Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Gjest Godjente
Skrevet

Så på siden at det stod de var små i størrelsene. Stemmer ikke dette?

Takk Kjøpt på Weightless.
God passform, veldig behagelig, og absolutt fin i str, men anbefaler gjerne å ned en hakk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

All natural is hawt

Haha, I beg to differ. ;)

Skrevet

Haha, I beg to differ. ;)

Jeg tror om vi kler oss i slike bukser, så ser det ut som ei sprengt kjøttpølse.
Skrevet (endret)

Jeg synes ikke man bør gå ett hakk ned, jeg må opp en eller to str for at det ikke skal bli gjennomsiktig .. Men så er rævva mi over middels i str og da...

Endret av Lizliz
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet (endret)

Show me that ass!

den har du sett litt for mykje av.....:rodme: Endret av Stjerner og planeter
Skrevet

Jeg tror om vi kler oss i slike bukser, så ser det ut som ei sprengt kjøttpølse.

You think? Kanskje. :sukk:

Jeg synes ikke man bør gå ett hakk med, jeg må opp en eller to str for at det ikke skal bli gjennomsiktig .. Men så er rævva mi over middels i str og da...

I treningsthights mener du eller generelt?

den har du sett litt for mykje av..... :rodme:

Hohohoho, I've seen it all. :nigo:

Skrevet

I treningsthights mener du eller generelt?

I weightless buksene :) jeg er en M i treningstights men må opp i L og XL i weightless buksene for at de ikke skal bli gjennomsiktige

Skrevet

Høh. Jeg sliter med at buksene, generelt sett altså, sagger i ræven fordi jeg ikke altså har ræv igjen. Helt flatt.

Skrevet

Ræva mi passer best i Levis Curve ID bukser

Skrevet

Vet ikke hva ræven min passer i, har brukt feitebukser altfor lenge.

Skrevet

Vet ikke hva ræven min passer i, har brukt feitebukser altfor lenge.

Prøv levis sine, de har forskjellige kurver på curv id buksene. Om du går til forhandler med litt kunnskap, så finner du nok ei pen dongeribukse.
Skrevet

Prøv levis sine, de har forskjellige kurver på curv id buksene. Om du går til forhandler med litt kunnskap, så finner du nok ei pen dongeribukse.

Maybe I should do that. Thanks.

Skrevet

Maybe I should do that. Thanks.

du kan få litt av mi ræv

Skrevet

Trenger litt ekstra padding.

Skrevet

Trenger litt ekstra padding.

padder nok her

Gjest Godjente
Skrevet

I weightless buksene :) jeg er en M i treningstights men må opp i L og XL i weightless buksene for at de ikke skal bli gjennomsiktige

Hvor høy er du og hvor mange kg er du ? Lurer på om jeg må bestille str XL jeg da? Er 174 og veier 72 kg. Sorry avsporingen :D

Skrevet

Jeg synes ikke man bør gå ett hakk ned, jeg må opp en eller to str for at det ikke skal bli gjennomsiktig .. Men så er rævva mi over middels i str og da...

Postet du bilde av rumpa di? Er det fjernet?

Anonymous poster hash: 79c91...f8b

Skrevet

Hvor høy er du og hvor mange kg er du ? Lurer på om jeg må bestille str XL jeg da? Er 174 og veier 72 kg. Sorry avsporingen :D

er 172 høy og ca 70 kg selv. rumpa mi måler 104 cm i omkrets da, så det har jo litt å si for min del :fnise: Har man en litt mindre stuss, så blir det nok ikke gjennomsiktig. Jeg har 4 stk av denne buksen og den eneste jeg må ha XL i er den sorte, da denne er litt mer gjennomsiktig i stoffet enn de andre fargene jeg har. ( blå, grønn, grå )

Postet du bilde av rumpa di? Er det fjernet?

Anonymous poster hash: 79c91...f8b

postet ikke et bilde av rumpa mi nei, men for å gjøre dette litt on topic igjen så kan jeg jo poste et i buksen for noen timer.

• Liker 5
Skrevet

er 172 høy og ca 70 kg selv. rumpa mi måler 104 cm i omkrets da, så det har jo litt å si for min del :fnise: Har man en litt mindre stuss, så blir det nok ikke gjennomsiktig. Jeg har 4 stk av denne buksen og den eneste jeg må ha XL i er den sorte, da denne er litt mer gjennomsiktig i stoffet enn de andre fargene jeg har. ( blå, grønn, grå )

postet ikke et bilde av rumpa mi nei, men for å gjøre dette litt on topic igjen så kan jeg jo poste et i buksen for noen timer.

attachicon.gifIMG_4664.JPG

What? Er dere 172 og veier over 70 kg? :sjokkert: Er 172 cm selv, men veier kun 52 kg.

Anonymous poster hash: 0ab7d...eee

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...