Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Skrevet

haha, det var uforventet. Takk skal du ha! <3

Hehe burde ikke være uforventet, jeg syns du har en ganske fin og slank figur :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du ser flott ut. Tren litt korsrygg så får du mer svai = instant mer sprettrumpe og flatere mage

Anonymous poster hash: 0fc45...ce9

Takk :fnise: Moderator fjerner sikkert bildet, de er greie på det!

Har du noen eksempler på øvelser som trener korsryggen? :)

Skrevet

Takk :fnise: Moderator fjerner sikkert bildet, de er greie på det!

Har du noen eksempler på øvelser som trener korsryggen? :)

Du får ikke mer svai av å trene korsrygg. Du får en sterkere kjerne. Du har ikke lyst på en mer svai rygg tro meg. Tren rumpe for å få mer rumpe :)

• Liker 6
Skrevet

Du får ikke mer svai av å trene korsrygg. Du får en sterkere kjerne. Du har ikke lyst på en mer svai rygg tro meg. Tren rumpe for å få mer rumpe :)

Deg om det. Jeg får mer svai av å trene korsrygg (i tillegg til sterk kjerne). Da ser rumpa mi mer spretten ut og magen flatere. Spørs vel på utgangspunktet. Venninna mi har det helt motsatt.

• Liker 1
Skrevet

Deg om det. Jeg får mer svai av å trene korsrygg (i tillegg til sterk kjerne). Da ser rumpa mi mer spretten ut og magen flatere. Spørs vel på utgangspunktet. Venninna mi har det helt motsatt.

Men svai er vel ikke så veldig bra for ryggen, er det?

Anonymous poster hash: 70cd3...b37

• Liker 4
Skrevet

Hvor ligger logikken i at skjelettet ditt forandrer seg ved å trene muskler? Svai rygg er noe du er født med, kan og bli mer framtredende med stor gluteus, som trekker på korsryggen ( men dette gjør bare at man må trene mer kjerne for å ikke få korsryggsplager igjen)

Rareste tipset jeg har hørt noen gang for å få mer spretten rumpe. Vil du ha spretten rumpe, tren rumpe..

• Liker 6
Skrevet

Å herregud! Kan ikke dere slutte å lage en stor diskusjon hver jævla gang noen poster et bilde? Tråden må jo bli ryddet flere ganger i uken fordi dere bruker tråden som en chatte tråd...............

Anonymous poster hash: 66045...3f0
  • Liker 12
Skrevet

Hvor ligger logikken i at skjelettet ditt forandrer seg ved å trene muskler? Svai rygg er noe du er født med, kan og bli mer framtredende med stor gluteus, som trekker på korsryggen ( men dette gjør bare at man må trene mer kjerne for å ikke få korsryggsplager igjen)

Rareste tipset jeg har hørt noen gang for å få mer spretten rumpe. Vil du ha spretten rumpe, tren rumpe..

Jeg vet ikke. Ble anbefalt det av en kroppsformer (det var faktisk tittelen hans) som hadde jobbet med det i 20 år. Man får en rakere holdning og jeg har tydelig mer sving i ryggen. Istedenfor at det går rett ned fra rygg til rumpe. Har mye mindre ryggproblemer osv også. Jeg er ingen kroppsbygger, jeg sa bare det tipset jeg har fått som har funket for meg. Men skal stoppe diskusjonen her :)

Skrevet

Jeg vet ikke. Ble anbefalt det av en kroppsformer (det var faktisk tittelen hans) som hadde jobbet med det i 20 år. Man får en rakere holdning og jeg har tydelig mer sving i ryggen. Istedenfor at det går rett ned fra rygg til rumpe. Har mye mindre ryggproblemer osv også. Jeg er ingen kroppsbygger, jeg sa bare det tipset jeg har fått som har funket for meg. Men skal stoppe diskusjonen her :)

Tror kanskje du har missforstått hva han har forsøkt å fortelle deg da ( med mindre du gikk med konstant rund rygg og trengte å trene ryggen din til å bli rett ) At rumpa vil se finere ut med god holdning er jeg helt enig i :) Men at man skal trene korsryggen for å få fin rumpe er kanskje ikke det beste rådet jeg ville kommet med. Trene korsrygg for rak og fin og sterk holdning så absolutt, men for å forandre på rumpa må man faktisk trene rumpa.

Nå skal jeg ikke avspore tråden mer, jeg bare klarer ikke sitte å se på at folk får råd som ikke henger på greip i det heletatt.

Så.. On topic igjen

min kropp :)

• Liker 8
Gjest Eurodice
Skrevet

Tror kanskje du har missforstått hva han har forsøkt å fortelle deg da ( med mindre du gikk med konstant rund rygg og trengte å trene ryggen din til å bli rett ) At rumpa vil se finere ut med god holdning er jeg helt enig i :) Men at man skal trene korsryggen for å få fin rumpe er kanskje ikke det beste rådet jeg ville kommet med. Trene korsrygg for rak og fin og sterk holdning så absolutt, men for å forandre på rumpa må man faktisk trene rumpa.

Nå skal jeg ikke avspore tråden mer, jeg bare klarer ikke sitte å se på at folk får råd som ikke henger på greip i det heletatt.

Så.. On topic igjen

attachicon.gifIMG_6054.JPG

Oi, du er myk :). Er du profesjonell i faget? Da mener jeg for eksempel som turner, danser osv.

Skrevet

Oi, du er myk :). Er du profesjonell i faget? Da mener jeg for eksempel som turner, danser osv.

Ikke proff nei :) danset da jeg var liten, så myk har jeg vel vært så lenge jeg kan huske :) men mobiliteten min nå kommer mer fra mye tøying i forbindelse med vektløfting, må ha mye mobilitet for å drive med sporten min :)

Gjest anonym2233
Skrevet

Så.. On topic igjen

Nice! Sprek og myk du var, og selvfølgelig booty :D

Skrevet

Tør ikke annet enn å være anonym her :fnise: Litt dristig.

j0eag4.jpg

jkvpmp.jpg

348pt0j.jpg

Fortsatt noe celulitter på stumpen, men jobber med saken. Trener 5 ganger i uka :)

Anonymous poster hash: e4887...b5b
  • Liker 8
Skrevet

Nice! Sprek og myk du var, og selvfølgelig booty :D

Tusen takk :)

Skrevet

j0eag4.jpg

jkvpmp.jpg

348pt0j.jpg

Fortsatt noe celulitter på stumpen, men jobber med saken. Trener 5 ganger i uka :)

Nice, men hvorfor 5 ganger? Hva med cola, pizza og sjokolade en av de dagene?

Anonymous poster hash: 46dc7...bb7

Skrevet (endret)

Nice pic Liz.

Endret av Silfen
  • Liker 1
Skrevet

Så.. On topic igjen

Det er den beste rumpa jeg har sett på lenge :wow: Måtte bare si det :)

For en fantastisk nydelig kropp :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er den beste rumpa jeg har sett på lenge :wow: Måtte bare si det :)

For en fantastisk nydelig kropp :)

Haha, skikkelig yolo ass. ;)

* Veldig fin kropp, ja.

Endret av Synapomorphy
Skrevet (endret)

Haha, skikkelig yolo ass. ;)

* Veldig fin kropp, ja.

Måtte bare si det altså, følte det hadde blitt feil og ikke gitt henne et kompliment for det, man jobber jo hardt for å få en spreke og fin rumpe, både menn og damer så da setter vell folk pris på skryt og tilbakemelding? :)

Endret av Big Jim Rennie
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...