Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg prøvde å laste opp et bilde, men fikk feilmelding: Filen du prøver å laste opp er for stor.

:(

Gjør den mindre i paint

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha, ikke litt au en gang ;)

Det ser sikkert litt verre enn det er under skjorta som jo er i 90 grader der. ^^

Uansett, godt jobbet.

Gjest Thai clinch
Skrevet

nok avsporing nå... kropp

attachicon.gifIMG_6203.PNG

Wow, imponerende bevegelighet! Like mye ellers, hamstrings, hofter?

Skrevet (endret)

Du har en nydelig, veltrent kropp :).

Tusen takk, jobber med den :)

Det ser sikkert litt verre enn det er under skjorta som jo er i 90 grader der. ^^

Uansett, godt jobbet.

tja, har en litt over middels myk rygg så det ser nok værre ut enn det er.

hadde et par andre poseringer som ser hakket værre ut igjen :P

og denne som jeg ikke får til helt enda.. snart da..

bare litt tulling etter en greit treningsøkt :)

Wow, imponerende bevegelighet! Like mye ellers, hamstrings, hofter?

hamstrings er vel de som er stivest, men er nok over gjennomsnittet myk der og ( uten at det er no å skryte av da ) jobber med mobiliteten hver gang jeg trener, da det er litt nødvendig å være mobil i vektløfting :)

ble mye bilder nå, men slapp av.. de slettes om ikke så alt for lenge.. ment som eksempler på litt morsomhet i treningsverdagen :)

Endret av Lizliz
Skrevet

Tusen takk, jobber med den :)

tja, har en litt over middels myk rygg så det ser nok værre ut enn det er.

hadde et par andre poseringer som ser hakket værre ut igjen :P

og denne som jeg ikke får til helt enda.. snart da..

bare litt tulling etter en greit treningsøkt :)

hamstrings er vel de som er stivest, men er nok over gjennomsnittet myk der og ( uten at det er no å skryte av da ) jobber med mobiliteten hver gang jeg trener, da det er litt nødvendig å være mobil i vektløfting :)

ble mye bilder nå, men slapp av.. de slettes om ikke så alt for lenge.. ment som eksempler på litt morsommhet i treningsverdagen :)

Veldig imponerende, selv om jeg nok må være ærlig at diverse koffert-tanker dukker opp med slik bøyelighet.

Hadde jo vært som å oppdage noe nytt hver kveld det der. "Åhja, du kan klø deg i bakhodet med tærna ja.." ^^

Skrevet

Veldig imponerende, selv om jeg nok må være ærlig at diverse koffert-tanker dukker opp med slik bøyelighet.

Hadde jo vært som å oppdage noe nytt hver kveld det der. "Åhja, du kan klø deg i bakhodet med tærna ja.." ^^

hahahah.. skader jo ikke å være litt myk ;)

Skrevet

hahahah.. skader jo ikke å være litt myk ;)

Hehe nei. Nå gjelder det bare å finne limbo-konkurranser med pengeinnsatser så kan du jo bli rik til slutt. ;)

• Liker 2
Gjest Nordavind
Skrevet

nok avsporing nå... kropp

Kult bilde Lizliz, som alltid :)

Skrevet

Takk :) Et bilde fra en ferietur

attachicon.giffkkypros.jpg

Jeg synes du viser i overkant mye tenner på det bildet. Enkelte kan finne slikt støtende.

Gjest Thai clinch
Skrevet (endret)

Jeg synes du viser i overkant mye tenner på det bildet. Enkelte kan finne slikt støtende.

what?? Nå ble jeg nysgjerrig, jeg får ikke opp bildet :glare:

Endret av Thai clinch
Skrevet

Kult bilde Lizliz, som alltid :)

takk takk :) later som at jeg kan yoga :fnise:

Skrevet

what?? Nå ble jeg nysgjerrig, jeg får ikke opp bildet :glare:

Jeg rakk å se det, og skal jeg si det selv så var det en veldig ansiktspen dame :)

Gjest Thai clinch
Skrevet

Jeg rakk å se det, og skal jeg si det selv så var det en veldig ansiktspen dame :)

Hm..til nå har jeg bare rukket å se bilder av kroppen...og den var fin den og...

• Liker 1
Gjest Nordavind
Skrevet

takk takk :) later som at jeg kan yoga :fnise:

du kan yoga, ikke bare later som:)

Og i tillegg har du gorgeous ass.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...