Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Skrevet

What? Er dere 172 og veier over 70 kg? :sjokkert: Er 172 cm selv, men veier kun 52 kg.

Anonymous poster hash: 0ab7d...eee

Ja TENK DET, det er mulig å være over 70 kg uten å være feit!!!

:sjokk:

• Liker 20
Videoannonse
Annonse
Gjest anonym2233
Skrevet

Så på siden at det stod de var små i størrelsene. Stemmer ikke dette?

For min del, og par andre jeg vet om ble vi alle tre nødt til å kjøpe(bytte/retur)en str mindre.

Lizliz: daymn girl ! 😘

Skrevet

er 172 høy og ca 70 kg selv. rumpa mi måler 104 cm i omkrets da, så det har jo litt å si for min del :fnise: Har man en litt mindre stuss, så blir det nok ikke gjennomsiktig. Jeg har 4 stk av denne buksen og den eneste jeg må ha XL i er den sorte, da denne er litt mer gjennomsiktig i stoffet enn de andre fargene jeg har. ( blå, grønn, grå )

postet ikke et bilde av rumpa mi nei, men for å gjøre dette litt on topic igjen så kan jeg jo poste et i buksen for noen timer.

attachicon.gifIMG_4664.JPG

:sjokkert: Bra jobba!

Gjest Eurodice
Skrevet

What? Er dere 172 og veier over 70 kg? :sjokkert: Er 172 cm selv, men veier kun 52 kg.

Du er undervektig med en BMI på ca 17,5.

• Liker 7
Skrevet

muskler veier litt ;)

• Liker 5
Skrevet

For min del, og par andre jeg vet om ble vi alle tre nødt til å kjøpe(bytte/retur)en str mindre.

Lizliz: daymn girl ! 😘

Er nok veldig individuelt det der. Jeg har en del muskler i lår også i tilegg til rumpe. Så for min del så er det ikke noe issue at det blir for løst om jeg går opp i str for å få det til å ikke bli gjennomsiktig. XL er noe løs i livet though men det gjør ikke noe siden det er gummi på innsiden :)

tusen takk :blomst: like så frøken ;)

:sjokkert: Bra jobba!

Tusen takk :hug:

Skrevet

Du er undervektig med en BMI på ca 17,5.

Undervektig i følge hvem? Norske helsedirektoratet?

Jeg har former der jeg trenger dem og elsker kroppen min. Slapp av :)

large.jpg

• Liker 12
Skrevet

fin kropp det der :)

Skrevet

fin kropp det der :)

Tusen takk og i like måte :)

• Liker 1
Gjest fotballflue
Skrevet

er 172 høy og ca 70 kg selv. rumpa mi måler 104 cm i omkrets da, så det har jo litt å si for min del :fnise: Har man en litt mindre stuss, så blir det nok ikke gjennomsiktig. Jeg har 4 stk av denne buksen og den eneste jeg må ha XL i er den sorte, da denne er litt mer gjennomsiktig i stoffet enn de andre fargene jeg har. ( blå, grønn, grå )

postet ikke et bilde av rumpa mi nei, men for å gjøre dette litt on topic igjen så kan jeg jo poste et i buksen for noen timer.

Du har den flotteste kroppen her inne, etter min mening! Får lyst til å trene hver gang du poster bilder :nigo:

Skrevet

Du har den flotteste kroppen her inne, etter min mening! Får lyst til å trene hver gang du poster bilder :nigo:

Oj :rodme: , tusen takk for et utrolig koselig kompliment :hug:

Skrevet

Damn for ei delig rumpe, hadde ikke hatt noe imot å tilbringe litt tid inni der!

Anonymous poster hash: 79c91...f8b

Skrevet

large.jpg

Anonymous poster hash: c413a...ab5

Skrevet

Jeg har større omkrets over ræva enn lizliz, men det er pga brede hofter, og ikke en spretten rumpe. :daane:

Gjest Godjente
Skrevet

Tusen takk for svar :) Oj, så flott ei rumpa. Tviler på at jeg får såå flott stuss i den, men skal bestille en slik ,det er helt sikkert :)

Skrevet

So? Er kroppen min selv om den ligger ute på tumblr :)

Ikke fin. Alt for tynn

Anonymous poster hash: de853...27c

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...