Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Kvifor tenkjer eg på olje kvar gong eg ser det biletet?

Fordi du synes han er stekende hot? :icon_lol:

Videoannonse
Annonse
Gjest Nordavind
Skrevet

Kvifor tenkjer eg på olje kvar gong eg ser det biletet?

:P

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Fordi du synes han er stekende hot? :icon_lol:

det er han. Han har så len (ein svenske sa det til meg ein gong) og (ser ut som ) mjuk hud og akkurat passe med musklar. Sånn eg har lyst å stryke hendene på, eller ligg andletet på brystet og sovna.

Våkn opp, SoP!!

Skrevet

WOOOW... :hakeslepp: Er det sånn stil du kjører når du leser til eksamen?

Hehe nei. Jeg er jo frostig 80% av tiden, men akkurat da var jeg ganske så varm. Sov halvnaken og måtte stå opp for å drikke vann.

• Liker 1
Skrevet

Siden jeg har laget en såpass "sjarmerende" tråd på singelforumet om hvor vanskelig det kan være å få kontakt med damer via nettdating , så skal jeg ofre meg selv om legge ut et typisk bilde som man IKKE burde legge ut, hvis man ønsker kontakt med oppegående og fornuftige damer :P

post-41673-0-31921400-1417640248_thumb.j

• Liker 9
Skrevet

Siden jeg har laget en såpass "sjarmerende" tråd på singelforumet om hvor vanskelig det kan være å få kontakt med damer via nettdating , så skal jeg ofre meg selv om legge ut et typisk bilde som man IKKE burde legge ut, hvis man ønsker kontakt med oppegående og fornuftige damer :P

Ja, du "ofrer deg" sikkert

Anonymous poster hash: 52079...0b2

• Liker 4
Skrevet

Heilt greitt at du ofrer deg ;)

• Liker 1
Skrevet

Du er ikke tilfeldigvis interessert i å bytte kropp? #NoHomo :ler:

Skrevet

Trodde jenter elsket muskler.. vis det bildet så stormer de etter deg.

Er værre for oss dødelige :vetikke:

• Liker 1
Skrevet

Kjekt fotolys. Ikke noe trening eller solarium i forkant her. Beklager den improvisatoriske sensureringa av brystvorten, det var det beste jeg fikk til.

slå på lyset da frøken :)

• Liker 2
Skrevet

Trodde jenter elsket muskler.. vis det bildet så stormer de etter deg.

Er værre for oss dødelige :vetikke:

Jeg elsker muskler, samboeren min har i massevis :) :) , men å legge ut bilde på datingside er ikke tiltrekkende. Du kan godt vise bilde av deg med klær som sitter fint og fremhever kroppen, men om man legger ut bilde med bare kroppen sin, eller der man skjønner st personen legger ut bilde av kroppen så blir det bare utrolig kleint og avventende...

Anonymous poster hash: 4bd1d...686

• Liker 1
Skrevet

Bra kropp!!

Skrevet

Årets julekjole :)

Vakker kjole på en vakker kropp. :tommelopp:

Skrevet

Du er så fin.

klem

• Liker 1
Skrevet

Du er så fin.

klem

Faktisk må jeg si meg helt enig!! :rolleyes:

Skrevet

Vakker kjole på en vakker kropp. :tommelopp:

Du er så fin.

klem

Faktisk må jeg si meg helt enig!! :rolleyes:

Nosoul er veldig fin, hun :)

Tusen Takk dere! :rodme: herlige, snille mennesker!
  • Liker 2
Skrevet

Fin kjole til fin og veldig snill jente. :hug:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...