Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fra trening og solarium. :) Klart å gå ned 2 kilo

:tommelopp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fin figur ;)

Skrevet

Kjekt fotolys. Ikke noe trening eller solarium i forkant her. Beklager den improvisatoriske sensureringa av brystvorten, det var det beste jeg fikk til.

• Liker 4
Skrevet

Kjempe flink! :Nikke:

:tommelopp:

Takker så mye!

fin figur ;)

Takker. Jeg har jobbet mye med den :)

Skrevet

Flott kropp :)

Skrevet

Flott kropp :)

Å jadda! Takk, det varmer :)

Kjekt fotolys. Ikke noe trening eller solarium i forkant her. Beklager den improvisatoriske sensureringa av brystvorten, det var det beste jeg fikk til.

Jeg synes du har en flott kropp jeg. :)

• Liker 2
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Det finnes klarere bilder av Bigfoot! Spretten pupp du har da, veldig fint. :fnise:

Skrevet

Så fin du er. Både kroppen og ansiktet. :)

Skrevet

Du har ikke mye former

Anonymous poster hash: 52079...0b2

• Liker 1
Skrevet

Du har ikke mye former

Er det nødvendig med en slik kommentar? Synes hun har en veldig fin kropp, selv om hun ikke trenger å gå mer i vekt. Vakre former har hun, selv om hun er slank og trent.

Anonymous poster hash: 6c137...13d

• Liker 7
Skrevet

Du har veldig fine kurver, RompeRusk! Sjekk de fødehoftene a :sjarmor:

Skrevet

Å jadda! Takk, det varmer :)

Jeg synes du har en flott kropp jeg. :)

Takk for det, du har smashing kropp. Godt jobbet! :) Jeg har potensiale til å stramme inn en del, er glad i å trene, men er også litt for glad i god mat så.. Det hadde blitt tøft.

Det finnes klarere bilder av Bigfoot! Spretten pupp du har da, veldig fint. :fnise:

Bigfoot, hvem? Høres kjent ut..vent litt... er det LOTR? :fnise: Spretten? Jovel, takk? :)

Skrevet

.. :sjenert:

Så fine former du har. :)

Skrevet

Du har ikke mye former

Vi kan da ikke være like hele gjengen! Jenta er nydelig!

Anonymous poster hash: 61050...a1b

• Liker 1
Skrevet

.. :sjenert:

Flott kropp! :)

Anonymous poster hash: 61050...a1b

Skrevet

Drømmekropp! Får jeg forresten spørre hvor undertøysettet ditt er fra? Falt litt for det :laugh:

Anonymous poster hash: db2d8...b4a

Skrevet (endret)

Du har ikke mye former

Jeg vedder for at du skrev dette for å skape sterke reaksjoner her, men jeg synes det er utrolig dårlig gjort å gjøre det på bekostning av andres kropper, spesielt ved ting man absolutt ikke kan endre på like lett..

Og desuten så er det tragisk at det er lov å poste som AB i bildetråder, for du hadde garantert ikke turt å skrive dette med nick....

Flinkececilie, du har virkelig en fantastisk kropp. Det er akkuratt sånn kropp jeg og kunne tenkt meg! Bra jobba :5:

Endret av Noz
  • Liker 7
Skrevet

Og desuten så er det tragisk at det er lov å poste som AB i bildetråder, for du hadde garantert ikke turt å skrive dette med nick....

Det er jo hele poenget med AB, at man kan skrive anonymt det man ikke tør å skrive med nick :fnise:

Anonymous poster hash: b0c4a...4cb

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...