Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Innlegg ryddet for svar til avsporing. Daenerys, mod.

Her kommer et bildet med 6-7sider siden sist :bond:

For en lekker kropp :)

Nå skal jeg gjøre noe litt ubehagelig. Jeg skal dele før og etter bilder.. min kropp før og etter 1 år med trening og nytt kosthold :) ( etter bildet er 2 år gammelt )

dette blir nok ikke liggende spesielt lenge.

Dette syns jeg var modig gjort, for en fantastisk forvandling :)

Endret av Daenerys
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er flott Ery!

Takk. Folk sier jeg kler meg pent å. Når jeg ikke går i hettegenser. Du er fin du å :klemmer:
  • Liker 2
Gjest Lykkeliky
Skrevet (endret)

Innlegget er ryddet for svar til avsporinger. Daenerys, mod.

Fru kg: Du bare MÅ legge ut det bolde en gang til, please! Jeg dør av nysgjerrighet!

Endret av Daenerys
Skrevet (endret)

Ok, here we go.

db9a0da038045800167921ff7b7983e3.png

Endret av Charmander
  • Liker 7
Skrevet (endret)

Innlegget er ryddet for svar til avsporinger. Daenerys, mod.

Fru kg: Du bare MÅ legge ut det bolde en gang til, please! Jeg dør av nysgjerrighet!

Ok. Her er det

Endret av Daenerys
  • Liker 2
Skrevet

Ok. Her er det

frukgut.jpg

Jeg synes ikke dette er så ille som mange her skulle ha det til? Jeg ser mange som går sånn på byen. For et par år siden var gjennomsiktige blondebluser som dette kjempepopulært. Ble brukt både til hotpants og miniskjørt. Skjønner ikke hvorfor det skal være så "billig" å gå med nå, når så og si alle jenter på byen gikk med det samme for et par år siden. Det er ikke min stil, men jeg ser ingenting galt i å gå sånn heller..

Skrevet (endret)

Her kommer et bildet med 6-7sider siden sist :bond:

Oh my! Den lokale kiwi dama. Sier ikke mer.

Hvor i alle dager har det blitt av hun blonde søte svensken som alltid smilte?

Jeg gremmes fortsatt til denne dagen at jeg aldri grodde et par og spurte hun om å gå ut..

Endret av Charmander
Gjest Lykkeliky
Skrevet

Ok. Her er det

frukgut.jpg

Wow! Skjønner jo debatten om deg nå ;-)

Du er jo voksen nok til å forstå hva slags oppmerksomhet du får og hvorfor du får det, så det er jo helt greit. Er verre når yngre, som kanskje ikke forstår hvilke signaler de sender ut kler seg slik. De kan gå på en smell eller ti.

• Liker 1
Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og avsporinger.

Daenerys, mod.

Skrevet

Wow! Skjønner jo debatten om deg nå ;-)

Du er jo voksen nok til å forstå hva slags oppmerksomhet du får og hvorfor du får det, så det er jo helt greit. Er verre når yngre, som kanskje ikke forstår hvilke signaler de sender ut kler seg slik. De kan gå på en smell eller ti.

LOL jeg forstår oppmerksomheten, og det gjør meg ikke noe om folk tenker på meg som et sexobjekt eller noe annet.

Skrevet

Jeg leste innlegget som et humoristisk innslag i en tråd som virker ganske betent nå :).

Jeg trodde faktisk det sto kropp i innlegget hennes

Anonymous poster hash: 66045...3f0

Skrevet

Jeg synes det er bra at dere lurer på hvorfor jeg er som jeg er, men det er altså litt vanskelig å forklare helt siden jeg ikke helt forstår problemet. Jeg synes ikke tråden har vært betent nå i det hele tatt egentlig. Det er i hvertfall bra at jeg ikke har posta bilder hvor jeg var mer "billig" enn på disse LOL

Skrevet

Slutt å gnål om det nå.

Anonymous poster hash: 9f357...ba5

• Liker 2
Gjest Godjente
Skrevet

Fikk ikke sett :(

Ikke jeg heller :(

Jeg synes det er bra at dere lurer på hvorfor jeg er som jeg er, men det er altså litt vanskelig å forklare helt siden jeg ikke helt forstår problemet. Jeg synes ikke tråden har vært betent nå i det hele tatt egentlig. Det er i hvertfall bra at jeg ikke har posta bilder hvor jeg var mer "billig" enn på disse LOL

Bare vær som du er og hev deg over drittsnakket. Du er vakker :) Ikke la noen andre få deg til å tro noe annet :) Kle deg som du vil du :)

Gjest anonym2233
Skrevet

Ok da

Flott du er :) :)

tusen takk :D 25 kg :)

Nå gikk jeg glipp av noe virkelig...

Du fortjener virkelig all ros og skryt å få, når du har jobbet du har jobbet så hardt :blomst:

Oh my! Den lokale kiwi dama. Sier ikke mer.

Hvor i alle dager har det blitt av hun blonde søte svensken som alltid smilte?

Godt du ikke sa mer! ;) Nå syns jeg du skal sende en PM og fortelle/vise meg hvem du er :o

Hun lille søte sa opp og flyttet tilbake hjem. Hun er svært savnet, vi to jobbet alltid sammen best.

Ps: syns jeg smiler masse selv :o

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...