Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Resultatet er imponerende ;).

Helt enig!

Takk, dere. :)

Skrevet

Shit, jeg ble sykt nysgjerrig på runforit etter alle kommentarene!! Fikk ikke sett bildet..

Anonymous poster hash: d99ce...913

Skrevet

Shit, jeg ble sykt nysgjerrig på runforit etter alle kommentarene!! Fikk ikke sett bildet..

Kan informere, at hun fortalte tidligere at avataren hennes var et foto fra et tidligere tidspunkt, og at hun nok var litt slankere da. Så dama på avataren gir nok en pekepinn på utseendet hennes. :)

Anonymous poster hash: 300d0...4eb

Skrevet

Jeg tenkte egentlig ikke at jeg skulle poste flere bilder av meg selv her, men siden jeg alltid fikk dette troll greiene mot meg så fikk jeg min mann til å hjelpe meg i går kveld.

• Liker 14
Skrevet

Jeg tenkte egentlig ikke at jeg skulle poste flere bilder av meg selv her, men siden jeg alltid fikk dette troll greiene mot meg så fikk jeg min mann til å hjelpe meg i går kveld.

Hahahaha

Nå skal jeg si takk og du er tøff som tar det steget! Vær deg selv du ;) Folk som ikke har godtatt deg og ikke trodd på deg kan faktisk sitte der med skjegget i postkassa!

Og ALDRI la andre forandre deg. Du er ikke falsk og det bærer det respekt over!!

Skrevet

Hahahaha

Nå skal jeg si takk og du er tøff som tar det steget! Vær deg selv du ;) Folk som ikke har godtatt deg og ikke trodd på deg kan faktisk sitte der med skjegget i postkassa!

Og ALDRI la andre forandre deg. Du er ikke falsk og det bærer det respekt over!!

Tusen takk, det varmer å få slike ord :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Kjempeflott kvinne !

Anonymous poster hash: aa751...f47

Skrevet

frukg.jpg

Kan jo ikke si annet at jeg er misunnelig på deg der.

flott kropp du har 💋

Skrevet

attachicon.giffrukg.jpg

Godt å ha deg tilbake!

Anonymous poster hash: b0c4a...4cb

Skrevet

Kjempeflott kvinne !

Anonymous poster hash: aa751...f47

Kan jo ikke si annet at jeg er misunnelig på deg der.

flott kropp du har

Godt å ha deg tilbake!

Anonymous poster hash: b0c4a...4cb

Tusen takk til dere alle :laugh:

Skrevet

attachicon.giffrukg.jpg

Hot. Gi blaffen i trollene. :hug:

• Liker 1
Skrevet

Hot. Gi blaffen i trollene. :hug:

Takk :laugh: Det var visst jeg som var et troll, uten at jeg enda helt har forstått hva det er.

Skrevet

Takk :laugh: Det var visst jeg som var et troll, uten at jeg enda helt har forstått hva det er.

DU SKAL IKKE VÆRE DEG SELV!!!! Det er ikke lov her inne det skjønner du, iflg noen enkelte enkle mennesker. :hoho: P.S Bruker du aldri belte? Skikkelig beltespenne der hadde vært fint

Skrevet

attachicon.giffrukg.jpg

Haha, liker at du har tatt deg bryet med å ta bilde meg lapp og greier, altså! :laugh: Kjempefin kropp, frua! :)

• Liker 2
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Bare for moro skyld:

16 dager gammelt, ikke photoshop'et eller rediger eller noe annet.

------- Pling ! Game over -------------

p.s. Det blir ikke liggende så fryktelig lenge :P d.s.

Endret av Lille-pus
  • Liker 3
Skrevet

DU SKAL IKKE VÆRE DEG SELV!!!! Det er ikke lov her inne det skjønner du, iflg noen enkelte enkle mennesker. :hoho: P.S Bruker du aldri belte? Skikkelig beltespenne der hadde vært fint

Jaja. Jeg er nå slik jeg er. Orker ikke å debattere det.

Jo jeg bruker av og til belte, spesielt på bukser som siger mye.

Skrevet

Haha, liker at du har tatt deg bryet med å ta bilde meg lapp og greier, altså! :laugh: Kjempefin kropp, frua! :)

Jeg måtte jo det siden det var så mange som trodde at det ikke var meg.

Tusen takk :laugh:

Skrevet (endret)

Bare for moro skyld:

16 dager gammelt, ikke photoshop'et eller rediger eller noe annet.

p.s. Det blir ikke liggende så fryktelig lenge :P d.s.

Dævendøttesykkelstøtte du har en urolig fin moden kropp! Creds Endret av Lizliz
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...