Gjest Trollkarlen Skrevet 1. desember 2014 #8741 Skrevet 1. desember 2014 Kvifor tenkjer eg på olje kvar gong eg ser det biletet? Fordi du synes han er stekende hot?
Gjest Nordavind Skrevet 1. desember 2014 #8742 Skrevet 1. desember 2014 Kvifor tenkjer eg på olje kvar gong eg ser det biletet?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 1. desember 2014 #8743 Skrevet 1. desember 2014 Fordi du synes han er stekende hot? det er han. Han har så len (ein svenske sa det til meg ein gong) og (ser ut som ) mjuk hud og akkurat passe med musklar. Sånn eg har lyst å stryke hendene på, eller ligg andletet på brystet og sovna. Våkn opp, SoP!!
lillsunshine Skrevet 2. desember 2014 #8744 Skrevet 2. desember 2014 WOOOW... Er det sånn stil du kjører når du leser til eksamen? Hehe nei. Jeg er jo frostig 80% av tiden, men akkurat da var jeg ganske så varm. Sov halvnaken og måtte stå opp for å drikke vann. 1
danbanan Skrevet 3. desember 2014 #8746 Skrevet 3. desember 2014 Siden jeg har laget en såpass "sjarmerende" tråd på singelforumet om hvor vanskelig det kan være å få kontakt med damer via nettdating , så skal jeg ofre meg selv om legge ut et typisk bilde som man IKKE burde legge ut, hvis man ønsker kontakt med oppegående og fornuftige damer 9
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #8747 Skrevet 3. desember 2014 Siden jeg har laget en såpass "sjarmerende" tråd på singelforumet om hvor vanskelig det kan være å få kontakt med damer via nettdating , så skal jeg ofre meg selv om legge ut et typisk bilde som man IKKE burde legge ut, hvis man ønsker kontakt med oppegående og fornuftige damer Ja, du "ofrer deg" sikkertAnonymous poster hash: 52079...0b2 4
Daybreak Skrevet 3. desember 2014 #8748 Skrevet 3. desember 2014 Siden jeg har laget en såpass "sjarmerende" tråd på singelforumet om hvor vanskelig det kan være å få kontakt med damer via nettdating , så skal jeg ofre meg selv om legge ut et typisk bilde som man IKKE burde legge ut, hvis man ønsker kontakt med oppegående og fornuftige damer Heilt greitt at du ofrer deg 1
Doge Skrevet 3. desember 2014 #8749 Skrevet 3. desember 2014 Siden jeg har laget en såpass "sjarmerende" tråd på singelforumet om hvor vanskelig det kan være å få kontakt med damer via nettdating , så skal jeg ofre meg selv om legge ut et typisk bilde som man IKKE burde legge ut, hvis man ønsker kontakt med oppegående og fornuftige damer Du er ikke tilfeldigvis interessert i å bytte kropp? #NoHomo
Kriz Skrevet 3. desember 2014 #8750 Skrevet 3. desember 2014 Siden jeg har laget en såpass "sjarmerende" tråd på singelforumet om hvor vanskelig det kan være å få kontakt med damer via nettdating , så skal jeg ofre meg selv om legge ut et typisk bilde som man IKKE burde legge ut, hvis man ønsker kontakt med oppegående og fornuftige damer Trodde jenter elsket muskler.. vis det bildet så stormer de etter deg. Er værre for oss dødelige 1
Kriz Skrevet 3. desember 2014 #8751 Skrevet 3. desember 2014 Kjekt fotolys. Ikke noe trening eller solarium i forkant her. Beklager den improvisatoriske sensureringa av brystvorten, det var det beste jeg fikk til. slå på lyset da frøken 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #8752 Skrevet 4. desember 2014 Trodde jenter elsket muskler.. vis det bildet så stormer de etter deg. Er værre for oss dødelige Jeg elsker muskler, samboeren min har i massevis :) , men å legge ut bilde på datingside er ikke tiltrekkende. Du kan godt vise bilde av deg med klær som sitter fint og fremhever kroppen, men om man legger ut bilde med bare kroppen sin, eller der man skjønner st personen legger ut bilde av kroppen så blir det bare utrolig kleint og avventende... Anonymous poster hash: 4bd1d...686 1
Lizliz Skrevet 4. desember 2014 #8754 Skrevet 4. desember 2014 Siden jeg har laget en såpass "sjarmerende" tråd på singelforumet om hvor vanskelig det kan være å få kontakt med damer via nettdating , så skal jeg ofre meg selv om legge ut et typisk bilde som man IKKE burde legge ut, hvis man ønsker kontakt med oppegående og fornuftige damer Bra kropp!!
Uredd Skrevet 4. desember 2014 #8755 Skrevet 4. desember 2014 Årets julekjole Vakker kjole på en vakker kropp.
NonJuan Skrevet 4. desember 2014 #8757 Skrevet 4. desember 2014 Du er så fin. klem Faktisk må jeg si meg helt enig!!
Gjest Nosoul Skrevet 4. desember 2014 #8759 Skrevet 4. desember 2014 Vakker kjole på en vakker kropp. Du er så fin. klem Faktisk må jeg si meg helt enig!! Nosoul er veldig fin, hun Tusen Takk dere! herlige, snille mennesker! 2
Gjest Dude91 Skrevet 4. desember 2014 #8760 Skrevet 4. desember 2014 Årets julekjole Fin kjole til fin og veldig snill jente.
Fremhevede innlegg