Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har flere pluss på mitt bilde enn frøkenkåt. Kanskje folk liker damer mer naturlig. AB bd3c4 du har også en fin kropp.

Evt sympati

Anonymous poster hash: de853...27c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Evt sympati

Anonymous poster hash: de853...27c

Å stakkars, du er feit så du skal få en pluss.
  • Liker 3
Skrevet

Jeg har flere pluss på mitt bilde enn frøkenkåt. Kanskje folk liker damer mer naturlig. AB bd3c4 du har også en fin kropp.

Hvorfor så bitter?

Å stakkars, du er feit så du skal få en pluss.

Evt, å hun la ut bilde på tross av en noe dvass kropp, vi plusser den.

Anonymous poster hash: 95cda...9e7

Skrevet

Anonymous poster hash: 18971...862

Skrevet

Meg på nyttårsaften.

Har en 8 måned gammel baby og vekta er det samme som før jeg fikk prinsessen min :) 58kg og 170cm

2wh35w6.jpg

• Liker 9
Skrevet

Hvorfor så bitter?

Evt, å hun la ut bilde på tross av en noe dvass kropp, vi plusser den.

Slutt å kall meg bitter, du er neppe noe supermodell selv AB.

• Liker 4
Skrevet

Meg på nyttårsaften.

Har en 8 måned gammel baby og vekta er det samme som før jeg fikk prinsessen min :) 58kg og 170cm

Fantastisk kropp :)

Skrevet

Meg på nyttårsaften.

Gratulerer med tittelen milf isåfall. ^^

• Liker 1
Skrevet

Slutt å kall meg bitter, du er neppe noe supermodell selv AB.

Kanskje derfor jeg holder meg for god til å snakke dritt om andre?

Skrevet

Meg på nyttårsaften.

Hvor har du kjøpt kjolen? :)

Anonymous poster hash: 4b0cf...265

Skrevet

Meg på nyttårsaften.

2wh35w6.jpg

Sexy milf;)

Anonymous poster hash: a3eb3...ed4

Skrevet

Meg på nyttårsaften.

All grunn til å være fornøyd med deg selv, du ser fantastisk ut! :)

Elsker kjolen din!

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for komplimenter, er stor fornøyd selv! Trodde vekta skulle ligge mellom 60-65 etter fødsel ( gikk opp 17 kg) men sånn var det ikke gitt :) verken trener eller passer på kostholddt mitt. Spiser sjokolade og masse potetgull. Hemmeligheten er å spise litt og litt :)

Kjolen ble kjøpt hos Gina tricot i 2011 ig da kostet den 600kr men jeg kjøpte på 70% Rabbat da glidlåsen var ødelagt. Betalte 20kr for å sette opp ny glidelÅs. Så kjolen kom på 200kr haha :)

• Liker 3
Skrevet

Tusen takk for komplimenter, er stor fornøyd selv! Trodde vekta skulle ligge mellom 60-65 etter fødsel ( gikk opp 17 kg) men sånn var det ikke gitt :)verken trener eller passer på kostholddt mitt. Spiser sjokolade og masse potetgull. Hemmeligheten er å spise litt og litt :)

Da passer du jo på kostholdet ditt da?!

Anonymous poster hash: 3ca05...e8a

Skrevet

Da passer du jo på kostholdet ditt da?!

Anonymous poster hash: 3ca05...e8a [/quote

Hei :)

Spiser ikke hele 200g sjoko plate eller 300g potetgull! Men litt og litt. For eks nå er jeg på mammspermisjon, noe som inærværet at jeg er mye hjemme med babyen min og hun sover Stortsett rundt 22:00 til 03:00 på morningen også amme henne til hun sovner igjen til kl 9 på Morgen. Jeg koser meg med sjokolade, ( 30 gram) potetgull ( 100 gram) eller en sjokoladefundant :D naam! Bare spise litt og litt og ikke mye på engang.. :)

Gjest anonym2233
Skrevet

Meg på nyttårsaften.

Fin form ! 😊

Skrevet

Pen :)

Tusen takk :)

Morra trynet eller ei, pen er du! ;)

Stilig tights, hvordan er den i str (litt out of topic)? :D vurdert den noen ganger selv nå!

Svar til slettet innhold fjernet.

Tekola, mod.

tusen takk :) Tightsen er normal i str vil jeg si.

Frekk bikini og nydelig kropp =)

Nydelig frøken, ikke noe å utsette ihvertfall!

Morratryne er jo alltid bonus =)

Spreke brukere her inne og trodde ikke det var så dristige bilder her inne :P

Tja, morratrynet mitt ser somregel ikke ut , haha.. men er nå sånn jeg ser ut så er ikke så mye å gjøre med annet enn å dytte på sminke de dagene det blir for ille :P

Du har den best rumpe formen i norge etter min mening :wow: Og jeg syns du ser ganske vakker ut til og med uten sminke :)

Tusen takk skal du ha, det var jo litt av et kompliment :)

Skrevet

Får sikkert pes for å skrive dette, men jeg gjør ikke dette for å fiske etter komplimenter for kroppen min. Jeg gjør det som et skritt på veien for å få et sunnere forhold til egen kropp. Jeg er alt annet enn stolt. (Og ja jeg jeg trener osv, så ikke kom med råd om at det hjelper på selvbildet)

Anonymous poster hash: 4d9cf...44d

post-58958-0-47706500-1423423770_thumb.j

• Liker 9
Gjest Nordavind
Skrevet

Bare atleter og modeller i denne tråden nå, ikke f.. at jeg legger ut et bilde her fra nå av ;) I am retired.

Skrevet

Får sikkert pes for å skrive dette, men jeg gjør ikke dette for å fiske etter komplimenter for kroppen min. Jeg gjør det som et skritt på veien for å få et sunnere forhold til egen kropp. Jeg er alt annet enn stolt. (Og ja jeg jeg trener osv, så ikke kom med råd om at det hjelper på selvbildet)

Anonymous poster hash: 4d9cf...44d

Flott kropp! :)

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...