AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #9201 Skrevet 16. januar 2015 Litt pinlig å legge ut bilde bland alle de vakkre menneskene som poster her inne, men siden jeg er her å kikke får jeg være med å bidra jeg også! Slik ser jeg ut etter ett vekt tap på 40 kg i 2014, jeg håper jeg klarer å miste de siste 20 kiloene iløpet av 2015 og at huden strammer seg opp og magerutene kanskje kommer frem All grunn til å være stolt, og kroppen din ser flott ut slik den er nå også uten tvil Lykke til videre Anonymous poster hash: 76bf1...36f
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #9202 Skrevet 16. januar 2015 Litt pinlig å legge ut bilde bland alle de vakkre menneskene som poster her inne, men siden jeg er her å kikke får jeg være med å bidra jeg også! Slik ser jeg ut etter ett vekt tap på 40 kg i 2014, jeg håper jeg klarer å miste de siste 20 kiloene iløpet av 2015 og at huden strammer seg opp og magerutene kanskje kommer frem Du kan jeg bare spør, har du tatt slankeoperasjon? Unnskyld så mye om jeg er frekk, men jeg vurderer det veldig selv nemlig.. og siden du skriver 40 kg på et år.. Uansett så ser du jo helt fantastisk ut, hvor er all den løse huden liksom? Jeg håper også på en total på 60 kg. Men etter 40 kg vil jeg se helt grei ut. Anonymous poster hash: e22a6...275
Fionnuala Skrevet 16. januar 2015 #9203 Skrevet 16. januar 2015 Litt pinlig å legge ut bilde bland alle de vakkre menneskene som poster her inne, men siden jeg er her å kikke får jeg være med å bidra jeg også! Slik ser jeg ut etter ett vekt tap på 40 kg i 2014, jeg håper jeg klarer å miste de siste 20 kiloene iløpet av 2015 og at huden strammer seg opp og magerutene kanskje kommer frem IMG_0723.jpg Kjempefin kropp, du har vært utrolig flink! Nydelig figur. Skjønner ikke hvor du skal ta de neste 20 kiloene fra
goldenchanel Skrevet 16. januar 2015 #9204 Skrevet 16. januar 2015 Du kan jeg bare spør, har du tatt slankeoperasjon? Unnskyld så mye om jeg er frekk, men jeg vurderer det veldig selv nemlig.. og siden du skriver 40 kg på et år.. Uansett så ser du jo helt fantastisk ut, hvor er all den løse huden liksom? Jeg håper også på en total på 60 kg. Men etter 40 kg vil jeg se helt grei ut. Anonymous poster hash: e22a6...275 Veldig mye trening og strengt kosthold ligger bak jeg har fått mye hjelp av PT og lagt mye penger i treningen (betaler 1500 kr i måneden der jeg er medlem!) Du får til det du vil om du ønsker det nok, og får den veiledningen du trenger for å få med hodet på reisen. 1
Gjest anonym2233 Skrevet 16. januar 2015 #9205 Skrevet 16. januar 2015 Veldig mye trening og strengt kosthold ligger bak jeg har fått mye hjelp av PT og lagt mye penger i treningen (betaler 1500 kr i måneden der jeg er medlem!) Du får til det du vil om du ønsker det nok, og får den veiledningen du trenger for å få med hodet på reisen. Nå føler jeg har gått glipp av et vakkert kvinne menneske 😊 Stolt skal du være og lykke til på veien videre Du må gjerne gi meg noen kilo
Gjest Winza Skrevet 17. januar 2015 #9206 Skrevet 17. januar 2015 Klar for trening tidligere i dag. En super lekker kropp Jeg tenkte egentlig ikke at jeg skulle poste flere bilder av meg selv her, men siden jeg alltid fikk dette troll greiene mot meg så fikk jeg min mann til å hjelpe meg i går kveld. Du ser ut som en superstjerne med den kroppen Hvorfor står det at du ble med 13 januar btw? Har jo sett deg her den siste måneden 1
Gjest FruKG Skrevet 17. januar 2015 #9207 Skrevet 17. januar 2015 En super lekker kropp Du ser ut som en superstjerne med den kroppen Hvorfor står det at du ble med 13 januar btw? Har jo sett deg her den siste måneden Tusen takk :D Fordi jeg ba om å bli sletta sist. Jeg provoserte så mange her så jeg ville bare forsvinne. Det var min mann som fikk meg til å registrere meg på nytt. Han mente det var ulikt meg å ikke stå for den jeg er. Så derfor tilbake og bildet. Jeg er så utrolig glad for alle de fine kommentarene denne gangen. Det virker jo nesten som et annet forum Så kanskje det blir flere bilder av oppmerksomhetssyke meg 3
goldenchanel Skrevet 17. januar 2015 #9208 Skrevet 17. januar 2015 Tusen takk :D Fordi jeg ba om å bli sletta sist. Jeg provoserte så mange her så jeg ville bare forsvinne. Det var min mann som fikk meg til å registrere meg på nytt. Han mente det var ulikt meg å ikke stå for den jeg er. Så derfor tilbake og bildet. Jeg er så utrolig glad for alle de fine kommentarene denne gangen. Det virker jo nesten som et annet forum Så kanskje det blir flere bilder av oppmerksomhetssyke meg Syns du har en veldig bra kropp! lekker! 1
goldenchanel Skrevet 17. januar 2015 #9209 Skrevet 17. januar 2015 Nå føler jeg har gått glipp av et vakkert kvinne menneske Stolt skal du være og lykke til på veien videre Du må gjerne gi meg noen kilo Du kan få mange av meg, deler de gjerne ut!
goldenchanel Skrevet 18. januar 2015 #9210 Skrevet 18. januar 2015 (endret) Syns kanskje litt bedre her hvor jeg skal hente de neste 20 kiloene som skal bort fra, noen kilo fra hver kroppsdel og endel styrketrening + silikonpupper så tror jeg et kan bli bra *bilde borte!* Men er egentlig ganske sykt å tenke tilbake til hvor mange kilo som faktisk var på kroppen! Endret 18. januar 2015 av goldenchanel 4
Gjest Winza Skrevet 18. januar 2015 #9211 Skrevet 18. januar 2015 Syns kanskje litt bedre her hvor jeg skal hente de neste 20 kiloene som skal bort fra, noen kilo fra hver kroppsdel og endel styrketrening + silikonpupper så tror jeg et kan bli bra Men er egentlig ganske sykt å tenke tilbake til hvor mange kilo som faktisk var på kroppen! For en lekker kropp
Gjest anonym2233 Skrevet 18. januar 2015 #9212 Skrevet 18. januar 2015 Syns kanskje litt bedre her hvor jeg skal hente de neste 20 kiloene som skal bort fra, noen kilo fra hver kroppsdel og endel styrketrening + silikonpupper så tror jeg et kan bli bra Men er egentlig ganske sykt å tenke tilbake til hvor mange kilo som faktisk var på kroppen! Fin undertøy :D Bare keep om det going, så når du målet ditt :-)
lillsunshine Skrevet 18. januar 2015 #9213 Skrevet 18. januar 2015 (endret) Syns kanskje litt bedre her hvor jeg skal hente de neste 20 kiloene som skal bort fra, noen kilo fra hver kroppsdel og endel styrketrening + silikonpupper så tror jeg et kan bli bra Men er egentlig ganske sykt å tenke tilbake til hvor mange kilo som faktisk var på kroppen! IMG_0728.jpg Silikonpupper? Jeg synest dine ser fine ut som de er. :-) Endret 18. januar 2015 av lillsunshine 3
Gjest FruKG Skrevet 18. januar 2015 #9214 Skrevet 18. januar 2015 (endret) Klar for en bytur på lørdag. * poff * Endret 18. januar 2015 av FruKG 1
goldenchanel Skrevet 18. januar 2015 #9215 Skrevet 18. januar 2015 Klar for en bytur på lørdag. frukgut.jpg Bor du i utlandet? så litt kaldt ut for norsk vinter! Men sexy outfit, du ser så veldreid ut!
Gjest FruKG Skrevet 18. januar 2015 #9216 Skrevet 18. januar 2015 Bor du i utlandet? så litt kaldt ut for norsk vinter! Men sexy outfit, du ser så veldreid ut! Tusen takk Nei jeg bor i Norge, jeg bruker kåpe når jeg går til og fra så det går bra. Inne er det vanligvis så varmt at det går fint.
Gjest Godjente Skrevet 18. januar 2015 #9217 Skrevet 18. januar 2015 Synes du var fin jeg, FruKG! Og slik går da mange kledd ute, både yngre og eldre Sexy kropp har du også. Og om du har ei jente på 15 så er du sikkert over 30 selv iallefall. Godt jobba med å holde kroppen i form i den alderen Det er det ikke alle som klarer!
Gjest anonym2233 Skrevet 18. januar 2015 #9218 Skrevet 18. januar 2015 Klar for en bytur på lørdag. * poff * Vil seeee 😮 håper du koser deg !
Gjest FruKG Skrevet 19. januar 2015 #9220 Skrevet 19. januar 2015 Synes du var fin jeg, FruKG! Og slik går da mange kledd ute, både yngre og eldre Sexy kropp har du også. Og om du har ei jente på 15 så er du sikkert over 30 selv iallefall. Godt jobba med å holde kroppen i form i den alderen Det er det ikke alle som klarer! Tusen takk Jeg er 41 år. Jeg trener 3-5 ganger i uka, og passer på kostholdet. Spiser veldig lite kjøtt for eksempel.
Fremhevede innlegg