Gjest Winza Skrevet 24. januar 2015 #9301 Skrevet 24. januar 2015 haha, det var uforventet. Takk skal du ha! <3 Hehe burde ikke være uforventet, jeg syns du har en ganske fin og slank figur
Yzma Skrevet 24. januar 2015 #9302 Skrevet 24. januar 2015 Synes du ser flott ut. Tren litt korsrygg så får du mer svai = instant mer sprettrumpe og flatere mageAnonymous poster hash: 0fc45...ce9 Takk Moderator fjerner sikkert bildet, de er greie på det! Har du noen eksempler på øvelser som trener korsryggen?
Lizliz Skrevet 24. januar 2015 #9303 Skrevet 24. januar 2015 Takk Moderator fjerner sikkert bildet, de er greie på det! Har du noen eksempler på øvelser som trener korsryggen? Du får ikke mer svai av å trene korsrygg. Du får en sterkere kjerne. Du har ikke lyst på en mer svai rygg tro meg. Tren rumpe for å få mer rumpe 6
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #9304 Skrevet 24. januar 2015 Du får ikke mer svai av å trene korsrygg. Du får en sterkere kjerne. Du har ikke lyst på en mer svai rygg tro meg. Tren rumpe for å få mer rumpe Deg om det. Jeg får mer svai av å trene korsrygg (i tillegg til sterk kjerne). Da ser rumpa mi mer spretten ut og magen flatere. Spørs vel på utgangspunktet. Venninna mi har det helt motsatt. Anonymous poster hash: 0fc45...ce9 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #9305 Skrevet 24. januar 2015 Deg om det. Jeg får mer svai av å trene korsrygg (i tillegg til sterk kjerne). Da ser rumpa mi mer spretten ut og magen flatere. Spørs vel på utgangspunktet. Venninna mi har det helt motsatt.Anonymous poster hash: 0fc45...ce9 Men svai er vel ikke så veldig bra for ryggen, er det? Anonymous poster hash: 70cd3...b37 4
Lizliz Skrevet 24. januar 2015 #9306 Skrevet 24. januar 2015 Deg om det. Jeg får mer svai av å trene korsrygg (i tillegg til sterk kjerne). Da ser rumpa mi mer spretten ut og magen flatere. Spørs vel på utgangspunktet. Venninna mi har det helt motsatt. Anonymous poster hash: 0fc45...ce9 Hvor ligger logikken i at skjelettet ditt forandrer seg ved å trene muskler? Svai rygg er noe du er født med, kan og bli mer framtredende med stor gluteus, som trekker på korsryggen ( men dette gjør bare at man må trene mer kjerne for å ikke få korsryggsplager igjen) Rareste tipset jeg har hørt noen gang for å få mer spretten rumpe. Vil du ha spretten rumpe, tren rumpe.. 6
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #9307 Skrevet 24. januar 2015 Å herregud! Kan ikke dere slutte å lage en stor diskusjon hver jævla gang noen poster et bilde? Tråden må jo bli ryddet flere ganger i uken fordi dere bruker tråden som en chatte tråd............... Anonymous poster hash: 66045...3f0 12
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #9308 Skrevet 24. januar 2015 Hvor ligger logikken i at skjelettet ditt forandrer seg ved å trene muskler? Svai rygg er noe du er født med, kan og bli mer framtredende med stor gluteus, som trekker på korsryggen ( men dette gjør bare at man må trene mer kjerne for å ikke få korsryggsplager igjen) Rareste tipset jeg har hørt noen gang for å få mer spretten rumpe. Vil du ha spretten rumpe, tren rumpe.. Jeg vet ikke. Ble anbefalt det av en kroppsformer (det var faktisk tittelen hans) som hadde jobbet med det i 20 år. Man får en rakere holdning og jeg har tydelig mer sving i ryggen. Istedenfor at det går rett ned fra rygg til rumpe. Har mye mindre ryggproblemer osv også. Jeg er ingen kroppsbygger, jeg sa bare det tipset jeg har fått som har funket for meg. Men skal stoppe diskusjonen her Anonymous poster hash: 0fc45...ce9
Lizliz Skrevet 24. januar 2015 #9309 Skrevet 24. januar 2015 Jeg vet ikke. Ble anbefalt det av en kroppsformer (det var faktisk tittelen hans) som hadde jobbet med det i 20 år. Man får en rakere holdning og jeg har tydelig mer sving i ryggen. Istedenfor at det går rett ned fra rygg til rumpe. Har mye mindre ryggproblemer osv også. Jeg er ingen kroppsbygger, jeg sa bare det tipset jeg har fått som har funket for meg. Men skal stoppe diskusjonen her Anonymous poster hash: 0fc45...ce9 Tror kanskje du har missforstått hva han har forsøkt å fortelle deg da ( med mindre du gikk med konstant rund rygg og trengte å trene ryggen din til å bli rett ) At rumpa vil se finere ut med god holdning er jeg helt enig i Men at man skal trene korsryggen for å få fin rumpe er kanskje ikke det beste rådet jeg ville kommet med. Trene korsrygg for rak og fin og sterk holdning så absolutt, men for å forandre på rumpa må man faktisk trene rumpa. Nå skal jeg ikke avspore tråden mer, jeg bare klarer ikke sitte å se på at folk får råd som ikke henger på greip i det heletatt. Så.. On topic igjen min kropp 8
Gjest Eurodice Skrevet 24. januar 2015 #9310 Skrevet 24. januar 2015 Tror kanskje du har missforstått hva han har forsøkt å fortelle deg da ( med mindre du gikk med konstant rund rygg og trengte å trene ryggen din til å bli rett ) At rumpa vil se finere ut med god holdning er jeg helt enig i Men at man skal trene korsryggen for å få fin rumpe er kanskje ikke det beste rådet jeg ville kommet med. Trene korsrygg for rak og fin og sterk holdning så absolutt, men for å forandre på rumpa må man faktisk trene rumpa. Nå skal jeg ikke avspore tråden mer, jeg bare klarer ikke sitte å se på at folk får råd som ikke henger på greip i det heletatt. Så.. On topic igjen min kropp IMG_6054.JPG Oi, du er myk . Er du profesjonell i faget? Da mener jeg for eksempel som turner, danser osv.
Lizliz Skrevet 24. januar 2015 #9311 Skrevet 24. januar 2015 Oi, du er myk . Er du profesjonell i faget? Da mener jeg for eksempel som turner, danser osv. Ikke proff nei danset da jeg var liten, så myk har jeg vel vært så lenge jeg kan huske men mobiliteten min nå kommer mer fra mye tøying i forbindelse med vektløfting, må ha mye mobilitet for å drive med sporten min
Gjest anonym2233 Skrevet 24. januar 2015 #9312 Skrevet 24. januar 2015 Så.. On topic igjen min kropp Nice! Sprek og myk du var, og selvfølgelig booty :D
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #9313 Skrevet 24. januar 2015 Tør ikke annet enn å være anonym her Litt dristig. Fortsatt noe celulitter på stumpen, men jobber med saken. Trener 5 ganger i uka Anonymous poster hash: e4887...b5b 8
Lizliz Skrevet 24. januar 2015 #9314 Skrevet 24. januar 2015 Nice! Sprek og myk du var, og selvfølgelig booty :D Tusen takk
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #9315 Skrevet 24. januar 2015 Tør ikke annet enn å være anonym her Litt dristig. Fortsatt noe celulitter på stumpen, men jobber med saken. Trener 5 ganger i uka Anonymous poster hash: e4887...b5b Nice, men hvorfor 5 ganger? Hva med cola, pizza og sjokolade en av de dagene? Anonymous poster hash: 46dc7...bb7
Silfen Skrevet 24. januar 2015 #9316 Skrevet 24. januar 2015 (endret) Nice pic Liz. Endret 24. januar 2015 av Silfen 1
Gjest Winza Skrevet 24. januar 2015 #9318 Skrevet 24. januar 2015 Tror kanskje du har missforstått hva han har forsøkt å fortelle deg da ( med mindre du gikk med konstant rund rygg og trengte å trene ryggen din til å bli rett ) At rumpa vil se finere ut med god holdning er jeg helt enig i Men at man skal trene korsryggen for å få fin rumpe er kanskje ikke det beste rådet jeg ville kommet med. Trene korsrygg for rak og fin og sterk holdning så absolutt, men for å forandre på rumpa må man faktisk trene rumpa. Nå skal jeg ikke avspore tråden mer, jeg bare klarer ikke sitte å se på at folk får råd som ikke henger på greip i det heletatt. Så.. On topic igjen min kropp Det er den beste rumpa jeg har sett på lenge Måtte bare si det Tør ikke annet enn å være anonym her Litt dristig. Fortsatt noe celulitter på stumpen, men jobber med saken. Trener 5 ganger i uka Anonymous poster hash: e4887...b5b For en fantastisk nydelig kropp 1
Synapomorphy Skrevet 24. januar 2015 #9319 Skrevet 24. januar 2015 (endret) Det er den beste rumpa jeg har sett på lenge Måtte bare si det For en fantastisk nydelig kropp Haha, skikkelig yolo ass. * Veldig fin kropp, ja. Endret 24. januar 2015 av Synapomorphy
Gjest Winza Skrevet 24. januar 2015 #9320 Skrevet 24. januar 2015 (endret) Haha, skikkelig yolo ass. * Veldig fin kropp, ja. Måtte bare si det altså, følte det hadde blitt feil og ikke gitt henne et kompliment for det, man jobber jo hardt for å få en spreke og fin rumpe, både menn og damer så da setter vell folk pris på skryt og tilbakemelding? Endret 24. januar 2015 av Big Jim Rennie
Fremhevede innlegg