AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #9081 Skrevet 9. januar 2015 Jeg synes det at du spiser kanskje litt for lite mat. Anonymous poster hash: d261b...707
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #9082 Skrevet 9. januar 2015 Oi, jeg trodde du skulle se mye mer fit ut, runforit. Du ser jo bare veldig tynn og skrapa ut? Men fin kropp, jeg liker skrapa Anonymous poster hash: 7e4f5...df0 4
Gjest Runforit Skrevet 9. januar 2015 #9083 Skrevet 9. januar 2015 (endret) Oi, jeg trodde du skulle se mye mer fit ut, runforit. Du ser jo bare veldig tynn og skrapa ut? Men fin kropp, jeg liker skrapa Anonymous poster hash: 7e4f5...df0 Dette var faktisk på ferie og da går jeg alltid ned i vekt og blir litt for tynn. Er ekstremt aktiv på ferier med dykking, klatring, padling, svømming, sightseeing etc. Sitter ikke i ro I dag ser jeg sånn ut: poff Endret 11. januar 2015 av Runforit 9
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #9084 Skrevet 9. januar 2015 Dette var faktisk på ferie og da går jeg alltid ned i vekt og blir litt for tynn. Er ekstremt aktiv på ferier med dykking, klatring, padling, svømming, sightseeing etc. Sitter ikke i ro I dag ser jeg sånn ut: image.jpg Du er absolutt veldig fin. En danner seg gjerne bilder av folk etter hva en leser, så jeg ble litt overraska over hvor spinkel du er, uten at spinkel er negativt ment. Anonymous poster hash: 7e4f5...df0
Gjest Runforit Skrevet 9. januar 2015 #9085 Skrevet 9. januar 2015 Du er absolutt veldig fin. En danner seg gjerne bilder av folk etter hva en leser, så jeg ble litt overraska over hvor spinkel du er, uten at spinkel er negativt ment. Anonymous poster hash: 7e4f5...df0 Hehe, jeg er en jogger så biff blir jeg nok aldri. Men har drevet med både styrke og kampsport tidligere så vet mye om den type trening og kan derfor gi en del råd vedr det når folk lurer på det Jeg vet hva som skal til for å forme kroppen med vekter. Jeg personlig synes ikke vekter er noe gøy og ble lei. Startet å jogge fordi jeg synes det er givende og gir meg masse overskudd og energi. Har alltid vært veldig smal og jogging shreddet meg ekstra da det brenner mye fett. Derfor spiser jeg lavkarbo for å få i meg nok og energitett mat. På ferier så er det litt verre å følge det og da spiser jeg faktisk masse ris(spesielt i Thailand når jeg dykker mye), is, sjokoalde etc og da raser vekten ned.
Lizliz Skrevet 9. januar 2015 #9086 Skrevet 9. januar 2015 Fantastisk fin midje runforit! Skulle gjerne hatt den ratioen der 1
Summers Skrevet 9. januar 2015 #9087 Skrevet 9. januar 2015 Oi, jeg trodde du skulle se mye mer fit ut, runforit. Du ser jo bare veldig tynn og skrapa ut? Men fin kropp, jeg liker skrapa Anonymous poster hash: 7e4f5...df0 Du er absolutt veldig fin. En danner seg gjerne bilder av folk etter hva en leser, så jeg ble litt overraska over hvor spinkel du er, uten at spinkel er negativt ment. Anonymous poster hash: 7e4f5...df0 At du ikke skjems. 9
Gjest Runforit Skrevet 9. januar 2015 #9088 Skrevet 9. januar 2015 (endret) Fantastisk fin midje runforit! Skulle gjerne hatt den ratioen der Takk Du ser ikke hakkene gær'n ut du heller Endret 9. januar 2015 av Runforit
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #9089 Skrevet 9. januar 2015 At du ikke skjems. Det er klart noen måtte lese det med sinnabrillene på. Jeg presiserer jo at hun ser dødsbra ut? Her er det du som indirekte sier at muskuløs/fit er bedre enn tynn/trent, ikke jeg. Anonymous poster hash: 7e4f5...df0 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #9090 Skrevet 9. januar 2015 Hehe, jeg er en jogger så biff blir jeg nok aldri. Men har drevet med både styrke og kampsport tidligere så vet mye om den type trening og kan derfor gi en del råd vedr det når folk lurer på det Jeg vet hva som skal til for å forme kroppen med vekter. Jeg personlig synes ikke vekter er noe gøy og ble lei. Startet å jogge fordi jeg synes det er givende og gir meg masse overskudd og energi. Har alltid vært veldig smal og jogging shreddet meg ekstra da det brenner mye fett. Derfor spiser jeg lavkarbo for å få i meg nok og energitett mat. På ferier så er det litt verre å følge det og da spiser jeg faktisk masse ris(spesielt i Thailand når jeg dykker mye), is, sjokoalde etc og da raser vekten ned. Håper du ikke tok det negativt, jeg synes som sagt du er nydelig! Anonymous poster hash: 7e4f5...df0
Gjest Runforit Skrevet 9. januar 2015 #9091 Skrevet 9. januar 2015 Håper du ikke tok det negativt, jeg synes som sagt du er nydelig! Anonymous poster hash: 7e4f5...df0 Ærlig talt så synes jeg selv som sagt at jeg var for tynn på det feriebildet. Er mer fornøyd med det andre bildet og profilbildet. Og jeg vet at jeg ikke har masse muskler, men synes jeg har en bra trent kropp og er fit, men typisk løpekropp. Jeg har påpekt før at jeg er slankere enn gjennomsnittet og det vet jeg at jeg er. Det viktigste er uansett at jeg er frisk, sterk, har overskudd og energi og spiser godt med mat og har treningsglede. Og jeg er tross alt 32 år, snart 33(!!!) så uten å virke innbilsk så synes jeg at jeg holder meg i god form 5
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #9092 Skrevet 9. januar 2015 Dette var faktisk på ferie og da går jeg alltid ned i vekt og blir litt for tynn. Er ekstremt aktiv på ferier med dykking, klatring, padling, svømming, sightseeing etc. Sitter ikke i ro I dag ser jeg sånn ut: Unnskyld avsporingen, men sykt fin BH! Hvor er den fra Anonymous poster hash: b0c4a...4cb
Gjest Runforit Skrevet 9. januar 2015 #9093 Skrevet 9. januar 2015 Unnskyld avsporingen, men sykt fin BH! Hvor er den fra Anonymous poster hash: b0c4a...4cb Hehe, Freya
Synapomorphy Skrevet 9. januar 2015 #9094 Skrevet 9. januar 2015 (endret) Dette var faktisk på ferie og da går jeg alltid ned i vekt og blir litt for tynn. Er ekstremt aktiv på ferier med dykking, klatring, padling, svømming, sightseeing etc. Sitter ikke i ro Sexy med jenter som liker å bevege seg. Veldig pen kropp. Endret 9. januar 2015 av Synapomorphy
Gjest fotballflue Skrevet 9. januar 2015 #9095 Skrevet 9. januar 2015 Dette var faktisk på ferie og da går jeg alltid ned i vekt og blir litt for tynn. Er ekstremt aktiv på ferier med dykking, klatring, padling, svømming, sightseeing etc. Sitter ikke i ro I dag ser jeg sånn ut: Fy flate, sånn vil jeg se ut fra nå av skal jeg ta til meg alle tips du kommer med i kosthold/treningsforumet 4
Gjest Trollkarlen Skrevet 9. januar 2015 #9096 Skrevet 9. januar 2015 I dag ser jeg sånn ut: Herregud kvinne!
Gjest Runforit Skrevet 9. januar 2015 #9097 Skrevet 9. januar 2015 Fantastisk fin midje runforit! Skulle gjerne hatt den ratioen der Sexy med jenter som liker å bevege seg. Veldig pen kropp. Fy flate, sånn vil jeg se ut fra nå av skal jeg ta til meg alle tips du kommer med i kosthold/treningsforumet Herregud kvinne! Tusen takk dere 1
Gjest Blubberella Skrevet 9. januar 2015 #9098 Skrevet 9. januar 2015 Ærlig talt så synes jeg selv som sagt at jeg var for tynn på det feriebildet. Er mer fornøyd med det andre bildet og profilbildet. Og jeg vet at jeg ikke har masse muskler, men synes jeg har en bra trent kropp og er fit, men typisk løpekropp. Jeg har påpekt før at jeg er slankere enn gjennomsnittet og det vet jeg at jeg er. Det viktigste er uansett at jeg er frisk, sterk, har overskudd og energi og spiser godt med mat og har treningsglede. Og jeg er tross alt 32 år, snart 33(!!!) så uten å virke innbilsk så synes jeg at jeg holder meg i god form Du er vel strengt tatt en av de minst innbildske på forumet til tross for at du er en av dem som kanskje har størst grunn til å være det Måten du svarer i tråder om kropp, trening og kosthold er også noe mange har mye å lære av! Du virker som en fin person i en fin kropp, så jeg synes du kan koste på deg å skryte av deg selv 5
Gjest Runforit Skrevet 9. januar 2015 #9099 Skrevet 9. januar 2015 Du er vel strengt tatt en av de minst innbildske på forumet til tross for at du er en av dem som kanskje har størst grunn til å være det Måten du svarer i tråder om kropp, trening og kosthold er også noe mange har mye å lære av! Du virker som en fin person i en fin kropp, så jeg synes du kan koste på deg å skryte av deg selv Oj Så koselig å høre Tusen takk for fine ord
Gjest anonym2233 Skrevet 9. januar 2015 #9100 Skrevet 9. januar 2015 Er ekstremt aktiv på ferier med dykking, klatring, padling, svømming, sightseeing etc. Sitter ikke i ro I dag ser jeg sånn ut: Flott figur!! ❤
Fremhevede innlegg