Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En liten sammenligning av kroppen min før og etter vektnedgang! Flaut hvor stor jeg var :(

*snipp snapp bilde borte*

Kan du pleeeeeeeease legge ut en gang til? Driver og går ned i vekt og trenger motivasjon :laugh:

Anonymous poster hash: 7be18...cb0

Skrevet

Kan du pleeeeeeeease legge ut en gang til? Driver og går ned i vekt og trenger motivasjon :laugh:

Anonymous poster hash: 7be18...cb0

Fikk noen ubehagelige kommentarer på PM så legger desverre ikke ut bilde igjen, beklager :)

• Liker 1
Gjest anonym2233
Skrevet

Fikk noen ubehagelige kommentarer på PM så legger desverre ikke ut bilde igjen, beklager :)

Knows the feeling...

Skrevet

Så leit å høre.. kjedelig med sånne opplevelser :(

:hug:

• Liker 2
Skrevet

LOL jeg forstår oppmerksomheten, og det gjør meg ikke noe om folk tenker på meg som et sexobjekt eller noe annet.

`Kan jeg få se det bildet det er så mye snakk om? Rekker aldri å se det!

Skrevet

Serr? Nå ble jeg lei meg, jeg så ikke bilde engang. Men at "folk" skal være så ufine forstår jeg ikke.

Tror ikke folk forstår hvor mye dette sårer egentlig... :(

Men du har jo også fått utrolig mange koselige meldinger også da ;) Det er jo bra.

Men det du burde gjøre om folk er slemme på pm.. Skriv navnet på dem på Åpen chat og si, kan "du" slutte å plage meg på pm. Da vil du fort bli slutt.

Eller gjøre det rette, rapportere det til Moderatorene

• Liker 2
Gjest brutal_mann
Skrevet

Serr? Nå ble jeg lei meg, jeg så ikke bilde engang. Men at "folk" skal være så ufine forstår jeg ikke.

Tror ikke folk forstår hvor mye dette sårer egentlig... :(

Men du har jo også fått utrolig mange koselige meldinger også da ;) Det er jo bra.

Men det du burde gjøre om folk er slemme på pm.. Skriv navnet på dem på Åpen chat og si, kan "du" slutte å plage meg på pm. Da vil du fort bli slutt.

Eller gjøre det rette, rapportere det til Moderatorene

Det må du virkelig være, for det der var imponerende innsats! Og et resultat som behager øynene :cool:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det må du virkelig være, for det der var imponerende innsats! Og et resultat som behager øynene :cool:

Godt du fikk det med deg da ;) men jeg har noe vakkert å se på jeg :) Så det går bra :fnise:

Innlegget er ryddet for ab-hets. Daenerys, mod.

Endret av Daenerys
  • Liker 3
Gjest Citronella
Skrevet

Jeg håper du hever deg over disse PM'ene! Jeg har ikke sett deg, men mitt inntrykk av deg er at du er en positiv og veldig hyggelig bruker her inne. :blomst:

Skrevet

Takk alle :) jeg hever meg over disse tullingene, men når man har vært veldig stor er det endel ting som alikevel stikker ganske dypt. For jeg hadde det jo ikke bra med megselv, og det har vært et år med mye berg og dagbaner! Men det er jo disse tullingene som burde skamme seg, ikke jeg :)

• Liker 4
Gjest anonym2233
Skrevet

Takk alle :) jeg hever meg over disse tullingene, men når man har vært veldig stor er det endel ting som alikevel stikker ganske dypt. For jeg hadde det jo ikke bra med megselv, og det har vært et år med mye berg og dagbaner! Men det er jo disse tullingene som burde skamme seg, ikke jeg :)

Aldri la noen tråkke på deg :blomst:

Skrevet

BUMP

Anonymous poster hash: 4b0cf...265
Skrevet (endret)

SÅ FLAT RUMP! Men det gjør ikke noe, jeg har begynt å trene så håper på litt mer røv og litt mindre mage. Menmen, it is what it is ^^

Endret av Gwynevere
  • Liker 3
Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for oppfordring til regelbrudd, persondebatt, avsporinger og spekulasjoner.

Daenerys, mod.

Skrevet

For en fantastisk kropp :)

haha, det var uforventet. Takk skal du ha! <3

Skrevet (endret)

SÅ FLAT RUMP! Men det gjør ikke noe, jeg har begynt å trene så håper på litt mer røv og litt mindre mage. Menmen, it is what it is ^^

Synes du ser flott ut. Tren litt korsrygg så får du mer svai = instant mer sprettrumpe og flatere mage

Anonymous poster hash: 0fc45...ce9

Endret av Tekola
Skrevet

Æææ. Var ikke meningen å få med bilde. Kan en mod ta det vekk?

Anonymous poster hash: 0fc45...ce9

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...