Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Gjest Eurodice
Skrevet

Måtte bare si det altså, følte det hadde blitt feil og ikke gitt henne et kompliment for det, man jobber jo hardt for å få en spreke og fin rumpe, både menn og damer så da setter vell folk pris på skryt og tilbakemelding? :)

Off topic. For oss som ikke kan skilte med så smekre kropper, finnes det en tråd for å vise en kroppsdel man er fornøyd med ;).

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off topic. For oss som ikke kan skilte med så smekre kropper, finnes det en tråd for å vise en kroppsdel man er fornøyd med ;).

Nå er jeg litt usikker på hva du mente, mener du at det finnes en tråd for folk som ikke er fornøyd med en kroppsdel?

Skrevet

Nice, men hvorfor 5 ganger? Hva med cola, pizza og sjokolade en av de dagene?

Anonymous poster hash: 46dc7...bb7

Det ødelegger mye av effekten... Når jeg prøver å bli kvitt celulitter vil raske karbohydrater gjøre det mye vanskeligere. Ellers trener jeg 5 ganger fordi.. ja, hvorfor ikke? :)

Anonymous poster hash: e4887...b5b

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Nå er jeg litt usikker på hva du mente, mener du at det finnes en tråd for folk som ikke er fornøyd med en kroppsdel?

Nei, jeg skriver jo at det er en tråd (kanskje flere) for å vise en kroppsdel og ikke hele kroppen :).

Skrevet

Nei, jeg skriver jo at det er en tråd (kanskje flere) for å vise en kroppsdel og ikke hele kroppen :).

Ah, skjønner :)

Skrevet

Nice pic Liz.

Tusen takk :)

Kult bilde, Lizliz! :)

takker og bukker :)

Det er den beste rumpa jeg har sett på lenge :wow: Måtte bare si det :)

For en fantastisk nydelig kropp :)

Oj, tusen takk skal du ha :) Den blir nå trent litt ;)

Skrevet

Nei. Og seriøst så er det vel ingen her som hadde tatt en slik kommentar som annet enn ironi.

Så kjedelig!

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett og kommentarer til moderering. Dette tas på pm til moderator eller ris&ros.

Daenerys, mod.

Skrevet

*ler* det vet du jo. Du har jo postet her ;)FLASH EN KROPPSDEL

Gjest Eurodice
Skrevet

*ler* det vet du jo. Du har jo postet her ;)FLASH EN KROPPSDEL

For alt du vet har jeg kanskje en drømmekropp som bare spesielt utvalgte får se alt av ;).

Skrevet

Jeg var å spilte billijard i dag med min mann. Her er et bilde. Jeg fikk utrolig mange komplimenter.

• Liker 1
Skrevet

Jeg var å spilte billijard i dag med min mann. Her er et bilde. Jeg fikk utrolig mange komplimenter.

Du er en flott kvinne. Uten tvil. Jeg bare lurer på, ikke frekt ment: men er det ikke ubehagelig å ha klærne gnissende inn i skrittet til en hver tid?

Anonymous poster hash: 2a45a...69d

• Liker 2
Skrevet

Du er en flott kvinne. Uten tvil. Jeg bare lurer på, ikke frekt ment: men er det ikke ubehagelig å ha klærne gnissende inn i skrittet til en hver tid?

Anonymous poster hash: 2a45a...69d

Tusen takk :laugh: Nei jeg synes ikke det er ubehagelig, jeg liker det faktisk veldig godt.

• Liker 1
Gjest Godjente
Skrevet

Tusen takk :laugh: Nei jeg synes ikke det er ubehagelig, jeg liker det faktisk veldig godt.

Fikk ikke sett bildet, men du er kul. Jeg digger deg. Ikke bry deg om negative kommentarer :)

• Liker 1
Skrevet

attachicon.gif

Jeg tviler ikke. :danse: Fikk ikke sett bildet.

Skrevet

attachicon.giffrukgbil.jpg

Kan du legge ut bildet på nytt? Det er dagens høydepunkt å få se bildene av deg :sjenert::fnise:

Anonymous poster hash: b0c4a...4cb

• Liker 2
Skrevet

Kan du legge ut bildet på nytt? Det er dagens høydepunkt å få se bildene av deg :sjenert::fnise:

Anonymous poster hash: b0c4a...4cb

Ja, legg ut igjen. Blir nysgjerrig :fnise:

Anonymous poster hash: 95cda...9e7

Skrevet

På tide med noen bidrag!!

Anonymous poster hash: 4b0cf...265
Skrevet

Ja få se fruKG, ikke sett deg enda så legg ut ett!! :D

Anonymous poster hash: 9ed79...44c

Gjest Eurodice
Skrevet

Ja få se fruKG, ikke sett deg enda så legg ut ett!! :D

Anonymous poster hash: 9ed79...44c

Se kommentar fra moderator i tråden "Flash en kroppsdel", nesten på slutten.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...