Silfen Skrevet 8. februar 2015 #9421 Skrevet 8. februar 2015 Får sikkert pes for å skrive dette, men jeg gjør ikke dette for å fiske etter komplimenter for kroppen min. Jeg gjør det som et skritt på veien for å få et sunnere forhold til egen kropp. Jeg er alt annet enn stolt. (Og ja jeg jeg trener osv, så ikke kom med råd om at det hjelper på selvbildet)Anonymous poster hash: 4d9cf...44d Ville heller hatt din kropp enn det "idealet" som er in nå for tiden med magre fitnesskvinner. 3
Jessica! Skrevet 8. februar 2015 #9422 Skrevet 8. februar 2015 Får sikkert pes for å skrive dette, men jeg gjør ikke dette for å fiske etter komplimenter for kroppen min. Jeg gjør det som et skritt på veien for å få et sunnere forhold til egen kropp. Jeg er alt annet enn stolt. (Og ja jeg jeg trener osv, så ikke kom med råd om at det hjelper på selvbildet)Anonymous poster hash: 4d9cf...44d Synes du har all grunn til å være stolt Helt ærlig! Flott kropp! 2
Gjest Winza Skrevet 8. februar 2015 #9423 Skrevet 8. februar 2015 Får sikkert pes for å skrive dette, men jeg gjør ikke dette for å fiske etter komplimenter for kroppen min. Jeg gjør det som et skritt på veien for å få et sunnere forhold til egen kropp. Jeg er alt annet enn stolt. (Og ja jeg jeg trener osv, så ikke kom med råd om at det hjelper på selvbildet)Anonymous poster hash: 4d9cf...44d Wow for en fantastisk kropp du har Og de store brystene du har burde du være veldig stolt av, sikkert mange damer som skulle ønske dem hadde så store bryster samtidlig som de er tynne
lillsunshine Skrevet 8. februar 2015 #9424 Skrevet 8. februar 2015 Får sikkert pes for å skrive dette, men jeg gjør ikke dette for å fiske etter komplimenter for kroppen min. Jeg gjør det som et skritt på veien for å få et sunnere forhold til egen kropp. Jeg er alt annet enn stolt. (Og ja jeg jeg trener osv, så ikke kom med råd om at det hjelper på selvbildet)Anonymous poster hash: 4d9cf...44d Altså. Du burde være stolt. Du har kjempeflott kropp! 1
Gjest Eurodice Skrevet 8. februar 2015 #9425 Skrevet 8. februar 2015 Bare atleter og modeller i denne tråden nå, ikke f.. at jeg legger ut et bilde her fra nå av I am retired. Du vet godt at du har en meget flott, attråverdig kropp .
Adam- Skrevet 8. februar 2015 #9426 Skrevet 8. februar 2015 Får sikkert pes for å skrive dette, men jeg gjør ikke dette for å fiske etter komplimenter for kroppen min. Jeg gjør det som et skritt på veien for å få et sunnere forhold til egen kropp. Jeg er alt annet enn stolt. (Og ja jeg jeg trener osv, så ikke kom med råd om at det hjelper på selvbildet)Anonymous poster hash: 4d9cf...44d Helt perfekt kropp. Og som noen andre nevner, uvanlig store flotte pupper til å være så slank. Hadde hatt sjans på meg
Gjest Nordavind Skrevet 8. februar 2015 #9427 Skrevet 8. februar 2015 Du vet godt at du har en meget flott, attråverdig kropp . takk "hadde" er et passende ord kanskje;)
Silfen Skrevet 8. februar 2015 #9428 Skrevet 8. februar 2015 takk "hadde" er et passende ord kanskje;) Har du latt deg forfalle?
Gjest Nosoul Skrevet 8. februar 2015 #9429 Skrevet 8. februar 2015 Bare atleter og modeller i denne tråden nå, ikke f.. at jeg legger ut et bilde her fra nå av I am retired. Tull og tøys! Som Arabella sier, du har en veldig flott kropp!
Gjest Nordavind Skrevet 8. februar 2015 #9430 Skrevet 8. februar 2015 Har du latt deg forfalle? Ja:) er blitt lat og glad i burgere
Gjest anonym2233 Skrevet 8. februar 2015 #9431 Skrevet 8. februar 2015 Får sikkert pes for å skrive dette, men jeg gjør ikke dette for å fiske etter komplimenter for kroppen min. Jeg gjør det som et skritt på veien for å få et sunnere forhold til egen kropp. Jeg er alt annet enn stolt. (Og ja jeg jeg trener osv, så ikke kom med råd om at det hjelper på selvbildet)Anonymous poster hash: 4d9cf...44d All grunn til å være stolt! :-) Bare atleter og modeller i denne tråden nå, ikke f.. at jeg legger ut et bilde her fra nå av I am retired. You ain't 90 yet, so you can't retire
Timza Skrevet 8. februar 2015 #9432 Skrevet 8. februar 2015 Får sikkert pes for å skrive dette, men jeg gjør ikke dette for å fiske etter komplimenter for kroppen min. Jeg gjør det som et skritt på veien for å få et sunnere forhold til egen kropp. Jeg er alt annet enn stolt. (Og ja jeg jeg trener osv, så ikke kom med råd om at det hjelper på selvbildet)Anonymous poster hash: 4d9cf...44d Klarer ikke helt forstå med den kroppen der at noen kan ha komplekser for den? Jeg klarer ikke se noe galt i hvertfall. Hva er du isåfall ikke fornøyd med?
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #9433 Skrevet 9. februar 2015 Klarer ikke helt forstå med den kroppen der at noen kan ha komplekser for den? Jeg klarer ikke se noe galt i hvertfall. Hva er du isåfall ikke fornøyd med? Tusen takk for alle hyggelige kommentarer - det hadde jeg oppriktig ikke forventet, så det varmer virkelig. For å svare på spørsmålet ditt, Timza, så er vel problemet generelt at jeg skulle ønske jeg hadde mindre former og mer definerte muskler. Men som heltidsstudent med deltidsjobb, så strekker ikke tiden til til å bygge en slik kropp... Det skal sies at jeg har en kjæreste som er veldig glad i kroppen min og ikke vil at jeg skal få vaskebrettmage eller bli et beinrangel. Som sagt; jeg ønsker meg vel først og fremst et sunt forhold til kroppen min...Anonymous poster hash: 4d9cf...44d 1
Timza Skrevet 9. februar 2015 #9434 Skrevet 9. februar 2015 Tusen takk for alle hyggelige kommentarer - det hadde jeg oppriktig ikke forventet, så det varmer virkelig. For å svare på spørsmålet ditt, Timza, så er vel problemet generelt at jeg skulle ønske jeg hadde mindre former og mer definerte muskler. Men som heltidsstudent med deltidsjobb, så strekker ikke tiden til til å bygge en slik kropp... Det skal sies at jeg har en kjæreste som er veldig glad i kroppen min og ikke vil at jeg skal få vaskebrettmage eller bli et beinrangel. Som sagt; jeg ønsker meg vel først og fremst et sunt forhold til kroppen min...Anonymous poster hash: 4d9cf...44d Formene dine er jo det som gjør deg kvinnelig, og er jo grunnpilaren for at du er sexy. Tren fordi du ønsker en sunn kropp, men ikke gjør det fordi du har et usunt forhold til kroppen din, da vil du bare sette fokus på feil plasser konstant og aldri bli fornøyd . 1
Gjest FruKG Skrevet 9. februar 2015 #9436 Skrevet 9. februar 2015 Siden jeg vet at noen av dere liker å se meg så Klem FruKG 3
Gjest Nordavind Skrevet 9. februar 2015 #9437 Skrevet 9. februar 2015 Siden jeg vet at noen av dere liker å se meg så Klem FruKG Rett før middagen på Slottet?
Gjest FruKG Skrevet 9. februar 2015 #9438 Skrevet 9. februar 2015 Rett før middagen på Slottet? Ikke akkurat det, da ville jeg tatt på meg et belte også. LOL 1
waco Skrevet 9. februar 2015 #9439 Skrevet 9. februar 2015 Det er helt fantastisk. Haha. Hvor finner du bildene?
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #9440 Skrevet 9. februar 2015 Siden jeg vet at noen av dere liker å se meg så Klem FruKG Nydelig!! Anonymous poster hash: b0c4a...4cb
Fremhevede innlegg