men perfekt lyssetting og bruk av sort/hvitt med skyggeeffekter for å fremheve detaljer (kroppshår) gjør bildet fotografisk nær perfeksjon. Gratulerer ! Anonymous poster hash: cf328...2c2
Amable Skrevet 21. februar 2015 #9677 Skrevet 21. februar 2015 Helt enig, kvinnekroppen er et kunststykke i forhold til mannens som er i vesentlig større grad vulgær. Personlig så synes jeg faktisk ryggen er noe av det vakreste på en kvinne, forutsatt den rette definisjonen og svingen. Kvinnekroppen er mystisk og kompleks, vi er bare simple menn med enkle bruksannvisninger... http://shootingtosurvive.blogspot.no/2010/10/fine-arts-nude.html Sensurer om ønskelig, men tror denne er innafor? Neida, bildet er innafor. Liker bruken av dybden i bilde for å gjøre bakgrunnen uklar. Den elsker jeg å bruke. Motivet er flott, men det er noen forstyrrende elementer i bildet. Er usikker. Er veldig fascinert av kvinnekroppen. Og hvis jeg måtte velge...rompa. Men er veldig glad i puppene og magen.
Amable Skrevet 21. februar 2015 #9678 Skrevet 21. februar 2015 Jeg tok meg friheten å justere litt . Crap, jeg hater å skrive feil! Men takk for at du retter meg!
Amable Skrevet 21. februar 2015 #9679 Skrevet 21. februar 2015 Fotografisk nær perfeksjon. Motivet var flott det også, men perfekt lyssetting og bruk av sort/hvitt med skyggeeffekter for å fremheve detaljer (kroppshår) gjør bildet fotografisk nær perfeksjon. Gratulerer ! Anonymous poster hash: cf328...2c2 Ahh, takker og bukker! Det er godt å høre
For the ladies Skrevet 21. februar 2015 #9680 Skrevet 21. februar 2015 Neida, bildet er innafor. Liker bruken av dybden i bilde for å gjøre bakgrunnen uklar. Den elsker jeg å bruke. Motivet er flott, men det er noen forstyrrende elementer i bildet. Er usikker. Er veldig fascinert av kvinnekroppen. Og hvis jeg måtte velge...rompa. Men er veldig glad i puppene og magen. Var det jeg ville med det bilde, at blikket skal vandre bort i fra kroppen, slikt at kroppen i bildet blir oversett og man bevist må velge å se på kroppen, da man ellers trekkes mot lyset og tinga mellom lyset og kroppen =) Av og til kan det vakre være det å ikke legge merke til det vakre synes jeg. Og sant sies synes jeg egentlig det er lettere å få fine bilder av "mindre perfekte" kvinner enn de med typisk "picture perfect" kroppe slik som subjektet i bildet der. Lettere å finne skjønnhet i det uperfekte enn å dokumentere det vakre i det perfekte ;-) Synes dybdeskarphet blir over/misbrukt de senere årene innen foto, men innenfor akt, fine arts og artistiske bilder er det nærmest et must.
Fremhevede innlegg